Gå til innhold

Se Hitman(film) trailer!


Anbefalte innlegg

"Protect us from evil"? Wtf, hitman er jo ikke noen good guy. Jeg ble også ganske frustrert over at de tydeligvis har med en sexscene eller to. Hitman er følelsesløs, hvorfor skulle han gidde å bry seg med å pule? Det er litt av greia ved han. Dessuten ser han skuespilleren for pusete ut til å være 47.

8955931[/snapback]

 

Spilt Hitman2? Der bor han i en katolsk kirke og forteller presten om mordene han har gjort for å få tilgivelse fra Gud. Hvis ikke det er good guy vet ikke jeg.

8956049[/snapback]

 

vel han legger jo fra seg korset på slutten og sa hade til religion etter 2eren

 

ja den "protect us from evil" var det noe rart med, for Hitman leies jo ut til høystbydene der ute. Om han er snill eller slem er vel et fett for Agent 47. Han får jobben gjort, det er det som betyr noe.

8956028[/snapback]

 

ja, litt teit, men det er jo litt sånn i spillene også. folkene man blir sent for å drepe er altid 100% badguys, om man vil drepe masse sivelister er det altid opp til enn selv.

jeg skulle ønske at IO turte å vere litt mer dristige med oppdragene sine.

8956064[/snapback]

 

hvis hitman kan redde uskyldige uten å hærpe missionet gjør han det,(blant annet hjelper han jo en jente å stikke fra et hore hus i 1eren)

men står en uskyldig i fare for å øddlege et mission eller sette 47 i fare dreper han dem uten problemer

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nå mange ganger knerta uskyldige som sto i fare for å ødelegge oppdraget for meg. Er de i veien for meg, har de en pianowire rundt halsen før de vet ordet av det.

 

Agent 47 har ingen følelser, det er det han er "designet" til å være, den perfekte drapsmaskinen. Så å si at han er kommet for å redde verden fra det onde blir bare for klisje fylt for min del.

Lenke til kommentar
Ja, så det når jeg så gjennom andre gangen. Savner likevel WA 2000 :/

8956016[/snapback]

 

Ser man på fakta, ville nok ikke Agent 47 kjøpt en WA2000, de er sinnsykt dyre.

 

176 units were produced with only 15 units of the WA 2000 exported to the U.S., 11 of which are owned by Earl J. Sheehan Jr., President of Walther U.S. and due to its rarity it can be worth over $75,000 to $80,000 in the open market.

Lenke til kommentar
Ser man på fakta, ville nok ikke Agent 47 kjøpt en WA2000, de er sinnsykt dyre.

Er fullt klar over det, men signaturvåpen er signaturvåpen. Kall heller "hitman" i filmen for agent 38 elns. Så kan jeg leve med både glocks og hva enn rifle han bruker i trailern

Lenke til kommentar
Jeg har nå mange ganger knerta uskyldige som sto i fare for å ødelegge oppdraget for meg. Er de i veien for meg, har de en pianowire rundt halsen før de vet ordet av det.

 

8956131[/snapback]

 

heh, du får sagt det :cool:

 

Om noen gidder å poste enda en link, ser ut som om den er fjernet fra de fleste steder.

Lenke til kommentar

Min kommentar på Youtube (gidder ikke oversette):

 

BAD! Where are the Berettas? Why does this guy look like a kid? Maybe it's the story of how he became an assasin?

Anyway, what's cool about this Agent 47 is that he's a 'been there done that, stone-cold killer. Not some spoiled emo brat.

Lenke til kommentar
Ååååhh :love:

Gleder meg så til filmen, og ikke minst det neste Hitman spillet :)

Har bestemt meg for at jeg SKAL se filmen når den kommer på kino :ph34r:

8958501[/snapback]

Trodde blood-money var siste spill jeg?

8958527[/snapback]

 

 

Det kommer et til. Navnet er Hitman: The Movie

 

Link New Hitman title :love:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
en dårlig spøk fra meg bare :innocent:
Lenke til kommentar
Ååååhh :love:

Gleder meg så til filmen, og ikke minst det neste Hitman spillet :)

Har bestemt meg for at jeg SKAL se filmen når den kommer på kino :ph34r:

Trodde blood-money var siste spill jeg?
Joo.... nå er det det.. Men det skal visst komme ENDA ett. (Hitman 5: [et-eller-annet])

Har runna alle de andre inklusive Hitman 4: Blood Money, så jeg gleeeder meg sjukt til både filmen og spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...