Gå til innhold

Resident Evil 4 Wii runda! Utrolig bra spill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig, utrolig bra spill. En venn av meg har det på Wii. Skal kanskje kjøpe Resident Evil 5 ^^

9196381[/snapback]

 

Du og et par hundretusen andre...når spillet kommer ut. Kanskje bedre å anta at ditt kanskje blir vurdert fra ett spill som finnes og ikke en trailer som nå.

 

Akkurat nå er det definert som TBA (To be announced). Og ut fra hva jeg leser om RE spillene så bør ingen holde pusten. Vi snakker minst over ett år.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Quick question: Operation Ada-greia, hvor velprodusert er den? Har den en egen handling, egne cutscenes? Spiller man kun på de samme områdene som med Leon? Avdekkes det noe nytt ved spillet, historiemessig?

 

Har hatt RE4 to ganger på GC, vet ikke om jeg kjøper det igjen om ikke den Ada-modusen er virkelig stilig.

9194662[/snapback]

 

Handlingen i Ada dreier seg om den samme historien til Leon, men fra hennes synspunkt. Det er egne cutscenes og du får avdekket mer av historien. Du spiller på noen av de samme områdene som Leon, men også på nye områder.

Lenke til kommentar

da runna jeg nettopp spillet også, tok meg 17 timer 36 minutter.

nå begynnte jeg på nytt med full oppgradert black nail, da dør de fleste 1 skudd i hode,

 

fy faen som hjerte pumper på slutten der, greide det på andre forsøk, men når man doger hit og dit, så er det hjerte bank

 

 

edit prøvde å begynne på nytt igjen men solgte halga og black nail, og kjøpte Red9 i stede, når den er på max skader den 6.5 noe som er like mye som den første hagla gjør

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Quick question: Operation Ada-greia, hvor velprodusert er den? Har den en egen handling, egne cutscenes? Spiller man kun på de samme områdene som med Leon? Avdekkes det noe nytt ved spillet, historiemessig?

 

Har hatt RE4 to ganger på GC, vet ikke om jeg kjøper det igjen om ikke den Ada-modusen er virkelig stilig.

9194662[/snapback]

 

Handlingen i Ada dreier seg om den samme historien til Leon, men fra hennes synspunkt. Det er egne cutscenes og du får avdekket mer av historien. Du spiller på noen av de samme områdene som Leon, men også på nye områder.

9205885[/snapback]

Takk for utfyllende svar! Vet du sånn ca hvor lenge den varer? Har hun egne våpen å oppgradere? Egne bosser? Vet at jeg maser, men denne modusen er make-or-break for meg når det gjelder å kjøpe det spillet.

Lenke til kommentar
Quick question: Operation Ada-greia, hvor velprodusert er den? Har den en egen handling, egne cutscenes? Spiller man kun på de samme områdene som med Leon? Avdekkes det noe nytt ved spillet, historiemessig?

 

Har hatt RE4 to ganger på GC, vet ikke om jeg kjøper det igjen om ikke den Ada-modusen er virkelig stilig.

9194662[/snapback]

 

Handlingen i Ada dreier seg om den samme historien til Leon, men fra hennes synspunkt. Det er egne cutscenes og du får avdekket mer av historien. Du spiller på noen av de samme områdene som Leon, men også på nye områder.

9205885[/snapback]

Takk for utfyllende svar! Vet du sånn ca hvor lenge den varer? Har hun egne våpen å oppgradere? Egne bosser? Vet at jeg maser, men denne modusen er make-or-break for meg når det gjelder å kjøpe det spillet.

9209166[/snapback]

 

Jeg tror jeg brukte rundt 6 timer på å fullføre det. Hun har også en bue som ikke er med i arsenalet i det vanlige spillet. Brukte riktignok ikke denne da. Såvidt jeg husker så er det ikke noen spesielle bosser, du møter de samme som ellers i spillet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det som er litt dumt med Resident evil 4, er at det hele tiden er mangel på ammo.

Så jeg tar vanligvis bare et skudd per person, og så tar jeg kick.

Men vis du har runna det en gang så kan du kjøpe special rocket L, med den har du evig skudd.

 

Men når jeg leste i avisa om Resi. 4 på Wii, sto det at det ville bli flere nye

cener som ikke hadde vært med på gamecube.

Hvordan er de cenene?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noen nye scener i selve hovedspillet, men det er med noen ekstraoppdrag som ikke var med i GC-versjonen men som var med når spillet kom ut til PS2. Disse er blitt inkludert i Wii-versjonen. Sjekk ut extra på hovedmenyen, så skal det ligge litt godteri der. Hvis du klarer sideoppdraget Operation Ada kan du få et maskingevær med uendelig ammo og som er ganske kraftig.

 

edit: bland navn på oppdrag

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg kjøpte meg RE4 i dag og jeg angrer ikke selv om jeg hadde den gamle versjonen. Kontrollene funker kjempebra og spillet i seg selv er fantastisk :)

 

Er det bare meg eller har de lagt til flere replikker i spillet? I den originale versjonen virket det som om ganadoene bare hadde to-tre forskjellige replikker. Synes det er litt mer mangfold nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...