bruker234 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 (endret) Hei, kjære WoW spillere. jeg har bestemt at jeg skal kjøpe wow i neste uke, og vil spille på en server med mange norske. Er nesten umulig, å telle hvor mange som spiller på hvilken server gjennom alle sidene i denne tråden, å synes derfor det hadde vært kjekt med en poll, slik at vi raskt kunne se hvilken server folk spilte på. Endret 5. januar 2008 av Blaxtro
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Lycantrophe ordner opp: Aerie Peak Agamaggan Aggramar Ahn'Qiraj Al'Akir PvP Alonsus Anachronos Arathor Argent Dawn RP PvE Aszune PvE Auchindoun Azjol-Nerub Balnazzar PvP Bladefist Bloodfeather PvP Bloodhoof Bloodscalp Boulderfist Bronze Dragonflight Bronzebeard Burning Blade Burning Legion Burning Steppes Chromaggus Crushridge Daggerspine Darkmoon Faire Darksorrow Darkspear Deathwing Defias Brotherhood Dentarg Doomhammer Draenor Dragonblight Dragonmaw Drak'thul Dunemaul Earthen Ring Emerald Dream Emeriss Eonar Executus Frostmane Frostwhisper Genjuros Ghostlands Grim Batol Hakkar Haomarush Hellfire Hellscream Jaedenar Karazhan Kazzak Khadgar Kilrogg Kor'gall Kul Tiras Laughing Skull Lightbringer Lightning's Blade Magtheridon Mazrigos Molten Core Moonglade Nagrand Neptulon Nordrassil Outland Quel'Thalas PvE Ragnaros Ravencrest PvP Ravenholdt RP PvP Runetotem Scarshield Legion Shadowmoon Shadowsong Shattered Halls Shattered Hand Silvermoon PvE Skullcrusher Spinebreaker Sporeggar Steamwheedle Cartel Stonemaul Stormrage PvE Stormreaver Stormscale PvP Sunstrider Sylvanas PvP Talnivarr Tarren Mill Terenas The Maelstrom The Sha'tar The Venture Co. RP PvE Thunderhorn Trollbane Turalyon Twilight's Hammer Twisting Nether Vashj PvP Vek'nilash PvP Warsong Wildhammer Xavius Zenedar Alfabetisk og greier. Midlertidig red.: Fikser resten senere. Endret 7. januar 2008 av Lycantrophe
Xint Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 (endret) Må kome med ei liste over servere då. Aerie Peak Agamaggan Aggramar Ahn'Qiraj Al'Akir Alonsus Anachronos Arathor Argent Dawn Aszune Auchindoun Azjol-Nerub Balnazzar Bladefist Bloodfeather Bloodhoof Bloodscalp Boulderfist Bronze Dragonflight Bronzebeard Burning Blade Burning Legion Burning Steppes Chromaggus Crushridge Daggerspine Darkmoon Faire Darksorrow Darkspear Deathwing Defias Brotherhood Dentarg Doomhammer Draenor Dragonblight Dragonmaw Drak'thul Dunemaul Earthen Ring Emerald Dream Emeriss Eonar Executus Frostmane Frostwhisper Genjuros Ghostlands GrimBatol Hakkar Haomarush Hellfire Hellscream Jaedenar Karazhan Kazzak Khadgar Kilrogg Kor'gall Kul Tiras Laughing Skull Lightbringer Lightning's Blade Magtheridon Mazrigos Molten Core Moonglade Nagrand Neptulon Nordrassil Outland Quel'Thalas Ragnaros Ravencrest Ravenholdt Runetotem Scarshield Legion Shadowmoon Shadowsong Shattered Halls Shattered Hand Silvermoon Skullcrusher Spinebreaker Sporeggar Steamwheedle Cartel Stonemaul Stormrage Stormreaver Stormscale Sunstrider Sylvanas Talnivarr TarrenMill Terenas The Maelstrom The Sha'tar The Venture Co. Thunderhorn Trollbane Turalyon Twilight's Hammer Twisting Nether Vashj Vek'nilash Warsong Wildhammer Xavius Zenedar Kun de engelske, men Edit: Beaten to the punch ;< Endret 6. januar 2008 av Xint
Xint Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Slacker. Var å diskuterte in-game imens Uansett, deg ja! Jeg begynner på Sylvanas i dag eller i morgen. Er du pålogget da, eller?
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Skal noe bort i dag, i sekstiden. I morgen kommer jeg sikkert til å spille litt og. Er nesten alltid folk online.
Xint Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Skal noe bort i dag, i sekstiden. I morgen kommer jeg sikkert til å spille litt og. Er nesten alltid folk online. Er du pålogget nå?
