Gå til innhold

Burn Notice - ny serie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Sesongstart i dag. På sesong 3 altså, bra at denne serien har levd så lenge. En av de seriene jeg liksom ikke slutter å like, og Bruce Campbell er en av hovedgrunnene.

Fantastisk, dette hadde jeg ikke fått vite om det ikke var for deg. Da var kveldsunderholdningen klar :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Liker hvordan serien har blitt nå. Ting virker litt tøffere nå som management ikke står bak alt, og ikke lenger beskytter Michael. Er litt bra med "villian of the week", men de kommer vel til å gi slipp på det hvis det blir en fjerde sesong evt. ved pausen etter de episodene som er i denne halvdelen av sesong 3.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mener du generelt sett iforhold til andre serier, eller tidligere sesonger av Burn Notice? Kan si at jeg synes noe sånt, synes den er filmet likt som andre serier som pågår i Miami-området som CSI: Miami og Dexter. Men måten USA Network sender serien som gjør at den virker "kornete" i en liten grad.

 

Forresten kom de første bildene av Chris Vance(fra Mental og Prison Break) i Burn Notice ut i dag:

799288ffbc59d971f2610b3.jpg

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Liten castingscoop angående de resterende episodene som kommer til høsten:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ikke er bare Chris Vance også tilbake, men en annen ukjent tidligere sett badguy kommer også tilbake i de resterende episodene. I tilegg kommer en ny badguy til å bli den gamle badguy`en sin nye partner.

 

Michael Weston skal også retunere i de kommende episodene, men kan bli utsatt til sesong 4.

 

Pluss at John Mahoney(aka faren til Fraiser) retunerer som "Managment". Og det med Garret Dillahunt fra TSCC, Life blant annet.

25899d57d7f210028e6ad11.jpg

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

22738222438410107775060.jpg

 

Here's your first look at the Burn Notice Season 3.5 Poster. Stock up on the yogurt, we're back in action Thursday, January 21 at 10pm. Guest stars in the second half of season 3 include: Tyne Daly, Clayne Crawford, Chris Vance, Danny Trejo, Jason Vargas, Spencer Garrett, Tim Matheson, Seth Peterson, Rick Kelly, Carlos Bernard, Garret Dillahunt and more!

 

Bra liste over gjesteskuespillere. Et par fra 24, Danny Trejo og Garret Dillahunt.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ja, sesong 4 ble fornyet for en mannsalder siden. Neida, men sesong 4 er tilbake i juni. Burn Notice har to "runs" per sesong nå. En run i juni til september, og så igjen februar til mars ca.

 

Det som også kommer til å bli litt anderledes med sesong 4 er at serien vil få ny hovedkarakter på lik linje med moren til Michael hvertfall.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Den ligger absolutt blant mine topp 5 beste serier ever. Den er sykt spennende og blant all galskapen som hører til "politi og røver" serier er det en usedvanlig god humor med mange replikker og sitater verdt å skrive opp.

 

Serien går på USA Network og har dermed en karakteristikk som bare denne kanalen kan få til(lignende serier: in plain sight, white collar osv) Serien ble opprinnelig laget som et hiatus show, dvs en serie som går når alle andre serier har ferie. Slike serier har ofte rundt 12-15 episoder, men pga dens popularitet ble 2.og 3. sesongen renewed med 16 episoder, der de aired i vinter(winterbreak),sommerferien(midbreak) og når øvrige serier er på hiatus.

 

Hvis du nå tenker: njæh, dette er sikkert et av de "cable-showene" og må automatisk ha lite seere og lavt budsjett. Da min venn er du på villspor. I hver episode blir det sprengt eller harvet to-tre biler, og ofte blir bygninger sprengt på måfå.

 

 

Som konklusjon vil jeg si: la klisjeserier som CSI og NCIS være, og få heller med dere denne. Den følger aldri et spesielt mønster og du vet aldri hva som venter i neste episode.

Lenke til kommentar

Ganske bra forklart anzie, kudos.

 

For min del ser jeg Burn Notice som en gangske grei serie som jeg aldri blir lei av. Har liksom ikke så høye forventninger, så det ødelegger ikke noe. I tillegg er Jeffrey Donovan(Michael), Gabrielle Anwar(Fiona), Bruce Campbell(Sam) og Sharon Gless(morra til Michael) gangske gode i rollene sine. Kanskje den hovedskuespillern jeg liker best nå om dagen er Jeffrey Donovan, han klarer så mange av de personelighetene bra som Michael har blant annet. Også har du i tillegg gode gjesteskuespillere som Trica Helfer, Michael Shanks(fra Stargate), "pappaen til Fraiser" blant annet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Woot, Sharon Gless(moren til Michael) fikk Emmy-nominasjon for rollen hennes i Burn Notice.

 

Mye bra gjesteskuespillere igjen nå. Liker han nye fyren(Jesse) spilt av han fra "Tredje Vakten".

 

Både Alan Dale(Lost, The OC) og Burt Reynolds skal gjestespille i de kommende episodene:

c20f13a952358a9e186f47c.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...