BuffyAnneSummers Skrevet 8. februar 2015 Skrevet 8. februar 2015 Blitt forelsket i en liten dvergpincher jente som også er blitt forelsket i meg.. Love at first sight, ikke akkurat den type hund jeg kunne tenke meg, men faller man så faller man
Bruker-369852 Skrevet 15. februar 2015 Skrevet 15. februar 2015 Skal flytte i ny leilighet, for meg selv, snart
Muggkaare Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Hatt en fantastisk helg i Bergen med kjæresten samt 30 venner og bekjente. So good! 1
Kea Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Stått i timesvis på kjøkkenet i helgen og bakt, kokkelert, kuttet og hakket (inkludert noen fingre, hehe) og det viser seg altså at jeg er ganske flink til å lage mat. Alt ble helt perfekt. Det har gitt meg en sårt trengt selvtillitsboost. 1
donJonazo Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Har klart å komme i gang med bacheloroppgave om konflikter i det førstatlige samfunnet på Island. Er vandt til 3 dagers hjemmeeksamen hvor jeg svetter og tilnærmet får slag av stress, nå tar jeg det helt piano og er i gang. Oppgaven skal være på 10 sider og skal inn i slutten av mai, så jeg føler at jeg har god tid og kan ta det med ro, samtidig følelsen av å være i gang! Følelsen er god 2
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 Har klart å komme i gang med bacheloroppgave om konflikter i det førstatlige samfunnet på Island. Er vandt til 3 dagers hjemmeeksamen hvor jeg svetter og tilnærmet får slag av stress, nå tar jeg det helt piano og er i gang. Oppgaven skal være på 10 sider og skal inn i slutten av mai, så jeg føler at jeg har god tid og kan ta det med ro, samtidig følelsen av å være i gang! Følelsen er god Hvilket fag? Historie eller noe annet?
donJonazo Skrevet 16. februar 2015 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Har klart å komme i gang med bacheloroppgave om konflikter i det førstatlige samfunnet på Island. Er vandt til 3 dagers hjemmeeksamen hvor jeg svetter og tilnærmet får slag av stress, nå tar jeg det helt piano og er i gang. Oppgaven skal være på 10 sider og skal inn i slutten av mai, så jeg føler at jeg har god tid og kan ta det med ro, samtidig følelsen av å være i gang! Følelsen er god Hvilket fag? Historie eller noe annet? Historie, ja Endret 16. februar 2015 av donJonazo
djgudleif Skrevet 17. februar 2015 Skrevet 17. februar 2015 "Syk" i dag, så i stedet for å stå opp kl 5 om morgenen så stod jeg opp for en time siden og har hatt sex og spiser potetgull nå. Jobbing er teit jo... 2
Bruker-369852 Skrevet 20. februar 2015 Skrevet 20. februar 2015 Fått igjen en del penger. En del skal spares for å gjøre noe i sommer
Lami Skrevet 21. februar 2015 Skrevet 21. februar 2015 Kjempefornøyd med mine nye treningsørepluggee Beats Powerbeats 2. Med mer bass stilt i equalizeren i Spotify var disse herlige
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2015 Skrevet 21. februar 2015 Fikk ordnet jekk, latmannsarm og nye vindusviskere idag. I tillegg kjøpte jeg en flaske olje så jeg er rustet for mye mer om noe skulle skje med bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå