Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nattrevens lille sommerprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig skjer det noe. Hun var innom butikken idag, og jeg var helt uforberedt. Jeg kjente det så jæææævlig i magen med en gang hun kom inn døren, og fra og med da rettet jeg meg opp i ryggen, fikk et smil om munnen og tenkte ut noen gloser jeg kunne si til henne. Så kom hun etterhvert bort og skulle betale. Så sier jeg at det var lenge siden sist, og hinta til at hun aldri er innom lenger. Så smiler hun, ler, og sier at "Neei, det er ikke min feil. Da er det du som jobber for lite". "Hehe, kanskje det?? Men hvorfor er du ikke på Meny når jeg er der heller da? ;) "

 

Da sier hun ting som at hun jobber tidlig, og det er jo en verdig unnskyldning, for jeg har ofte vært der i fire-fem-seks tiden, og av og til senere enn det og, så jeg godtar "unnskyldningen" hennes. Så prøver jeg å finne en passende anledning til å spørre henne ut, og guess what:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Klokken er kvart i ti, og mamma kommer tidlig for å hente meg, for hun skulle handle..... Butikken stenger nemlig klokken ti.

 

"NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIII"

 

...fabler rundt i hele jævla hodet mitt.... Jeg er nemlig mer sjenert enn gjennomsnittet, og aldri livet om jeg sjekker opp ei jente rett ved siden av mamma. Men hun går ut mot kontoret og ut på lageret rimelig kjapt så jeg prøver å fiske meg litt inn i samtalen igjen (hun var ikke på vei til å gå eller noe, jeg sa bare hei til mamma og så fortsatte vi samtalen, men jeg prøvde å være litt mer tilbakeholden når mamma kom). Jeg spurte henne når hun hadde ferie, og hun svarte at hun skulle til kreta den 22.... så jeg har 10 dager på meg.. Håper bare ikke hun blir to uker.. hehe.

 

Så prøver jeg å se etter mamma. Tenker "Greit, hun er langt nok borte..." Så prøver jeg å finne en passende anledning. Prøver å avbryte henne og si "Menneeh..." For å få en pause i samtalen, men jeg når ikke helt frem fordi hun snakker rimelig mye og er rimelig snakkesalig. Så spør hun: "Er det ikke kjedelig å stenge klokken ti?" og jeg svarer at man blir jo vandt til det... Og jeg prøver alt jeg kan å finne en passende anledning. Men det gikk ikke. Ikke idag. Jeg var klar til å spørre, det var ikke det at jeg ikke "turde" eller "feiga ut". Det passa rett og slett ikke. Ikke når det er kanskje tredje eller fjerde gangen jeg ser henne, og det er over en uke siden sist. Believe me: I tried. Men jeg får prøve igjen i morgen. Eller dagen etter. Og så videre. Jeg SKAL i alle fall bli bedre kjent med henne. Hun skal (i verste fall) bli minst en veninne!!

 

Jeg må innrømme at dette svei egentlig rimelig kraftig. Så klar jeg var for å sjekke henne opp. Jeg "SKULLE" klare det. Men det gikk rett og slett ikke. Jeg har en vond magefølelse inni hele meg nå. Er sur på meg selv for at det ikke gikk, og at det kanskje er lenge til neste gang jeg ser henne. Jeg skal uansett holde motet oppe, og jeg ser henne uansett igjen før jeg reiser tilbake til byen jeg bor i for tiden. Og innen den tid skal jeg ha telefonnummeret hennes.

Endret av Nattreven
Lenke til kommentar

Etter det siste innlegget der ser det ut som om den ene steinen har blitt hengende etter^^(spøk ikke ment ekkelt) men det går nok ba til slutt skal man se!

 

Dette prosjektet er veldig spennende og absolutt verdt å følge med på.

Takk for at du gir oss forumbrukere litt spenning i hverdagen!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Da har jeg gjort det :)

 

Jeg tok en tur til Meny og snakket litt med henne, og etterhvert spurte jeg om hun ville finne på noe en dag. Hun virka litt tvilende, fordi hun rett som det var snart skulle på ferie. Da svarte jeg "jaa, du nevnte det ja". og spurte om jeg i det minste kunne få telefonnummeret hennes. Da svarte hun at hun hadde kjæreste. "jaja" tenkte jeg, så kom jeg inn på andre samtaleemner.. Og nevnte at jeg tilfeldigvis bodde i en annen by, og derfra klarte å noenlunde bortforklare meg fra at jeg ville "være noe mer enn venn" (aner ikke om jeg klarte det, men worth a try) :p

 

Jeg føler egentlig det er helt greit. Hun er trofast mot kjæresten, og det digger jeg. Hun gir meg ikke et telefonnummer, og viser dermed at hun virkelig liker kjæresten sin. Han er en veldig, veldig heldig mann.

 

Jeg trenger litt mer erfaring i sjekking, så dette var bare med på å gjøre meg bedre, og tryggere. Det hadde vært hardt for meg hvis jeg virkelig virkelig tenkte mye på henne, men jeg har klart å holde det utenfor. Jeg har ikke fokusert så mye på det. Som jeg har nevnt før så bor jeg i en annen by, og dette var bare ment som en liten sommerflørt. Jeg gleder meg allerede til neste gang, for dette synes jeg var veldig gøy, og spennende. Det finnes flere fisk i havet.

 

Og folk må ikke tro at det er synd i meg, for til tross for at dette gikk skeiss, så er jeg ikke en "constant failure" blandt jenter. :)

 

Nattrevens sommerprosjekt er dermed over, with no hard feelings :)

Hva har folket å si til dette? :)

Endret av Nattreven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...