Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nattrevens lille sommerprosjekt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er litt herlig her er at jeg går inn i dette prosjektet med en "fandenivolsk" attitude. Går det ikke, så går det ikke. Tidligere når jeg har skullet prøvd meg på jenter så har jeg vært full av jævlig mye nerver og dritt og har ikke turd noe, og det har liksom stått mellom liv og død. Nå tenker jeg ikke så mye på det. Er veldig spent, og selvfølgelig litt nervøs også, men det kommer ikke til å bety all verden om hun ikke vil bli med meg ut. Det finnes flere fisk i havet. Men for all del; She's a solid piece of work. :cool:

Lenke til kommentar
Det som er litt herlig her er at jeg går inn i dette prosjektet med en "fandenivolsk" attitude. Går det ikke, så går det ikke. Tidligere når jeg har skullet prøvd meg på jenter så har jeg vært full av jævlig mye nerver og dritt og har ikke turd noe, og det har liksom stått mellom liv og død. Nå tenker jeg ikke så mye på det. Er veldig spent, og selvfølgelig litt nervøs også, men det kommer ikke til å bety all verden om hun ikke vil bli med meg ut. Det finnes flere fisk i havet. Men for all del; She's a solid piece of work.  :cool:

8986326[/snapback]

 

Om hun kommer innom fortsatt er det stor mulighet for at det er for å snakke med deg, siden hun helt sikkert kan handle på meny med rabbatt, så da må du ta mot til deg, etter å snakket noen ord med henne:

 

"Du vil ikke bli med ut å spise en dag da?"

Lenke til kommentar

Hmm.. Satt meg i den situasjonen nå. Ble visst ganske nervøs likevell.. Jaja.. Husk nå at jeg er "den vanlige gutt i gata" med null erfaring tidligere. Er liksom det som gjør dette til et såpass spennende prosjekt, og jeg håper jeg kanskje kan motivere andre med en selvtillitt tilsvarende min (ikke særlig høy).

 

Jeg kunne ikke stikke innom meny idag av noe personlige årsaker. Hadde rett og slett ikke tid. Så vi får se om hun kommer innom jobben min i morgen, eller om jeg skal stikke på jobben hennes på onsdag (jeg har fri da). I ytterste konsekvens skjer det ingenting før torsdag eller fredag. Men lover at det skjer ting før ukesslutt ;)

 

Jeg har forresten ikke nevnt alderen våres enda, selv om det er lett å tenke seg til når hun kjøpte cider og jeg sjekka legg. Jeg har akkuratt fylt 18 ('89), og jeg så på legget at hun var født i 88, altså fyller / har fylt 19.

Endret av Nattreven
Lenke til kommentar
Aaaargh! PLU-koder!! smerte!

 

188 kaffe, 22 grillpølse, 32 grillmeny, 24 ostepølse, 34 ostepølsemeny, 145 luna, 81 brus.....aaaargh!!

8982580[/snapback]

Er ikke du litt for ung til å jobbe i kassa i en butikk?

8984208[/snapback]

 

Jobber på shell. Gjør akkurat det samme som alle andre.

 

Er 16 år.

8987540[/snapback]

Trodde ikke det var lov til å selge tobakk når man er under 18 år jeg ...

 

Hmm.. Satt meg i den situasjonen nå. Ble visst ganske nervøs likevell.. Jaja.. Husk nå at jeg er "den vanlige gutt i gata" med null erfaring tidligere. Er liksom det som gjør dette til et såpass spennende prosjekt, og jeg håper jeg kanskje kan motivere andre med en selvtillitt tilsvarende min (ikke særlig høy).

 

Jeg kunne ikke stikke innom meny idag av noe personlige årsaker. Hadde rett og slett ikke tid. Så vi får se om hun kommer innom jobben min i morgen, eller om jeg skal stikke på jobben hennes på onsdag (jeg har fri da). I ytterste konsekvens skjer det ingenting før torsdag eller fredag. Men lover at det skjer ting før ukesslutt ;)

 

Jeg har forresten ikke nevnt alderen våres enda, selv om det er lett å tenke seg til når hun kjøpte cider og jeg sjekka legg. Jeg har akkuratt fylt 18 ('89), og jeg så på legget at hun var født i 88, altså fyller / har fylt 19.

8987620[/snapback]

Fortell når det skjer noe mer :D Dette er jo riktig spennende!

Endret av Deceiver
Lenke til kommentar

FAEN ALTSÅ!!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Haha. Nå trodde dere at hun hadde ditcha meg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hun var ikke innom butikken idag.... Det er den verste vakten jeg noen gang har hatt. Jeg hadde garantert hatt en lang samtale med henne, og hadde garantert turd å spørre henne ut, spørre om telefonnummer eller lignende, hvis hun hadde kommet.. Men hun kom aldri. hehe. Satt bare og venta og så nøye på hver eneste person som kom inn i butikken. Og når jeg hadde pause i sjutiden spiste jeg ikke en dritt. Jeg satt bare på kontoret og fulgte NØYE med overvåkningskameraene. Så ei som kunne ligne, braste ut, lata som om jeg skulle gjøre noe utrolig viktig "akkuratt der hun var", og så det var feil jente. Så gikk jeg ut på kontoret igjen, og fulgte med kameraene med argusøyne. Det er den kjedeligste vakten jeg har hatt. følte det tok sinnsykt lang tid.

 

Jaja...

 

Får se hva som skjer de nærmeste dagene.. :hrm:

Lenke til kommentar
FAEN ALTSÅ!!

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Haha. Nå trodde dere at hun hadde ditcha meg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hun var ikke innom butikken idag.... Det er den verste vakten jeg noen gang har hatt. Jeg hadde garantert hatt en lang samtale med henne, og hadde garantert turd å spørre henne ut, spørre om telefonnummer eller lignende, hvis hun hadde kommet.. Men hun kom aldri. hehe. Satt bare og venta og så nøye på hver eneste person som kom inn i butikken. Og når jeg hadde pause i sjutiden spiste jeg ikke en dritt. Jeg satt bare på kontoret og fulgte NØYE med overvåkningskameraene. Så ei som kunne ligne, braste ut, lata som om jeg skulle gjøre noe utrolig viktig "akkuratt der hun var", og så det var feil jente. Så gikk jeg ut på kontoret igjen, og fulgte med kameraene med argusøyne. Det er den kjedeligste vakten jeg har hatt. følte det tok sinnsykt lang tid.

 

Jaja...

 

Får se hva som skjer de nærmeste dagene..  :hrm:

8997148[/snapback]

Slapp av litt, da. Ikke glem den fandenivoldske holdningen til prosjektet. Ellers lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
Grunnen til at du ikke har sett henne er fordi hun er et aktivt medlem her på forumet!

9021105[/snapback]

 

Så hun er medlem på forumet, leser dette, slutter i jobben og kommer aldri mer og handler på den butikken jeg jobber på..? Der har vi nok fasitsvaret ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...