Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Du har allerede spurt om hu vil være med på noe gøy, og hu har sagt at hun alltid er med på noe gøy. Da må du for all del ikke følge opp med et nytt spørsmål. Finn på en plan du syns er morsom, også tar du hun med på det. Léd henne, vær mann! F.eks: "Da kidnapper jeg deg for eventyr på tirsdag kl.7, pakk lett og husk lommekniv!". Hvis hun da sier nei kan du buste henne på å være løgner osv.

Dæven jeg glemmer ass, Man trenger jo ikke stille ett nytt spørsmål når hun svarer sånn, Kan jo ende med at hun i verste fall sier nei :p

 

Men takk antar jeg, Skal bare spørre rett ut om hun er med ut ;)

 

Igjen, det er ikke noe spørsmål. En mann spør ikke om ei dame vil ha det gøy. Selvfølgelig vil hun ha det gøy, og det er noe du må gjøre noe med. Anta suksess, det viser selvtillit og handlekraft. Mannen er det sterke kjønn, og kvinner liker en dominant mann. Jeg vet det kan være vanskelig, men det er du som må lede, bestemme og handle. Ingen damer som liker en handlingslamma, usikker unge som må spørre om bekreftelse på om alt er greit.

Endret av Allighiero
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det det nye nettby, eller hva er greia?

Ifølge mr. "fluff" så er det ett horehus for fjortisser :!:

Er akkurat samme greia som nettby, bare annet navn og design :yes: (Men nettby ble jo kalt svettby ganske lenge da :p)

Du har allerede spurt om hu vil være med på noe gøy, og hu har sagt at hun alltid er med på noe gøy. Da må du for all del ikke følge opp med et nytt spørsmål. Finn på en plan du syns er morsom, også tar du hun med på det. Léd henne, vær mann! F.eks: "Da kidnapper jeg deg for eventyr på tirsdag kl.7, pakk lett og husk lommekniv!". Hvis hun da sier nei kan du buste henne på å være løgner osv.

Dæven jeg glemmer ass, Man trenger jo ikke stille ett nytt spørsmål når hun svarer sånn, Kan jo ende med at hun i verste fall sier nei :p

 

Men takk antar jeg, Skal bare spørre rett ut om hun er med ut ;)

 

Igjen, det er ikke noe spørsmål. En mann spør ikke om ei dame vil ha det gøy. Selvfølgelig vil hun ha det gøy, og det er noe du må gjøre noe med. Anta suksess, det viser selvtillit og handlekraft. Mannen er det sterke kjønn, og kvinner liker en dominant mann. Jeg vet det kan være vanskelig, men det er du som må lede, bestemme og handle. Ingen damer som liker en handlingslamma, usikker unge som må spørre om bekreftelse på om alt er greit.

Ja jeg veit det, Er helt riktig, Når hun svarer sånn så sier man såklart "Jess, men da stjeler jeg deg imorra kl.10 og ferdig me det. (Var egentlig det jeg mente i innlegget mitt litt lenger der oppe :roll:)

 

Man spør gjerne ikke en gang til.

 

Men klarte å få hennes fb å snakka litt der, Nå sier hun plutselig at hun er skeptisk til å møte fremmede :!: HAHA! FAIL!

 

Tror jeg klarte å få henne litt på gli kanskje da ;)

Her har dere hele loggen for dere som vil lese og analysere :p

 

Vil si at hun har litt IOI, Hun stigmatiser meg ikke 100% akkurat :p Tror det er veeeldig avgjørende hva jeg sier til henne neste gang jeg snakker te henne over face. Blir det prat på prat, Så er det alt det blir tilslutt. Må få a me ut ;)

 

 

 

Jeg:

Du er med å finne på no kult en dag ? ;)

 

Hun:

Kanskje det ;) er ikke så stor fan av å møte folk jeg har snakket med over nett :p

 

Jeg:

Hehe

Samme her :p

 

Hun:

:)

 

Jeg:

Liker å bli kjent med nye folk da men ^^

 

Hun:

ja, samme her :)

men er skummelt å møte folk over nett :)

da er det bedre å møte en random i byen eller noe

 

Jeg:

Hehe

 

Hun:

ja, hehe:)

Jeg:

er vel ikke helt lett å vite hva en" random" kan drive med bak fritiden din også da mener nå jeg :p

men syns du jeg er skummel? ;O

 

Hun:

hehe:P

vel, det er sant.. men man ser jo på personen hvordan personen er når man møter den. det gjør man ikke over nett:P

neh, jeg vet ikke jeg :p

 

Jeg:

Men man får ikke sett ossen personen er hvis man ikke møter den og sitter over nett :p

 

Hun:

nope:P

er sant

 

Jeg:

hehe

henger du på råneplassen i [CENSORED]? :p

 

Hun:

HAHA

jeg gjorde en del før:P

for jeg satt på med [CENSORED] en del :p

men kjører ikke med han lenger, så nei.. er ikke der mer nå:p

 

Jeg:

Hehe xP skjønner ;P jeg er der noen ganger av og te :)

 

Hun:

haha, kanskje jeg har sett deg uten å ha lagt merke tl deg da:P

 

Jeg:

hmm.. liten spion du ;P

 

Hun:

ja jøss ;) spesielt når jeg ikke er klar over det selv :p

Jeg:

hehe

morsom du ;P

 

Hun:

jeg veit! ;D;D;D;D

:D

jeg er den moroklumpen ! det hadde du visst om du kjente meg:P

 

Jeg:

Tviler ikke :) du skulle sett min humour du ;P

eller forresten det tror jeg ikke du skal xP

 

