Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er glad fordi jeg har hatt en gøy dag!

 

Har fått fly i F-16 simulator, satt i et ekte F-16 og fått plukke på kanonen og diverse ting til flyet.

 

Etter dette har jeg vært i Dyreparken i Kristiansand etter stengetid med en liten gruppe fra Forsvaret hvor vi fikk gå inn og holde/klappe en del av dyrene. Holdt slange og en liten lemur for første gang. Julius kastet også dritt etter oss, var tydeligvis ikke fornøyd med besøket på kveldstid! :p Matet også tigerne.

 

Av og til er det gøy å være på kurs! :)

Awwwwwww. :wee: Awesomeness. :love:

Lenke til kommentar

Hjem i helga. Eneste minuset er at flyet går så sent da... Kunne helst gått ved fire-fem tiden i ettermiddag for min del, men Norwegian vil velst helst få med så mange som mulig på en gang i stedet for å sette opp to avganger.

 

Og at jeg har fått tak i mange treningsmanualer og lesestoff som jeg kan kose meg med på flyturene fremover. :wee:

Lenke til kommentar

Nettopp vært på norgespremiæren for Trolljegeren...

 

Herregud for en FANTASTISK FILM :D Anbefaler alle å se denne geniale filmen.

 

På toppen av det hele er filmen filmet av "studenter" fra høgskolen jeg går på :wee:

 

Våg ikke å kommer med spoiler.

Det er troll med i filmen. OH NOES I RUINED IT!

Lenke til kommentar

Nettopp vært på norgespremiæren for Trolljegeren...

 

Herregud for en FANTASTISK FILM :D Anbefaler alle å se denne geniale filmen.

 

På toppen av det hele er filmen filmet av "studenter" fra høgskolen jeg går på :wee:

 

 

I Ørsta eller i Volda? Klokka 20.00? Eg var no klokka 22 her i Ørsta :D fantastisk film, morsom og skummel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...