Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forskjellen mellom elsker deg og glad i deg?


Anbefalte innlegg

Hvis du ikke er sikker på om du elsker henne eller er glad i henne, vil jeg tro du er bare glad i henne. Beklager, men det er min mening da. Å elske noen er en utrolig spesiell ting, som man rett og slett bare vet når man vet det :p Vanskelig å forklare, men men.

 

Jeg og kjæresten har vært sammen i 2,5 år, og hun sa det faktisk først til meg :D Jeg sparte på det, selv om jeg var sikker, rett og slett for og ikke skremme henne bort. Men nå er det noe som sies hele tiden mellom oss, og det blir aldri oppbrukt :D Men å si at man er glade i hverandre er ett friskt pust i hverdagen, og like mye satt pris på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du vet det, når du føler for å si "Jeg elsker deg".

9002556[/snapback]

 

Ikke hør på henne, hun vil bare at gutter skal miste sin eneste forsvarsreplikken de har mot sure *kvinnfolk som er dama di*

9002768[/snapback]

Ikkje hør på henne ? det er faktisk SANT du vet det no du vet det !!

Lenke til kommentar
Du vet det, når du føler for å si "Jeg elsker deg".

9002556[/snapback]

 

Ikke hør på henne, hun vil bare at gutter skal miste sin eneste forsvarsreplikken de har mot sure *kvinnfolk som er dama di*

9002768[/snapback]

Ikkje hør på henne ? det er faktisk SANT du vet det no du vet det !!

9026569[/snapback]

 

Reed/read between the lines, dude ;)

 

Edit. reed/read :hrm:

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Men pass på å ikke bli en "tøffel" ..ikke skjem henne bort for mye da vil hun kreve mer og mer etterhvert..norske jenter er slik!! :ermm:

9003519[/snapback]

Ja! Absolutt alle norske jenter er slik.

 

 

:roll:

9026646[/snapback]

 

 

For seint:P

jeg er allerede en liten tøffe, har vel alltid vært det. Og litt pus ifølge henne da:)

Men hittil holder det helt fint med "jeg er veldig glad i deg pus" så vil bruke den litt til:) hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...