Gå til innhold

Burn Notice - ny serie


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nei, men jeg har den nede og klar for å bli sett. Får bli enten i kveld, eller i morra. Filmen er vel på rundt 60-80min.

 

Det ble sendt en ny promo til sesong 5 med nye scener som ble sendt rett etter The Fall of Sam Axe ble sendt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=50dJ6wB7aEw

 

God dose gjesteskuespillere Burn Notice har hatt til nå..

http://www.imdb.com/list/wapZwnH1Amc/

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Så ferdig filmen nå.

 

Jeg likte den godt, var som er forlenget episode uten Michael i hovedrollen, og helt uten Fiona.

 

Historien er ikke så complex, det er faktisk gangske grei good vs bad guys-film som ikke er akkuratt helt kjedelig. Faktisk er det morsomme med filmen er at Bruce Campbell(Sam) er 100% gjennom hele filmen som han skulle vært noen år yngre, og et hakk bedre enn på Burn Notice, siden her er han i fokus hele tiden.

 

Det i betraktning av at hele filmen har det som gjør Burn Notice til en såpass grei serie, er også tilstede. Action, komikk, MacGyver-løsninger med en slutt som er avsluttende. Slutten er vel bare et par år før sesong 1 av Burn Notice.

 

Gjesteskuespillerne var ok. Badguy`ene var ok badguys, eyecandy`en er ok(selv om skuespillern var heselig i Lost), cameo`en til Lenny Clarke var morsom, og de andre var gangske så greie. Hele filmen var i sør-amerika så og si, så det var en del kjedelig sør-amerikanske engelsk-aksanter der.

 

Jeffrey Donovan(som spiller Michael) gjør en gangske så grei jobb med å regisere tv-filmen. I tillegg til å ha en cameo i filmen, som jeg likte godt.

 

normalburnnoticefallofs.jpg

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Selvfølgelig. Alltid det samme på en god måte. :)

 

3 episoder av den nye sesongen ute. Skuespillet i episode 2 når det kom til skuespillerne som spiller Madeline og Michael var gangske så bra. Skjønner hvorfor hun som spiller moren til Michael blir nominert til Emmy`er liksom.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Likte del 2 av sesong 5 godt.

 

Anson Fullerton er virkelig en av de beste skurkene på serien så langt. Jere Burns er bra i å spille badguys, og gleder meg til denne sesongen av Justified hvor han har en betydeligere rolle.

 

Synes serien kanskje gjør dumme valg til tider, men det er igjen for å holde serien i live. Jeg håper at serien setter et sluttpunkt etter sesong 7 ihvertfall.

 

Stund igjen til sesong 6 nå uansett, som starter i sommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...