Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476
Favoritter: Jeg synes det er synd ikke Cunego, Di Luca eller Piepoli skal starte! De hadde gjort seg synlig oppe på sammenlagtlisten!

Han hadde vel ikke gjort seg synlig om han ikke hadde dopa seg ...

Lenke til kommentar
Favoritter: Jeg synes det er synd ikke Cunego, Di Luca eller Piepoli skal starte! De hadde gjort seg synlig oppe på sammenlagtlisten!

Han hadde vel ikke gjort seg synlig om han ikke hadde dopa seg ...

9013247[/snapback]

Det var vel en idiotisk kommentar vil jeg tro

Lenke til kommentar

Lager en tråd om Tour de France, vet det er en fra før, men denne blir andeledes, her tippes de første tre pall plassene foran hver etappen.

 

I dag går altså den første etappe i Londons vakre gater, i utgangspunktet var jeg skeptisk til at det skulle gå i London, men ikke nå lenger, jeg må inse at dette kommer til å bli en flott ramme med opp mot 1,5 millioner mennesker rundt traseen.

 

07.07.2007

Prolog (tempo): 7,9 km i London.

 

1) Fabian Cancelara

2) Thor Hushovd

3) Zabriskie

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Jeg tror nok desverre(?) også at Fabian vinner prologen. Siden det er mange gode ryttere skal jeg være litt sprek i de andre tipsene

 

 

1. Fabian Cancellara, CSC

2. David Millar, SDV

3. Bradly Wiggins, COF

 

 

:-)

 

Håper selvsagt Thor kommer høyt, men jeg har ikke troa idag gitt.

 

 

Beste lag etter første etappe blir enten, CSC, GCE eller AST..:)

Endret av Bluesummers
Lenke til kommentar

Cancellara var jo ingen oddsbombe for å si det sånn, når mannen er i form så er det ikke en mann i verden så slår han på tempo opp til 15 kilometer noe han viste i dag. Han kunne jo ha vært farlig i sammendraget men han er jo ikke en fjellgjeit for å si det sånn...

 

Edit:

 

Spurter er alttid vanskelige å forutse, men Eisel er en mann Hushovd slår 8 av 10 ganger, jeg er mer redd for Napolitano, Bennati og Freire...

 

Men jeg tror det står mellom Hushov, McEwen og Boonen i morgen også de tre som kommer til å kjempe om den grønne trøya til slutt i år...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...