Hun:

hahah, såpass:P

 

Jeg:

Det bor en komiker i oss alle vettu ^^

 

Hun:

jeg veit! noen større enn andre :)

 

Jeg:

Hehe :)

Trener du på spenst? ^^

Hun:

nei:P

sånt gidder jeg ikke :)

 

Jeg:

Hehe, skjønner skjønner ;P driver ikke med noe hobby/idrett på fritiden lix? :)

 

Hun:

neh, tar dag for dag som et nytt eventyr!:D

 

Jeg:

Ikke verst, er viktig med eventyr vettu ^^

 

Hun:

Ja, jeg vet! Viktig å leve livet :D

 

Jeg:

Det er helt riktig

Hva slags linje går du på [CENSORED] egentlig? ^^

 

Hun:

Reiseliv:)

men går ikke [CENSORED]:p

går på [CENSORED]

sier ikke ofte sannheten når jeg snakker med folk på skybyen for å si det sånn :p

 

Jeg:

HAHA

 

Hun:

:p

 

Jeg:

;P

 

Hun:

var jo ærlig nå og sa det da!:p

 

Jeg:

Hehe

Så flink da :)

 

Hun:

ja:D

men jeg må gå nå

skal ut å teste ut hvordan det er å kjøer lettsykkel :D

som jeg sa!

hver dag er et nytt eventyr :D

 

Jeg:

heldiggris!

 

Hun:

ohyeah :D

Jeg:

ska kjøpe 250cc crosser sjæl

:)

 

Hun:

nice :D

men vi snakkes da :)

Jeg:

Yessda ;)

snx

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg:

Hehe

Samme her :p

 

Hun:

:)

 

(...)

 

Jeg:

Hehe

 

Hun:

ja, hehe:)

 

(...)

 

Jeg:

HAHA

 

Hun:

:p

 

Jeg:

;P

 

Hun:

var jo ærlig nå og sa det da!:p

 

Jeg:

Hehe

Så flink da :)

 

 

Prøv å holde deg unna korte svar med smiley's og "hehe". Det dreper en del av samtalen. Hadde det ikke vært for at hun var såpass frampå, så hadde den samtalen her lidd en stille død :p

Lenke til kommentar

Jeg tror det kan komme an på jenten. Kjæresten min ville neppe orket en "hehe/:p"-type, men yngre jenter som hooker opp med randoms via nettby-kloner tar det gjerne ikke like tungt. På samme måte ville jeg generelt ikke anbefalt å skryte av bilen, men kanskje det er akkurat det som jenten i den samtalen er ute etter.

 

Men ja, skal man avtale en date med en jente man traff på universitetet så er det klart at man ikke kan holde på sånn. Men man er ikke født som 25-åring, tross alt.

Lenke til kommentar

Jeg har en BMX sykkel, chicks dig it. Pleier å sykle bort til dem, få meg noe og sykle hjem. Say whaaaat.

 

Neida, skal ta mopedlappen til neste uke. 24 år i november, på tide å kunne transportere seg selv i 45km/t uten hjelp av mor.

 

Plizket: Keep grindin'. Sånne jenter gir seg alltid til slutt.

Will do Dorian. Asså hvis man vet hvor en jobber, Hvor en bor, Hvorfor skulle jeg da gidde å voldta hu? :p Jeg tror dette er greia med jenter man treffer online. De tenker det er en mulighet med en gang. Men jeg skal da for faen ikke ødelegge min herlige karriere ved å stappe brødet inn i en kuse :p

Noen som har tips til hvordan jeg får med henne ut?

Ganske enkelt holder det kanskje bare med:

 

Hei, Nå blir du med ut å cruiser en bil du aldri har sitti i før, ellernosånt :p

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg noen vesentlige forskjeller på hvordan jenter oppfører seg når de ikke er interesserte, kontra at de kun spiller hard to get? Vurderer å kutte ut en jente helt nå, da jeg er drit lei av hvordan hun oppfører seg mot meg når jeg prøver å vise interesse. Ganske kjipt om hun kun spiller hard to get, for er første jenta jeg har forelsket meg skikkelig i :(

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

1. Du er ikke forelsket før hun er interessert tilbake. Du er betatt, i beste fall.

2. Hun er sannsynligvis ikke interessert. Hard to get er når hun gir deg litt og deretter trekker seg litt, ikke at hun er høflig og ikke avviser deg rett ut. Hva føler du passer best til forholdet deres?

 

Ikke kast bort tid på jenter som oppfører seg sånn. Hadde hun vært oppriktig interessert, og hadde du behandlet henne riktig (ved å gi henne mindre oppmerksomhet da hun ba om det og mer oppmerksomhet da hun "oppførte seg") så ville du ikke vært i tvil om interessen. Du kan kaste bort store deler av livet ditt på jenter som ikke er interessert, eller du kan gå etter de som er interesserte tilbake.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå fikk du meg i inn i et litt mer positivt tankemønster, takk for det! Angående hva jeg tror om hun angående interesse er jeg neimen ikke sikker. Vi har vært på en date, og jeg følte at den ikke kunne gått bedre. Vi lo og smilte, og ungikk kleine stunder. Hun sa hun hadde hatt det koselig og ga meg en klem. Hun tar aldri intiativet, og vi hadde avtalt å møtes en spesifikk dag, men siden hun ungikk å ta intiativ etter "avtalen" vi hadde laget, ble ikke det noe av. Jeg er bare hyggelig mot henne, men om dette er alt jeg får igjen føler jeg at hun nesten bare kan ha det så godt..

 

Postet av anonym: 43cfe5fb36ac3be1bd07d52621a5f356

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...