Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finne en annen som er i et forhold. Det å finne kvinner som er i et forhold finner jeg svært krevende, spennende og utfordrende. Det er ikke lengere morsomt å sjekke damer eller daygame lengere, men å se om man kan knekke et forhold for pure fun!

Du trenger psykolog.

 

Det er forresten enklere å få en dame som er i et forhold hvis forhold har vart en stund. Så sant du ikke spøker nå så er du en stor taper.

 

Sier meg fryktelig enig i det Azidops sier. Gjør verden en tjeneste ved å oppsøke psykolog. Herlighet! Totalt blottet for empati. Brått blir man vitne til alt som er galt med dagens ungdom, som åpenbart tror de kan messe med alt og alle bare fordi dem har noen triks fra "The Game" oppunder ermet. Hvis det var ment som en spøk var den heller dårlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg var sammen med ei jente, men det ble slutt for 1 mnd siden. Vi har ikke hatt noe kontakt siden den gang, men idag begynte ho å snakke med meg, og det var liksom ho som holdt samtale gående, siden jeg ikke var så interessert.

Betyr dette noe, eller er det bare at ho vil vere venn?

Noen som har vært i samme situasjon? Vi er ulike på mange måter, så vi er liksom ikke de perfekte som bare venner om dere forstår.

Lenke til kommentar

Vel, eg har mixed feelings over de greiene der. Men eg heller mot at det er ok - jenta får sjølv bestemme kva ho vil og ikkje. Dessutan ser eg ikkje poenget med å synast synd på ein fyr du aldri har sett, see?

Nå var det ikke snakk rett og galt om å gå etter jenter i forhold, men at han vil knekke forhold for pure fun (sic). Da er det noe i veien med deg. Du sjekker ikke for å få deg dame, men å ødelegge for andre. Har du mixed feelings for det og så er det på tide å snakke med opphavet ditt.

Lenke til kommentar

Vel, eg har mixed feelings over de greiene der. Men eg heller mot at det er ok - jenta får sjølv bestemme kva ho vil og ikkje. Dessutan ser eg ikkje poenget med å synast synd på ein fyr du aldri har sett, see?

 

Sant nok. Det er hun som tar det valget. Men det gjør det jo ikke til en akseptabel ting for det. Akkurat den siste der er jeg uenig i tho. Det er jo et poeng i det. Det kalles empati, noe de aller fleste mennesker heldigvis har.

Lenke til kommentar

Finne en annen som er i et forhold. Det å finne kvinner som er i et forhold finner jeg svært krevende, spennende og utfordrende. Det er ikke lengere morsomt å sjekke damer eller daygame lengere, men å se om man kan knekke et forhold for pure fun!

Du trenger psykolog.

 

Det er forresten enklere å få en dame som er i et forhold hvis forhold har vart en stund. Så sant du ikke spøker nå så er du en stor taper.

 

Sier meg fryktelig enig i det Azidops sier. Gjør verden en tjeneste ved å oppsøke psykolog. Herlighet! Totalt blottet for empati. Brått blir man vitne til alt som er galt med dagens ungdom, som åpenbart tror de kan messe med alt og alle bare fordi dem har noen triks fra "The Game" oppunder ermet. Hvis det var ment som en spøk var den heller dårlig.

 

Vær så snill å ikke putt meg opp mot bøker som "The Game" o.l cannon shit stuff! Jeg har lenge drevet med pu og har vært aktiv i denne tråden i flere år. Jeg begynte som mange her i tråden helt vanlig dude. Etterhvert som daygame og sjekke opp damer ble normalt, begynte jeg å bli mindre interessert, og dermed mindre utfordrende og krevende.

 

@Azidops

UTROSKAP skjer hver jævla dag.. hvor pu/NLP blir brukt som endel av gamet.

"Ser jeg et forhold som er dårlig, ja da bryter jeg inn" Denne settingen har vært oppe flere og flere ganger i denne tråden. Man finner alltid ETT problem - i et forhold. Det perfektepar finnes ikke!

 

Det er MANGE her inne som bruker den unnskyldingen for å kunne sjekke opp en man er GENUIN interessert i, og da bruker man "jeg så at forholdet var dårlig, og derfor går jeg inn for å knekke det forholdet/gjøre hun mer interessert i meg"

 

Det er jenta som velger: Meg eller kjæresten. Velger hun kjæresten, ja da er det forholdet STERKT og jeg gir meg!

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke greia med å prøve seg på damer som er i et forhold. Hva faen for slags egoisme er det? Det handler ikke om forholdet er dårlig eller ikke, det handler om verdighet. Det er da massevis av ledige kvinner her i verden som helt sikkert er sultne på pikk. De som ikke er det kan man gjøre sultne. Å ødelegge et forhold kun fordi det er "morro" er en latterlig dårlig unnskyldning. Hvis man skal gjøre alt som er morro, ja da kommer man ikke til å komme særlig langt. Jeg synes det er mer morro å sitte hjemme og game enn å gå på skolen, men jeg går på skolen likevel. Forskjellen mellom dette og PU er at din egen egoisme går på bekostning av andre. Det viser lav moral og empati etter min mening.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Nå var denne diskusjonen tilbake ja. Enkelt og greit dere, om dama di hiver seg på når en annen prøver seg, så ser jeg ikke vitsen med å gidde å være i forhold med henne. Hvis ho går med på å svikte kjæresten for å få seg litt spenning i hverdagen og en runde i bingen, så er hun rett og slett ikke kjærestematriell i det hele tatt.

 

Det jeg reagerte litt på var at du (Laffe) planla å bryte kontakten rett etter hun hadde slått opp. Hva er grunnen til dette? Eneste positive jeg ser i det er kanskje at du får en boost i selvtilliten. Her blir jo jenta stående igjen som den store taperen, husk hvor følsomme disse vesnene kan være. Du går jo aktivt inn for å ødelegge for henne. Det er ikke gunstig for noen egentlig, og det er litt trist om våre brødre ikke skal få muligheten til å få seg et ONS med ei opptatt jente fordi det går historier om gutter som bare går inn for å ødelegge forholdet.

Vi taper nok sex på gutter som skryter seg ihjel etter å hatt seg, og at selv jomfrujentene blir redde for tøseryktet

 

Å prøve å få seg et ONS med ei opptatt jente eller å ødelegge forholdet for å få henne selv ser jeg ikke noe galt i, men å gjøre det kun for fun synes jeg blir å gå over grensa

Endret av Demantios
  • Liker 1
Lenke til kommentar

@Azidops

UTROSKAP skjer hver jævla dag.. hvor pu/NLP blir brukt som endel av gamet.

"Ser jeg et forhold som er dårlig, ja da bryter jeg inn" Denne settingen har vært oppe flere og flere ganger i denne tråden. Man finner alltid ETT problem - i et forhold. Det perfektepar finnes ikke!

 

Det er MANGE her inne som bruker den unnskyldingen for å kunne sjekke opp en man er GENUIN interessert i, og da bruker man "jeg så at forholdet var dårlig, og derfor går jeg inn for å knekke det forholdet/gjøre hun mer interessert i meg"

 

Det er jenta som velger: Meg eller kjæresten. Velger hun kjæresten, ja da er det forholdet STERKT og jeg gir meg!

Fin taktikk Laffe. Dessverre for deg kan man gå tilbake og se hva du skrev tidligere. Du skrev ikke at du gjorde det fordi du var interessert i jenten, men fordi du likte spenningen og utfordringen ved å ødelegge et forhold. Du hadde ikke en gang intensjon om å beholde jenten. Det er psykopatisk, Laffe.

 

Min holdning til å gå etter jenter som er i et forhold har jeg gitt uttrykk for noen sider siden, men om du er GENUINT interessert og ønsker å ha et forhold til jenten kan det kanskje forsvares. Men for å få seg et ons eller for å ødelegge er det fullstendig uetisk.

 

Det at MANGE her inne bruker det lame argumentet du kommer med gjør det ikke mer etisk eller riktig. Det beviser heller at det er mange som har en infantil holdning her inne. Heldigvis har jeg sett mange bevis på motsatt.

Endret av Azidops
Lenke til kommentar

Nå var denne diskusjonen tilbake ja. Enkelt og greit dere, om dama di hiver seg på når en annen prøver seg, så ser jeg ikke vitsen med å gidde å være i forhold med henne. Hvis ho går med på å svikte kjæresten for å få seg litt spenning i hverdagen og en runde i bingen, så er hun rett og slett ikke kjærestematriell i det hele tatt.

 

Det jeg reagerte litt på var at du (Laffe) planla å bryte kontakten rett etter hun hadde slått opp. Hva er grunnen til dette? Eneste positive jeg ser i det er kanskje at du får en boost i selvtilliten. Her blir jo jenta stående igjen som den store taperen, husk hvor følsomme disse vesnene kan være. Du går jo aktivt inn for å ødelegge for henne. Det er ikke gunstig for noen egentlig, og det er litt trist om våre brødre ikke skal få muligheten til å få seg et ONS med ei opptatt jente fordi det går historier om gutter som bare går inn for å ødelegge forholdet.

Vi taper nok sex på gutter som skryter seg ihjel etter å hatt seg, og at selv jomfrujentene blir redde for tøseryktet

 

Å prøve å få seg et ONS med ei opptatt jente eller å ødelegge forholdet for å få henne selv ser jeg ikke noe galt i, men å gjøre det kun for fun synes jeg blir å gå over grensa

Nei, det er klart ingen vil ha en dame som kommer og prøver seg på andre mens man er sammen. Dette er ikke alltid tilfellet heller, og jeg har inntrykk av at de som skal prøve seg på opptatte jenter her, har tenkt til å gå inn og sjarmere de. Da går man aktivt inn og ødelegger et forhold. Det er umoralskt og uempatisk.

 

Hele greia for meg blir litt feil. Hvis man genuint liker henne er det noe annet, men jeg føler uansett at du påvirker jenta til å ta en avgjørelse som vil ødelegge forholdet, og dette gjør man altså uten at gutten har noen sjanse til å stoppe det. Det blir bare helt feil for meg.

 

En annen ting er hvis jenta prøver seg. Da har man naturligvis ikke like stort ansvar, og da er det jenta selv som tar initiativet til å ødelegge sitt eget forhold. Mange av disse er likevel emosjonelt blindet, eller kanskje seksuelt blindet, og de ser ikke konsekvensene av det de gjør. Jeg klandrer ikke dere som hadde tatt ei fin opptatt jente, med en kjæreste du ikke visste hvem var, men jeg personlig ville fått henne ned på jorda først og spurt hun om hun var sikker.

 

Jeg har litt vansker med å forstå hvorfor dere ikke ser at å prøve seg på opptatte jenter bidrar til å ødelegge et forhold og at dere derfor er skyldige i å ha fått mannen inn i en dårlig periode av livet sitt, jenta til å muligens skamme seg, og kanskje til og med verre? Kanskje dere ødelegger et langvarig ekteskap? Dere kan skape et rent helvete for to personer det blir slutt mellom, med tanke på utflytting og hvem som skal ha hva. At dere er villige til å potensielt ødelegge så mye for andre personer hvorav den ene ikke kan gjøre noe for å forhindre det, kun for å få dere et ligg, viser at dere er uempatiske og har lav moral.

Endret av August S
  • Liker 9
Lenke til kommentar
En annen ting er hvis jenta prøver seg. Da har man naturligvis ikke like stort ansvar, og da er det jenta selv som tar initiativet til å ødelegge sitt eget forhold. Mange av disse er likevel emosjonelt blindet, eller kanskje seksuelt blindet, og de ser ikke konsekvensene av det de gjør.

 

Eg kan ikkje heilt sjå den store forskjellen her, det er jo berre snakk om å skyve ansvaret over på jenta. Resultatet er det samme, og jenta er tydelegvis ikkje skikka til å vera i eit forhold med denne fyren. Dessutan trur eg ikkje vi skal undervurdera jenter, sjølv om dei til tider kanskje er meir følsomme enn fornuftige.

Lenke til kommentar

@Azidops

UTROSKAP skjer hver jævla dag.. hvor pu/NLP blir brukt som endel av gamet.

"Ser jeg et forhold som er dårlig, ja da bryter jeg inn" Denne settingen har vært oppe flere og flere ganger i denne tråden. Man finner alltid ETT problem - i et forhold. Det perfektepar finnes ikke!

 

Det er MANGE her inne som bruker den unnskyldingen for å kunne sjekke opp en man er GENUIN interessert i, og da bruker man "jeg så at forholdet var dårlig, og derfor går jeg inn for å knekke det forholdet/gjøre hun mer interessert i meg"

 

Det er jenta som velger: Meg eller kjæresten. Velger hun kjæresten, ja da er det forholdet STERKT og jeg gir meg!

Fin taktikk Laffe. Dessverre for deg kan man gå tilbake og se hva du skrev tidligere. Du skrev ikke at du gjorde det fordi du var interessert i jenten, men fordi du likte spenningen og utfordringen ved å ødelegge et forhold. Du hadde ikke en gang intensjon om å beholde jenten. Det er psykopatisk, Laffe.

 

Min holdning til å gå etter jenter som er i et forhold har jeg gitt uttrykk for noen sider siden, men om du er GENUINT interessert og ønsker å ha et forhold til jenten kan det kanskje forsvares. Men for å få seg et ons eller for å ødelegge er det fullstendig uetisk.

 

Det at MANGE her inne bruker det lame argumentet du kommer med gjør det ikke mer etisk eller riktig. Det beviser heller at det er mange som har en infantil holdning her inne. Heldigvis har jeg sett mange bevis på motsatt.

 

 

 

"men om du er GENUINT interessert og ønsker å ha et forhold til jenten kan det kanskje forsvares"

"Men for å få seg et ons eller for å ødelegge er det fullstendig uetisk."

 

 

Man ødelegger og bryter et FORHOLD uansett hvordan man vrir og vrenger på det. Etisk eller uetisk, moral eller umoralsk.

 

Hva om den personen som er sammen med den du er interessert i, er like interessert i jenta som deg fortsatt? De har det flott sammen, og alt er bra helt til en person vet hvordan man skal trykke på de riktige knappene for at hun skal sakte men sikkert utvikle følelser for deg. Og til slutt står valget mellom deg og kjæresten.

 

Blir så forbanna når folk skal alltid lage unnskydinger når dem skal gå etter folk som man er interessert i. Det er og vil ALLTID være den som prøver seg, er den som ødelegger.

 

 

Hun: "Jeg har kjæreste/jeg er i et forhold"

Han: "Javel, men jeg er ikke her for å sjekke deg opp, jeg er her for å "bygge" et nettverk (største Bullshiten)"

eller "Kjæresten din er ikke her nå, jeg er her" og andre standar måte på å komme seg inn på jena.

 

Jeg innrømmer det, andre bruker unnskyldinger for å ikke tørre å innrømme at dem ødelegger et forhold

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Laffe, det er pinlig å lese det du skriver. TOTALT blottet for empati. Finner det rart hvis du i det hele tatt har noen gode menneskelige relasjoner, gitt at du ikke bare kødder. Hvis ikke du ser forskjellen på det å gå etter en jente som du er genuint interessert i og det å bryte et forhold for leken sin skyld. Da er det seriøst noe alvorlig i veien med hodet ditt. Blir kvalm av å lese rasjonaliseringen din av ting. Verden er ikke så svart/hvit som du vil ha det til. Verden, mennesker og forhold er ikke bygget opp av binære verdier. Det er ikke slik at hvis et forhold ikke er 1, så er det 0. Et forhold må ikke være perfekt for at du skal måtte slippe å bryte inn med dine magiske evner. Du kaster ikke filmen med ternigkast fem på dunken bare fordi den ikke var perfekt.

 

Og jeg forbeholder meg fortsatt retten til å putte deg opp mot "The Game" og annen litteratur. For meg virker du ikke noe særlige smartere og fortjener ergo ingen anerkjennelse. Heller hundrevis av "The Game"-gutter enn én iskald Laffe totalt blottet for empati.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så du mener at så lenge man er genuint interessert i en jente som er i et forhold så er det helt greit? Hva med den personen som jenta er sammen med og er LIKE genuint interessert i jenta? Det er bar en "random" dude for deg så lenge du er genuint interessert i dama hans? Har du ikke noe empati for han?

 

 

Fortsatt: Man ødelegger forholdet

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og jeg forbeholder meg fortsatt retten til å putte deg opp mot "The Game" og annen litteratur. For meg virker du ikke noe særlige smartere og fortjener ergo ingen anerkjennelse. Heller hundrevis av "The Game"-gutter enn én iskald Laffe totalt blottet for empati.

 

Av de 100 "The Game"-guttene finner du ca. 10 stk som er gode, og resten suger med damer.

 

@Laffe: Veldig få forhold er så sterke at en god sjamør feiler, hvis jenta er interessert.

Lenke til kommentar

Forskjellen er at det blir to store tapere, kontra én. Gutten som mistet jenten og jenten som mistet gutten. De var sikkert ikke perfekt for hverandre i og med at hun valgte en annen, men som sagt så finnes ikke det perfekte par og alle kan ha svake øyeblikk. De kan ha hatt det særdeles bra selvom. Det er i mine øyne langt verre når du da går inn og bryter opp dette og forkaster jenten bare for gøy. Forhold vil alltid skapes og brytes opp, og som regel er det én taper. Det du gjør er å bryte opp fungerende par for GØY, for så å forkaste. Dermed har du ikke bare ødelagt for én, men to mennesker. Kun for å ha det litt moro. Det reagerer jeg på og det mener jeg er latterlig.

 

 

Forstod ikke helt quoten din logaritmemannen. Utdyp gjerne.

Endret av Tufsen22
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Så du mener at så lenge man er genuint interessert i en jente som er i et forhold så er det helt greit?

Det er jo du som mener at dette er greit, ikke vi andre!

 

Blir så forbanna når folk skal alltid lage unnskydinger når dem skal gå etter folk som man er interessert i. Det er og vil ALLTID være den som prøver seg, er den som ødelegger.

Der er vi helt enig, men det er du som sier at du vil gjøre det bare for gøy. Det blir ikke bedre av at du sier at du ikke vil komme med unnskyldninger for dine handlinger. Det er i det hele tatt vanskelig å forstå hva du prøver å si når du argumenterer som du gjør.

 

Har lagt merker til at du ikke har besvart den beskyldningen, men vi andre her ser hva du prøver å gjøre. Bare stopp, det virker ikke.

Endret av Azidops
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du mener at så lenge man er genuint interessert i en jente som er i et forhold så er det helt greit?

Det er jo du som mener at dette er greit, ikke vi andre!

 

Blir så forbanna når folk skal alltid lage unnskydinger når dem skal gå etter folk som man er interessert i. Det er og vil ALLTID være den som prøver seg, er den som ødelegger.

Der er vi helt enig, men det er du som sier at du vil gjøre det bare for gøy. Det blir ikke bedre av at du sier at du ikke vil komme med unnskyldninger for dine handlinger. Det er i det hele tatt vanskelig å forstå hva du prøver å si når du argumenterer som du gjør.

 

Har lagt merker til at du ikke har besvart den beskyldningen, men vi andre her ser hva du prøver å gjøre. Bare stopp, det virker ikke.

 

Jeg bare vidre formidler det som blir sagt angående "genuint interessert". Du selv har brukt de to ordene.

 

Du: "Min holdning til å gå etter jenter som er i et forhold har jeg gitt uttrykk for noen sider siden, men om du er GENUINT interessert og ønsker å ha et forhold til jenten kan det kanskje forsvares. "

Og hvilken beskyldninger snakker vi om da?

Lenke til kommentar

UTROSKAP skjer hver jævla dag.. hvor pu/NLP blir brukt som endel av gamet.

"Ser jeg et forhold som er dårlig, ja da bryter jeg inn" Denne settingen har vært oppe flere og flere ganger i denne tråden. Man finner alltid ETT problem - i et forhold. Det perfektepar finnes ikke!

 

Det er MANGE her inne som bruker den unnskyldingen for å kunne sjekke opp en man er GENUIN interessert i, og da bruker man "jeg så at forholdet var dårlig, og derfor går jeg inn for å knekke det forholdet/gjøre hun mer interessert i meg"

 

Det er jenta som velger: Meg eller kjæresten. Velger hun kjæresten, ja da er det forholdet STERKT og jeg gir meg!

Som du ser er det dine ord, men jeg sier at hvis du faktisk er, som du uttrykker det, genuint interessert _kan_ jeg se at det finnes formildende omstendigheter å gå etter en jente som er i et forhold, men da skal omstendighetene være så spesielle og interessen skal være genuin. jeg ser at ting kan være annerledes fra situasjon til situasjon. Jeg ville ikke holdt det i mot en kamerat hvis det var snakk om hans "the only one" og et engangsforseelse, men hvis man har for vane å gjøre slikt fordømmer jeg sterkt. Min hovedholdning er at det er sterkt uetisk å holde på slik. Du kan lese hva jeg skrev om det på side 956.

 

Det jeg ikke synes er ok er å gå etter jenter som spesifikt er i et forhold bare for underholdningens skyld og for å ødelegge. Du skrev:

Men ja, planene er vel å få hu ene dama jeg holder på med til å slå opp med den hun er sammen med innen fredagen :D for å så deretter kutte ut kontakten på søndagen.

Finne en annen som er i et forhold. Det å finne kvinner som er i et forhold finner jeg svært krevende, spennende og utfordrende. Det er ikke lengere morsomt å sjekke damer eller daygame lengere, men å se om man kan knekke et forhold for pure fun!

Beskyldningen er: Du er uetisk som har denne holdningen.

Endret av Azidops
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...