Gå til innhold

oysfaerg bygger 8-veismaskin med futt i


Anbefalte innlegg

Stoolman gikk jo vekk fra vannkjøling, men hvis du skal klokke, så hvorfor ikke sette på vannkjøling? Jeg vet dette ikke gikk for Stoolman, da han hadde problemer med varme (på minnet)

 

Hvorfor ikke sette på to gode blokker på begge CPUene, ala. D-Tek FuZion, sammen med en Thermochill PA120.3 etc? SÅ kan du legge noen vifter oppå RAMbrikkkene, ettersom du ikke skal ha det i et kabinett slik jeg har forstått det.

 

Du kan jo da klokke litt lengre, og du kan også sette inni et 8800 Ultra, som du også kan putte i samme loopen for å teste 3dmark06 ytelsene.

 

Bare en tanke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stoolman gikk jo vekk fra vannkjøling, men hvis du skal klokke, så hvorfor ikke sette på vannkjøling? Jeg vet dette ikke gikk for Stoolman, da han hadde problemer med varme (på minnet)

 

Hvorfor ikke sette på to gode blokker på begge CPUene, ala. D-Tek FuZion, sammen med en Thermochill PA120.3 etc? SÅ kan du legge noen vifter oppå RAMbrikkkene, ettersom du ikke skal ha det i et kabinett slik jeg har forstått det.

 

Du kan jo da klokke litt lengre, og du kan også sette inni et 8800 Ultra, som du også kan putte i samme loopen for å teste 3dmark06 ytelsene.

 

Bare en tanke :)

9332484[/snapback]

 

Takk for tankene, men jeg vet godt hva jeg kan og hva jeg skal gjøre ;)

 

Ultra-kort har jeg i bøtter og spann av og vannkjøling er uaktuelt, må ha noe spenstigere.

 

Vifter har jeg på RAM-brikkene, bare ikke på bildene

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...