Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvom det er en milaram rytter som velter feletet, men han kan jo ikke noe får quickstep rytter gjorde at han måtte gjøre den manøvrenen, poenget mitt er at det er uvittig kjøring som er usportslig ikke at en stakkar faller og tar med seg halve hovedfeltet hvis dere skjønner?

Lenke til kommentar

Så var det 3 etappe da, årets lengste etappe og endelig er vi inne i Frankrike.

Blir nok enda en samlet spurt og nye muligheter for vår egen Thor som falt i dag.

Tror Mc Ewen og Thor kommer sterkere tilbake i morgen da jeg endelig håper det går for Dean og Thor, i så fall tror jeg de vil danke ut Quickstep som tiltross for seier nok en gang viser at Boonen ikke er i alt for god form.

 

10.07.2007

3. etappe (flatt): Waregem - Compiègne, 236,5 km.

 

1) Thor Hushovd

2) Robbie Mc Ewen

3) Erik Zabel

 

Litt feig gjetting, men jeg satser på Thor, tror han vil ha revansj nå og at det fungerer mellom Thor og Julien Dean, litt ønsketenking også da ;)

Lenke til kommentar

1. Hushovd

2. McEwen

3. Bennati/Napolitano

4. Zabel

5. Boonen

 

Er egentlig litt vill gjetting. Vet ikke om Hushovd er i form etter fallet i dag og jeg vet ikke hvordan Bennati gjorde det idag, men jeg har troa på Thor i morgen og Bennati tror jeg klarer tredje plassen.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Ny flat etappe, dette blir spennende, litt skeptisk til Thor etter gårdagsens etappe da...

 

11.07.2007

4. etappe (flatt): Villers-Cotterêts - Joigny, 193 km.

 

1) Napolitano

2) Mc Ewen

3) Boonen

 

Sry Thor :ermm: Forrige gang jeg ikke gjettet Thor på pallen kom han på 2 plass da, for håpe det skjer i morgen også ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...