Carl Sagan Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hei. NAr jeg logger inn i Ubuntu, kommer jeg bare til den delen der Nautilus loader, sA havner jeg bare tilbake til innloggingsmenyen igjen. Har nA logget inn i KDE. Hvordan kan jeg fikse Nautilus/Oppstarten? Takker for alle svar.(helst litt kjapt) MHV Todda7. [LQst. Takker for hjelp Frysning.] Orginal emnetittel: PAloggingsproblem med GNOME. Feil med Nautilus? Endret 26. juni 2007 av todda7
Frysning Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Har du prøvd en omstart? (Klassisk) Funker ikke det, så bare slett alt av config filer i home-mappen din. Da blir iallefall gnome "resatt". "ls -a" viser alle filer i en gitt mappe.
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Har du prøvd en omstart? (Klassisk)Funker ikke det, så bare slett alt av config filer i home-mappen din. Da blir iallefall gnome "resatt". "ls -a" viser alle filer i en gitt mappe. 8951101[/snapback] Har prOvd A restarte ja, samme problem kommer. Finner ingen .config filer i home mappen min.. Sant det er /filsystem/home/brukernavn du mener?
Frysning Skrevet 26. juni 2007 Skrevet 26. juni 2007 Ja, i homemappa ligger det mapper som: .gnome .nautilus .metacity Osv, bare slett de som hører til det grafiske.
Carl Sagan Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Skrevet 26. juni 2007 Ja, i homemappa ligger det mapper som: .gnome .nautilus .metacity Osv, bare slett de som hører til det grafiske. 8951246[/snapback] Hvordan vet jeg hva som hører til det grafiske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå