Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Det høres ut som hun var interessert før daten, hadde det kjempegøy med deg og da kvelden nærmet seg slutten uten at du hadde forsøkt å eskalere så forsvant mye av interessen. Å være passiv kan være veldig lite attraktivt, og for henne var nok en daten en "Vinn meg over"-utfordring som du, fordi du ikke berørte henne, ikke klarte. Jeg vet når jenter ikke er interessert i meg fordi jeg setter dem i en situasjon hvor de er nødt til å fortelle meg det. Til gjengjeld skjer det sjeldnere enn da jeg var forsiktig, fordi det viser seg at jenter flest er interessert i gutter flest som de drar på date med. Du var nok en kjempegod venn på daten deres, men hadde den vært veldig annerledes om du var jente? Det er en grei tanke å ha i hodet - se for deg at jenten er 100% streit og du er en jente. Hvis ingenting du gjør i løpet av kvelden ville fått henne til å avvise jenten eller gi henne klar beskjed om at hun tråkker over grensen.. vel, da er det ikke en date. Da er det en koselig kveld med en venninne. Ikke være venninnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet når jenter ikke er interessert i meg fordi jeg setter dem i en situasjon hvor de er nødt til å fortelle meg det.

Jeg er litt nysgjerrig på hva slags situasjoner du snakker om her.

Jeg er rett frem og ærlig i interessen min. Hvis vi er på date så tar jeg på jenten, jeg viser interesse. Jeg forsøker å kysse henne midt i daten, framfor mot slutten. Det er rimelig vanskelig å holde seg nøytral til slik atferd - enten så er man med og jeg har svaret mitt, eller så får jeg avslag og får svaret mitt. Det jeg ikke gjør er å dra hjem etter en date og lure på om hun er interessert, om jeg burde kysset henne, osv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det høres ut som hun var interessert før daten, hadde det kjempegøy med deg og da kvelden nærmet seg slutten uten at du hadde forsøkt å eskalere så forsvant mye av interessen. Å være passiv kan være veldig lite attraktivt, og for henne var nok en daten en "Vinn meg over"-utfordring som du, fordi du ikke berørte henne, ikke klarte. Jeg vet når jenter ikke er interessert i meg fordi jeg setter dem i en situasjon hvor de er nødt til å fortelle meg det. Til gjengjeld skjer det sjeldnere enn da jeg var forsiktig, fordi det viser seg at jenter flest er interessert i gutter flest som de drar på date med. Du var nok en kjempegod venn på daten deres, men hadde den vært veldig annerledes om du var jente? Det er en grei tanke å ha i hodet - se for deg at jenten er 100% streit og du er en jente. Hvis ingenting du gjør i løpet av kvelden ville fått henne til å avvise jenten eller gi henne klar beskjed om at hun tråkker over grensen.. vel, da er det ikke en date. Da er det en koselig kveld med en venninne. Ikke være venninnen.

 

Jeg følte vel egentlig at det var litt tidlig å gå rett på med å kysse osv. Hadde kun møtt henne én gang før, og siden det var midt på dagen hos en café hadde vi selvfølgelig ikke noe innabords (ikke at dette må til for å kysse, men det godgjør stemningen til å gjøre det litt mer ihvertfall)

Det eneste jeg lurer på nå, er om jeg burde fortsette å prøve meg på henne? Følte egentlig at jeg fikk ganske rødt kort :(

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

Jeg vet når jenter ikke er interessert i meg fordi jeg setter dem i en situasjon hvor de er nødt til å fortelle meg det.

Jeg er litt nysgjerrig på hva slags situasjoner du snakker om her.

Jeg er rett frem og ærlig i interessen min. Hvis vi er på date så tar jeg på jenten, jeg viser interesse. Jeg forsøker å kysse henne midt i daten, framfor mot slutten. Det er rimelig vanskelig å holde seg nøytral til slik atferd - enten så er man med og jeg har svaret mitt, eller så får jeg avslag og får svaret mitt. Det jeg ikke gjør er å dra hjem etter en date og lure på om hun er interessert, om jeg burde kysset henne, osv.

