Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cancellara var jo ingen oddsbombe for å si det sånn, når mannen er i form så er det ikke en mann i verden så slår han på tempo opp til 15 kilometer noe han viste i dag. Han kunne jo ha vært farlig i sammendraget men han er jo ikke en fjellgjeit for å si det sånn...

 

Edit:

 

Spurter er alttid vanskelige å forutse, men Eisel er en mann Hushovd slår 8 av 10 ganger, jeg er mer redd for Napolitano, Bennati og Freire...

 

Men jeg tror det står mellom Hushov, McEwen og Boonen i morgen også de tre som kommer til å kjempe om den grønne trøya til slutt i år...

9025264[/snapback]

 

Altså, det er jo ren gjetting, jeg kan ikke forutse se utfallet noe bedre enn deg, bare gjetter Eisel, litt ening med at Benatti kanskje Napolitano, menmen, når det gjelder Boonen er ikke han helt i form, Mc Ewen mener jeg selv er et sikkert kort

Lenke til kommentar

Ja, da har jeg sittet å bitt negler for våre norkse-deltagere..

Liker Fabio Cancellara, så det var ok at han gikk av med seieren i prologen!

Dessverre på første etappe fikk vi ikke noen god norsk dag, men vi får håpe det kommer!

Gleder meg som en unge til i morgen, der Thor Hushovd har gode sjanser til å spurte fra dem.. Men er Boonen, O'Grady, Petachi eller Mc Even i form skal han ha dagen!!

Lykke til, til alle som følger med og heier på de norske :tease:

Lenke til kommentar
Første etappe:

 

1: Petachi

2: Boonen

3: Hushovd

 

Hvorfor lage en annen TDF- tråd når det er en annen??

Kunne bare diskutert det der...skrev det en gang!

:hmm:

9025683[/snapback]

 

mhm, tvilsomt at Pettachi har en sjanse med tanke på at han ikke starter :whistle:

Så tviler på du gjetter riktig der ;)

 

Jeg startet en ny tråd som følger etappen dag for dag, jo kunne fortsatt på samme ja, men da blir det kanskje litt off topic i forhold til det som er blitt diskutert der, er ikke så stort ptoblem å starte en nye heller da ;)

Lenke til kommentar

For å qoute meg selv :)

 

Men jeg tror det står mellom Hushov, McEwen og Boonen i morgen også de tre som kommer til å kjempe om den grønne trøya til slutt i år...

 

Men McEwen er vel det sikreste kortet, mannen er en jævel til å kjøre spurter lurere enn noen annen...

 

Er vel det som er lov til å kalles kvalifisert gjetting :D

Lenke til kommentar

Nok en flat etappe med nye muligheter for Thor, imponerte meg i dag!

For håpentligvis fungerer det mellom Julien Dean og Thor i morgen da tror jeg Thor har store muligheter, hadde han turt å følge Robbie på slutten i dag (sa selv han syntes det for tidlig) noe som tyder på at det er det taktiske som Thor sliter med, du ser Mc Ewen har det inne, vet akkurat når han skal gå, bare ta av seg hatten for det.

 

 

 

09.07.2007

2. etappe (flatt): Dunkerque - Gand, 168,5 km.

 

1) Robbie Mc Ewen

2) Thor Hushov

3) Freire

 

Kjedelig gjetting? Tja, viser i dag at det er en 5 stykker som er i egen klasse, Freire er ren tipping ;)

Lenke til kommentar

Mitt råtips for i morgen:

 

1. McEwen

2. Hushovd

3. Bennati

4. Boonen

5. Freire

 

Selv om Bennati kjørte inn til 52. plass i dag så tror jeg han kommer sterkere tilbake i morgen. Han hadde sannsynligvis noen problemer idag mot slutten. Boonen har jeg ikke noe tro på, men fører han opp blant topp fem uansett.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Fantastisk av McEwen etter det som skjedde mot slutten. Trodde ikke han hadde kommet seg helt opp, men fullt fortjent. McEwen ser utrolig sterkt ut og håper ikke den skaden i høyrearmen er alvorlig. Selv om Boonen ble nummer tre så syns jeg han skuffet. Har ikke noe tro på Boonen i år heller. Greit spurt av Hushovd, men hvor i helvette er det fantastiske opptrekket som de har skrytt av? Hushovd sa selv at han nesten kjørte inn i gjerdet og mistet Dean, men hvor er Bonnet og Hinault? Uansett så var det viktig av Thor å blir nummer to. Godt resultat på veien til den grønne trøya.

 

Mitt råtips for i morgen:

 

1. McEwen

2. Hushovd

3. Bennati

4. Boonen

5. Freire

 

Selv om Bennati kjørte inn til 52. plass i dag så tror jeg han kommer sterkere tilbake i morgen. Han hadde sannsynligvis noen problemer idag mot slutten. Boonen har jeg ikke noe tro på, men fører han opp blant topp fem uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...