Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mitt første fallskjermhopp i dag, og jeg kødder ikke når jeg sier at det ikke er mulig å beskrive den følelsen man får ide man hopper ut av et fly med et tøystykke på ryggen!

(random bilde altså)

sky-diving01.jpg

• Liker 2
Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Å fy søren. Var du nervøs? :ohmy:

Skrevet

Hadde faktisk nervene i nogenlunde kontroll helt til håndflaten forlatte flyet. Da var det et helt sinnsykt adrenalinkick og følelsen av å bare falle og falle, uten å ha noe å ta i.

AWESOME, med andre ord! :dribble:

Skrevet

Det er ganske mykt, pga åpningsbremsen (slider) på linene bremser åpning av skjermen slik at det skjer gradvis. Vil sammenligne det med bråbrems i bil i ca 10km/t. På de gamle, runde skjermene/kalottene hadde de ikke sånne, så da vil jeg tro det dro til.

Skrevet

At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år.

Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober.

Dette blir en bra spillhøst, DET gleder meg det!

Skrevet

At spillene Thief 4, Death To Spies 3, Metal Gear Solid Rising, Deus Ex Human Revolution, Hitman 5 (muligens 2012) og This Is Vegas kommer i år.

Ser også frem til Tropico 4. Men kan nesten ikke vente på Thief 4 som kommer i oktober.

Kva med TES 5 :O ?

Skrevet

Om 5dager bor alene i en ok stor leilighet langt vekk fra familien

At jeg endelig har fått ryddet ut min eks samboer ordenntlig.

Koselig og HØY musikk.

Skrevet

Kva med TES 5 :O ?

Eh.. nei takk :thumbdown:

• Liker 1
Skrevet

Ren søppel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...