Xint Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Naturligvis. Da lager jeg bare char nå, da:P Cya ingame
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Lycantrophe ordner opp: POFF! Alfabetisk og greier. Skrive hvilken type server det er? PvP/PvE...
Heart Break Kid Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Naturligvis. Da lager jeg bare char nå, da:P Cya ingame Whisper Datsyl ingame, jeg er bedre enn Lycan på alle punkter!
Xint Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Naturligvis. Da lager jeg bare char nå, da:P Cya ingame Whisper Datsyl ingame, jeg er bedre enn Lycan på alle punkter! For sent, jeg er allerede invitert til guilden, sådetså!
Heart Break Kid Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Naturligvis. Da lager jeg bare char nå, da:P Cya ingame Whisper Datsyl ingame, jeg er bedre enn Lycan på alle punkter! For sent, jeg er allerede invitert til guilden, sådetså! Darn
Xint Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) Aerie Peak Normal Agamaggan PvP Aggramar Normal Ahn'Qiraj PvP Al'Akir PvP Alonsus Normal Anachronos Normal Arathor Normal Argent Dawn RP Aszune Normal Auchindoun PvP Azjol-Nerub Normal Balnazzar PvP Bladefist PvP Bloodfeather PvP Bloodhoof Normal Bloodscalp PvP Boulderfist PvP Bronze Dragonflight Normal Bronzebeard Normal Burning Blade PvP Burning Legion PvP Burning Steppes PvP Chromaggus PvP Crushridge PvP Daggerspine PvP Darkmoon Faire RP Darksorrow PvP Darkspear Normal Deathwing PvP Defias Brotherhood RP-PVP Dentarg PvP Doomhammer Normal Draenor Normal Dragonblight Normal Dragonmaw PvP Drak'thul PvP Dunemaul PvP Earthen Ring RP Emerald Dream Normal Emeriss PvP Eonar Normal Executus PvP Frostmane PvP Frostwhisper PvP Genjuros PvP Ghostlands Normal GrimBatol PvP Hakkar PvP Haomarush PvP Hellfire Normal Hellscream Normal Jaedenar PvP Karazhan PvP Kazzak PvP Khadgar Normal Kilrogg Normal Kor'gall PvP Kul Tiras Normal Laughing Skull PvP Lightbringer Normal Lightning's Blade Magtheridon PvP Mazrigos PvP Molten Core PvP Moonglade RP Nagrand Normal Neptulon PvP Nordrassil Normal Outland PvP Quel'Thalas Normal Ragnaros PvP Ravencrest PvP Ravenholdt RP-PVP Runetotem Normal Scarshield Legion RP-PVP Shadowmoon PvP Shadowsong Normal Shattered Halls PvP Shattered Hand PvP Silvermoon Normal Skullcrusher PvP Spinebreaker PvP Sporeggar RP-PVP Steamwheedle Cartel RP Stonemaul PvP Stormrage Normal Stormreaver PvP Stormscale PvP Sunstrider PvP Sylvanas PvP Talnivarr PvP TarrenMill PvP Terenas Normal The Maelstrom PvP The Sha'tar RP The Venture Co. RP-PVP Thunderhorn Normal Trollbane PvP Turalyon Normal Twilight's Hammer PvP Twisting Nether PvP Vashj PvP Vek'nilash PvP Warsong PvP Wildhammer Normal Xavius PvP Zenedar PvP Siden noen ville ha med hvilken servertype det var, så. Endret 7. januar 2008 av Xint
bruker234 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hørte med en venn, han spilte på Burning steppes. Er det er grei server for en noob? Vil helst at det er veldig mange der, så jeg alltid møter folk, men at ikke ALLE er lvl 70..
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Alle lvl 70 gubber har jo trent et sted også. Så om du trener på en server, så er det mest sannsynelig andre som også trener.. Trening er jo den eneste veien til lvl 70, om du skal gjøre det lovlig.
Heart Break Kid Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hørte med en venn, han spilte på Burning steppes. Er det er grei server for en noob? Vil helst at det er veldig mange der, så jeg alltid møter folk, men at ikke ALLE er lvl 70.. Jeg transferra vekk fra Burning Steppes, det er helt øde der.
bruker234 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 uff da... Det er sikkert nevnt flere ganger, men jeg orker ikke å ble igjennom alle sidene. Gi meg er kort svar, dere som har peil: Hvilken server er det mange folk på? PVP. også mange noobs. ((( Nå ble jeg så ivrig, kjører rett bort til kjøpe senteret nå, og kjøper det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå