Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forskjellen mellom elsker deg og glad i deg?


Anbefalte innlegg

Hei har for litt siden blitt sammen med verdens beste jente, og når vi har hatt sex pleier jeg å gi henne et kyss og si jeg er utrolig glad i henne og holder rundt henne.

Men så har jeg begynt å tenke på når jeg kan bruke "jeg elsker deg" strofen. Vet det har litt dypere mening. Men hva syns dere andre? Hvis jeg sier det neste gang, hvordan vil hun oppfatte meg?

 

På forhånd takk;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis man sier det ofte blir det så trangt og klissete. Det beste er å vise henne at du elsker henne i handling. Det gjør du ved å:

 

- Hjelpe henne å rydde og sånt hjemme

- La henne se at du behandler alle rundt deg, godt (jenter legger merke til sånt og liker det ekstremt godt hvis du behandler alle bra seff)

- Gi henne gode varme smil ofte

- Hvis hun sitter på trimsykkelen, snu vifta mot henne uten å si noe spesifikt, vær en gentleman

- Server mat til henne på senga

- Ordne opp i ting som du vet kanskje vil plage henne utover dagen

 

slike ting..... det er det samme som å si "jeg elsker deg"

Lenke til kommentar

Hvor ofte du slenger den strofen rundt deg får være opp til deg selv å avgjøre, men personlig så er det ord jeg sier über-skjeldent. Jeg kan selvfølgelig kun snakke for meg selv, men jeg vil at når jeg først sier det, så skal det bety noe. Jeg kan fortelle ei jente hvor glad jeg er i ho relativt ofte, men "jeg elsker deg" er noe hun kun får høre et fåtall av ganger.

 

Kall meg klissete, men jeg vil gjerne prøve å beholde noe av "magien" i såpass sterke ord.

Lenke til kommentar
Forskjellen mellom elsker deg og glad i deg?

8999666[/snapback]

 

Sånn utenom et forrhold er det det samme som aspirerende kjæreste og venn.

 

I et forrhold bruker man det når man virkelig øsnker et godt og langvarig forrhold, men jeg ville nok egentlig spart det til et nødstilfelle, hvor det eneste du kan si for å ordne opp er, "Men <insert name>, jeg elsker deg"

Lenke til kommentar

var sammen med dama i 4mnd. når jeg sa det første gangen. Hører kanskje klisje ut men eg følte virkelig at jeg gjorde det også! Satt med en helt fantastisk følelse i magen, kan ikke beskrives! Så i det hun sovnet på fanget mitt slapp jeg bomben. Hun bare smilte, og så sovnet hun. (tror det kan være det beste øyeblikket i mitt liv) Om ikke det var dagen etter på da hun voknet og spurte om det var en drøm. Da ble det blanke øyne da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...