 

Hva slags steder anbefaler du å ta med en date? Høres ut som du har litt erfaring!

Lenke til kommentar

Møtte en deilig dame igår på utested, 9/10'er... beste dama på hele stedet tror jeg :) Kjørte på med mye kino og ble fort roting, humping på dansegulvet og moro. Etterhvert fikk jeg beskjed av venninnene at jeg var litt for pågående (vet jeg kan være det :p ), så tok det litt kuli og tror de trakk seg litt unna etterhvert. Fikk nummer osv. når de stakk, og prøvde å ringe, så fikk jeg melding med navnet hennes og noe som nok betød at jeg skulle adde henne på face.

 

Prøvde å ringe idag tidlig, men null svar, så sendte samme meldinga som hu sendte meg med mitt navn :p what now? adde på face? vente litt...?

 

er det ok å adde på face foresten?

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar

 

Mhm, voldsomt.

Lurer bare på hvorfor dette skulle innføres? De fleste av oss ute på dansegulvet har ikke peiling på hva man driver med. Mange som begynner å danse bak jenta feks. Ikke det beste å gjøre, men blir bare tåpelig å ha vakter stående og vente på å gripe inn i en situasjon der en bare prøver seg litt.

Ikke at jeg danser noe spesielt selv, men hadde vært en opplevelse å få en tafsevakt på nakken om jeg skulle gjort det.

Så spørs det hvor grensen går. Er selfølgelig noe annet om en går opp til en jente å begynner å ta henne på kjønnsorganene uten videre. Dette har jeg selv aldri sett og etter min erfaring er slike vakter helt unødvendige.

Lenke til kommentar

Sånn seriøst, hva er problemet til gamlinger som danser til KØNTRI ogå danseband? Går man på byen for å danse og få seg ligg, så er heller ikke alle andre der for noe annet enn det og moro?? Om noen tafser, så sier jenta ifra, og om han ikke hører eller omvendt kan de så si ifra til vakt og ta det derfra? Noen jenter liker det/og/eller bryr seg ikke. Tenker på å ta på rumpa og hofter i hvertfall...

Lenke til kommentar

Dorian Gray, husk at for personer som er helt nye, og dårlige på sjekking, så funker det ikke å stille seg i en alt eller ingenting posisjon. Omen lite karismatisk gutt (uerfaren med jenter) spør jenta i sitt liv helt plutselig, så er det liten sjanse for at hun svarer ja - tryggere for henne å si nei. Det må skapes en spenning mellom begge parter før en innfører en slik kompromisløs fremgangsmåte som du promoterer.

Om du mente noe annet, si ifra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gir kanskje ikke råd som passer til de lite karismatiske, helt nye og de som er dårlig på sjekking - ikke i denne tråden. Jeg antar at de fleste her inne er ihvertfall litt komfortabel rundt jenter, hvis ikke så finnes det en del litteratur der ute som kan hjelpe å få dem i gang. Det jeg beskriver er mer til de faste her inne, eller de som prøver å skjerpe gamet sitt. Det er alltid vanskelig å vite hvor folk ligger når de poster anonymt, men generelt så er min regel når jeg poster her at tråden er til for å lære å bli flinkere til å sjekke damer, ikke én spesifikk dame.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha! Tror jeg aldri skal drikke med snydens igjen. Fikk blackout sist helg og holdt på å sjekke opp en 32-åring, som hadde kortere hår enn meg :p Til informasjon våkna jeg opp, uten sko og sokker, med en blomsterpotte i hånda, utenfor et hus. Vetta faen hvorfor jeg var der og hva jeg hadde gjort med blomsterpotta xD

 

Jeg liker ikke helt ordet sjekking egentlig. Føler jeg skal prøve å få meg noe, bassert på hennes premisser. Liker bedre tanken på å bli kjent med personen og ta det derfra. Og være det beste av seg selv!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...