Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

At jeg har fått fikset slik at det står en leilighet og venter på meg til jeg flytter hjem igjen til Halden om rundt fire måneder. Så nå blir det maling og IKEA tur med dama i jula. :)

Endret av CFM
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

At neste år stort sett består av bra ting jeg gleder meg til! :D

At jeg fikk beskjed av legen her om dagen at jeg må opereres på nytt igjen ettersom det var blitt gjort dårlig arbeid der jeg opererte sist. Der gikk neste sommer også...

:hmm:

Endret av Diskutant
Skrevet (endret)

Jada, det er bare en bagatell i forhold til alt der andre, men er fortsatt irriterende... :p

Endret av CFM
  • Liker 1
Skrevet

Ingen hybelrom uten plakater! De tomme ølboksene står på andre siden av rommet! [/ironi]

IMG_20111117_174901.jpg

HVOR FIKK DU TAK I DEN PLAKATEN HEN ? :D

I Wales! Kan møte deg på togstasjonen!

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Trodde jeg var bra i dag som lot flaskepanten min på hele 13,50 gå til Røde Kors.

Det òg kan redde et barn.

Skrevet (endret)

Overtalte et menneske til å ikke ta selvmord.

Bra gjort.

Trodde jeg var bra i dag som lot flaskepanten min på hele 13,50 gå til Røde Kors.

Jeg hadde flaskepant på 60 kroner, og bestemte meg for å gjøre en god gjerning. Fikk en lapp: "Du har vunnet 20 kroner". Kunne det ikke like godt stått "Du har tapt 40 kroner"? :p

Endret av Therawyn
  • Liker 2
Skrevet

Nah, 100 % av de kronene der går nok ikke til det barnet. Reddet vel mer min selvtilfredshet. Drev på og tyddet litt og ville bare ha flaskene bort, og unngå å stå i kø for å få ut pengene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde flaskepant på 60 kroner, og bestemte meg for å gjøre en god gjerning. Fikk en lapp: "Du har vunnet 20 kroner". Kunne det ikke like godt stått "Du har tapt 40 kroner"? :p

Hehe, ja, jeg ble fette irritert en gang jeg vant 10 kr. på pant på ca. 30 kr. Skulle jo bare unngå kø! Så måtte jeg stå lenge i kø for å få ut en 10er i stedet for pengene jeg kunne tatt. Blir jo og feil å unngå å ta "premien". :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...