Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeff Dunham er ikke morsom i det hele tatt. Skjønner ikke at folk gidder å dra på show med han i det hele tatt. :(

Det er godt at folk er forskjellige, syns du ikke? Tenk om alle hadde dine meninger, da ville de ikke vært spesielle i det hele tatt
  • Liker 3
Skrevet

Jeff Dunham er ikke morsom i det hele tatt. Skjønner ikke at folk gidder å dra på show med han i det hele tatt. :(

Det er godt at folk er forskjellige, syns du ikke? Tenk om alle hadde dine meninger, da ville de ikke vært spesielle i det hele tatt

Hadde alle hatt mine meninger hadde verden vært et bedre sted og jeg hadde sluppet å irritere meg over folk som ikke har samme meninger som meg.

• Liker 2
Skrevet

Hadde alle hatt mine meninger hadde verden vært et bedre sted og jeg hadde sluppet å irritere meg over folk som ikke har samme meninger som meg.

Da kunne du irritert deg over deg selv istedet ...

Skrevet

Mistet lappen på dagen én

HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

Slike dumme folk får dagen min bare til å lyyysseee opp =)

Og folk blir forbanna når jeg oppfører meg og holder fartsgrensa. Jeg sitter i bilen og bare venter på kontroll når jeg kjører hjem om dagene og folk suser forbi meg i 100 kilometer i 60-sona

Skrevet
21.20: Mer om kraftledningen som skal gjenopprette kjølesystemene i Fukushima-anlegget: Talsmannen for Tepco, Naoki Tsunoda, sier at ledningen snart er komplett og at ingeniører har tenkt å teste den så fort som mulig.

Gjør meg glad at jeg hadde rett. Jeg visste det ikke kom til å bli noe nedsmeltning, moderne kjernekraftverk er altfor sikker.

De må stenge kraftverket, det vet jeg, men Fukushima-reaktorene var litt gamle i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg liker deg.

Skrevet

Jeg liker deg.

Seff.

Jeg mener, what's not to love?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...