Gå til innhold

oysfaerg bygger 8-veismaskin med futt i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette må følges med på ja :D

bearcarlsen: om dere ikke trenger den kan jeg sikkert ta den, så sparer dere litt plass.

8999810[/snapback]

 

Ja gjerne, kom og hent buruglet :p

Neida, utviklerne her skal begynne å bruke den snart.

Det er strengt tatt ikke vår maskin da det står "PROPERTY OF INTEL CORPORATION" klistremerke på toppen.

Fikk litt lyst å kjøre en Super PI og en 3dmark06 CPU test men redd for at jeg undergraver arbeidet til oysfaerg her.

Kan evt gjøre det etter han tar sine bencher. Så kan vi sammenligne.

8999847[/snapback]

 

Du må veldig gjerne kjøre tester for min del :) Jeg vet at jeg knuser deg likevel, så det tar jeg med stoisk ro ;)

Lenke til kommentar

Hehe,

Altså.. jeg egger ikke opp til noen konkuranse her. Kun vitenskapelig sammenligning :whistle:

 

Men ja greit, skal se hva jeg får til. Er et stusselig quadro kort i den så ikke regn med at jeg gjør noen gode 3d benches)

 

(edit : legger --> egger)

Endret av bearcarlsen
Lenke til kommentar

dette er jo den perfekte F@H maskina :)

 

synd at det ikke er dual sockett til 775, hadde jo vært litt mere økonomisk og sleng på et par 3210 og klokka litt opp, og med dagens ram piser hadde jo 8 gig kommet med for 3K, muli vi ser slike HK med de nye chipsetene :)

 

bra tiltak dette oysfaerg, liker litt extrem prosjekter..... men som du sier, mangler sli her :yes:

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Min boks begynner jo å bli gammel, en dual opteron med 4 GB minne, SLI og to Raptor i raid 0. Den kostet dessuten bare 36000, da. Egner seg fint til surfing, den.

 

Poenget er at den hørtes ut som en F16 da jeg fikk den. Bråkte vesentlig mer en serverene vi har. Viftestyring og 13 vifter i kabinettet hjelper fælt, og den er kald og fin.

Lenke til kommentar
Neida, er i full jobb jeg, så det er ikke no ferie her i gården ;)

Dessuten er været så dårlig her på vestlandet, så det er ingenting å være ute for heller :p

 

zyx: Jada, skal benchmarke så snart Win er installert og satt opp etter mine krav :)

9000119[/snapback]

spørsmål: windows etter DINE krav? hvordan er det :p ?

må vl være med og si at dettet tror jeg blir en kjempe rask pc når den har 16Gb ram.

Må bruke den til noe du tenger fart i, ikke kast den iallefal! :p:innocent:

Ellers så SEND det regn være til nord trønderlag! vi trenger det! bytte handel, dere får solen (og vinnen) og vi får regnet? deal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...