Gå til innhold

Hvilken server er folk på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norwegian Vikings? :ermm:

Hehe.

Var det ikke bra nåkk det nå da? :p

Synes det er kult jeg. Fikk netopp en konkurent: Danish Vikings :p Haha.

Møtte hverandre utenfor Org til duel. En og en på samme lvl range mot hverandre :!:

Dritmorro! Vi vant da, men lovde og ta en rematch når de hadde flere members :new_woot:

Jeg synes navnet suger. :) Men selvfølgelig, jeg er ikke medlem.

Du må nå komme med et bedre argument en det :p

"Jeg synes navnet suger"... :rofl: Hvis du synes Norwegian Vikings er så teit må det jo være en grunn :hmm:

Lenke til kommentar
Dårlig, uorginalt, kjedelig, språkmessig lav standard, lite beskrivende, dybdeløst og veldig nasjonalfremmende, da på en dårlig måte.

 

Jeg kom over noen fra "Norwegian Army". Jeg angrer ikke på det, for å si det sånn. De var alliance, jeg horde. Jeg var rogue, de var warrior/paladin. Jeg var 70, de var 62. Uten anger. :)

Det var bedre... Heldigvis har alle forskjellig smak :) Personlig digger jeg det :thumbup: Men meg om det.

Det at det er nasjonalfremmende synes jeg positivt jeg da. Informere folk om hvor vi kommer fra, og at det er et guild kun for de som snakker norsk. Er veldig stolt av og være norsk :) (Må ikke tro at det ligger nasjonalistiske eller rasistiske tanker bak). Vikings? Vikingene var jo barske krigere, og levde i den samme tidsperioden som WoW, hvis du forstår.

Er jo riktig det du sier om at det er uorginalt. Som sagt: Du har MANGE guild som heter omtrendt det samme; Horde of Norway, Danish Vikings, Big Vikings etc...

Men synes likevel Norwegian Vikings er godt beskrivende og "enkelt og huske".

"WE ARE NOOBS AND WE KNOW IT" Er jo også et kult guildnavn :D

Men finnes det en tråd med Guildnavn her? Hadde vært morro og sett hva andre kaller guildet sitt :)

Dette er kanskje litt off-topic :p

 

Edit: Filthy Vikings hadde kanskje vært bedre :p

Endret av Shadow2007
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dårlig, uorginalt, kjedelig, språkmessig lav standard, lite beskrivende, dybdeløst og veldig nasjonalfremmende, da på en dårlig måte.

 

Jeg kom over noen fra "Norwegian Army". Jeg angrer ikke på det, for å si det sånn. De var alliance, jeg horde. Jeg var rogue, de var warrior/paladin. Jeg var 70, de var 62. Uten anger. :)

Det var bedre... Heldigvis har alle forskjellig smak :) Personlig digger jeg det :thumbup: Men meg om det.

Det at det er nasjonalfremmende synes jeg positivt jeg da. Informere folk om hvor vi kommer fra, og at det er et guild kun for de som snakker norsk. Er veldig stolt av og være norsk :) (Må ikke tro at det ligger nasjonalistiske eller rasistiske tanker bak). Vikings? Vikingene var jo barske krigere, og levde i den samme tidsperioden som WoW, hvis du forstår.

Er jo riktig det du sier om at det er uorginalt. Som sagt: Du har MANGE guild som heter omtrendt det samme; Horde of Norway, Danish Vikings, Big Vikings etc...

Men synes likevel Norwegian Vikings er godt beskrivende og "enkelt og huske".

"WE ARE NOOBS AND WE KNOW IT" Er jo også et kult guildnavn :D

Men finnes det en tråd med Guildnavn her? Hadde vært morro og sett hva andre kaller guildet sitt :)

Dette er kanskje litt off-topic :p

 

Edit: Filthy Vikings hadde kanskje vært bedre :p

 

Min heter Drøm.

 

Og WoW + viking? Ehm, flying machine og oljeplattformer? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Dunemaul!:p - Gnaom Warlock.

Såg verdens teiteste guildname her en dag. Noe ala "NOR AND SWE AND DK DEF" xD

Endret av Slettet-v6cLnSOv3V
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dårlig, uorginalt, kjedelig, språkmessig lav standard, lite beskrivende, dybdeløst og veldig nasjonalfremmende, da på en dårlig måte.

 

Jeg kom over noen fra "Norwegian Army". Jeg angrer ikke på det, for å si det sånn. De var alliance, jeg horde. Jeg var rogue, de var warrior/paladin. Jeg var 70, de var 62. Uten anger. :)

Det var bedre... Heldigvis har alle forskjellig smak :) Personlig digger jeg det :thumbup: Men meg om det.

Det at det er nasjonalfremmende synes jeg positivt jeg da. Informere folk om hvor vi kommer fra, og at det er et guild kun for de som snakker norsk. Er veldig stolt av og være norsk :) (Må ikke tro at det ligger nasjonalistiske eller rasistiske tanker bak). Vikings? Vikingene var jo barske krigere, og levde i den samme tidsperioden som WoW, hvis du forstår.

Er jo riktig det du sier om at det er uorginalt. Som sagt: Du har MANGE guild som heter omtrendt det samme; Horde of Norway, Danish Vikings, Big Vikings etc...

Men synes likevel Norwegian Vikings er godt beskrivende og "enkelt og huske".

"WE ARE NOOBS AND WE KNOW IT" Er jo også et kult guildnavn :D

Men finnes det en tråd med Guildnavn her? Hadde vært morro og sett hva andre kaller guildet sitt :)

Dette er kanskje litt off-topic :p

 

Edit: Filthy Vikings hadde kanskje vært bedre :p

 

Min heter Drøm.

 

Og WoW + viking? Ehm, flying machine og oljeplattformer? :)

 

Hehe :) WoW er jo fortsatt fantasy, så sånn sett kan den ikke sammenlignes med den virkelige verden. Men alikevell... Prøv å sett det litt på spydspissen :) Er jo mange likhetstrekk også :)

Du har et guild som heter Drøm? På hvilken server?

Lenke til kommentar

Min første character ble den første til 60 og 70, Deminust 70 Human Warrior, holdt til i Burning Blade hele sitt liv han, opplevd en del guild dramas, Deepdish og Nobrains PvP stunder og lovely chat moments.

 

Med mindre du selv er på BB skjønner du ingenting nå tenker jeg ;O

 

Å ja, Belf mage på Outland :>

 

Min første character ble den første til 60 og 70, Deminust 70 Human Warrior, holdt til i Burning Blade hele sitt liv han, opplevd en del guild dramas, Deepdish og Nobrains PvP stunder og lovely chat moments.

 

Med mindre du selv er på BB skjønner du ingenting nå tenker jeg ;O

 

Å ja, Belf mage på Outland :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...