Gå til innhold

Tour de France 2007 - Diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"I took EPO in 1996 but I stopped after a week because of secondary effects," said Zabel. "It was my only experience with doping in my whole career." Det store spørsmålet er jo om han snakker sant. Selv syns jeg det bør bli innført nulltoleranse når det kommer til bruk av EPO o.l stopper, livsvarig utestengelse er det eneste som nytter.

Lenke til kommentar

Sorry, ble litt sent. Da blir det flatt igjen noe som sannsyndeligvis betyr massespurt. Thor skal være "frisk" igjen, for håpe han ikke feiler og vi får høre om at dette var et resultat av ryggen i går. Thor har uansett lite å tape på den grønne trøya.

 

13.07.2007

6. etappe (flatt): Semur-en-Auxois - Bourg-en-Bresse, 199,5 km.

 

1) Hunter

2) Mc Ewen

3) Freire

 

Grunnen til at jeg ikke gjetter Thor på pallen er at de to gangene jeg ikke har gjettet Thor på pallen på de flate etappene har han kommet på 2 og 1 plass ;)

Lenke til kommentar

Det blir massespurt, ikke noe tvil om det, 13 km. igjen, 30 sekunder opp til Bradley.

 

Nja, var ikke helt bra av Dean og Hushovd, men ble en 5 plass på Thor....

Bare å ta av seg hatten for Boonen, selvom Thor ville tatt han :p

 

Gikk i 67 km/t i dag, mye saktere enn i går, men dog i motvind

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Nja, var ikke helt bra av Dean og Hushovd, men ble en 5 plass på Thor....

Bare å ta av seg hatten for Boonen, selvom Thor ville tatt han :p

9067285[/snapback]

 

Kan ikke legge skylden på de to føler jeg, det er vel til dags dato en av de mest rotete spurtene jeg har sett.

Lenke til kommentar

Ja, imorgen starter klatringen nå starter virkelig kampen om den gule trøyen, tror på Rasmussen brudd jeg, kanskje gul trøye.

Moreau, Vino, Kløden, Pereiro Sio, Schleck, Valverde, Sastre, Menchov og Leipheimer er vel også blant favorittene. Har jeg glemt noen da?

 

14.07.2007

7. etappe (fjell): Bourg-en-Bresse - Le Grand-Bornand, 197,5 km.

 

1) Rasmussen

2) Valverde

3) Vinokourov

 

Har ikke fryktlige peiling på hvilke outsidere som finnes, men som sagt tror på at Rasmussen går i brudd alene og vinner :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...