Gå til innhold

oysfaerg bygger 8-veismaskin med futt i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dæven, hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før nå? For et knall oppsett.

Venter i spenning på oppdateringer.

Endret av Kadmium
Skrevet

Hvis dere blir plaget med støy går det alltids ann å legge pc'en i et annet rom og borre hull til kabler så man kan sitte i et annet rom en pc'en og bruke den :) .

• 1 måned senere...
Skrevet

Det har ikke skjedd så mye her nei..

Hvordan går det med dette prosjektet Oysfaerg? Får du gjort noe, eller er du opptatt for tiden?

Skrevet

Heisann folkens, det går tregt om dagen, har fryktelig mye å gjøre, men setter stor pris på støtte fra dere ;)

Regner med å ta med meg denne maskinen på The eXp', så der blir den å skue for alle dere andre også :)

Skrevet
Heisann folkens, det går tregt om dagen, har fryktelig mye å gjøre, men setter stor pris på støtte fra dere ;)

Regner med å ta med meg denne maskinen på The eXp', så der blir den å skue for alle dere andre også :)

9329434[/snapback]

Får virkelig håpe jeg får kommet meg innover. Denne skjønnheten vil jeg gjerne se med mine egne to øyne

Skrevet

9329434[/snapback]

ååå, eg gleda meg..!

Skrevet

9329434[/snapback]

Blir bra det :thumbup:

Få se tall-knusern :)

Skrevet (endret)

Kjøler du ned PCen med vatn eller?

Edit: Never mind, såg på workloggen og fann fort ut at det var luftkjøling. :p

Endret av tharshan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...