Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At du må bruke kokain eller andre slags midler (samme gjelder folk som må ha alkohol i blodet) for å trørre å sjekke opp damer er rett å slett fail.

 

 

Den dagen man ikke trenger alkohol for å gå ut og sjekke opp dager er den dagen man har "Bra game" dvs innergame +++ uten å ty til alkohol eller andre rusmidler

 

 

"Bruker alkohol for å komme meg i state" BS, rett og slett BS!

Endret av Laffe
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

At du må bruke kokain eller andre slags midler (samme gjelder folk som må ha alkohol i blodet) for å trørre å sjekke opp damer er rett å slett fail.

 

 

Den dagen man ikke trenger alkohol for å gå ut og sjekke opp dager er den dagen man har "Bra game" dvs innergame +++ uten å ty til alkohol eller andre rusmidler

 

 

"Bruker alkohol for å komme meg i state" BS, rett og slett BS!

Jeg tør å sjekke opp damer når som helst??

Kola er det perfektet dop når du skal ut å sjekke damer, så jeg velger å bruke det fordi jeg har pengene og kontaktene til det. Og det er nærmest ufarlig hvis du er forsiktig. Så slutt å gi meg moralpreken og pekepinner overalt, noen mennesker tar bol får å få fortere resultater, men du må fremdeles trene og spise riktig. Jeg tar kola når jeg skal på byen, jeg har det fetere, jeg får damer, men jeg må fremdeles vite hva jeg skal gjøre..Så bare gtfo, ikke vær så jelly.

Lenke til kommentar

Vel, jeg bryr meg forsåvidt ikke jeg heller. Men det er så typisk at man bruker alkohol til å booste selvtiliten og det gjør folk hver helg. Han er nybegynner så vidt jeg vet, og antok derfor at han ville bygge opp selvtiliten sin og derfor kom med "moralprek" om at alkohol vil ikke hjelpe gamet ditt!

 

men hvis en person har mye selvtilit fra før av uten å måtte ty til alkohol. Greit, ikke noe problem da.

 

 

og det å bruke rusmidler til å booste selvtiliten er en nybegynner feil, med mindre man begynner med det inntaket man har alltid begynt med, og deretter trappe ned etterhvert

Endret av Laffe
Lenke til kommentar

Hvorfor skal ikke alkohol kunne hjelpe? Selv ser jeg for meg en serdeles kjedelig fredags/lørdags kveld med vennene uten alkohol. Rus slipper løs personene fra samfunnets moral-fengsel og lar folk oppføre seg litt mer som seg selv. Problemet er bare når folk drikker for mye og ikke kan se hvorvidt handlingene deres er godsinnede eller ondsinnede for personene rundt seg.

 

Narkotika har jeg ingenting til overs for, men alkohol ser jeg virkelig ingen problemer i. Om det hjelper deg med selvtilitten, kjør på sier bare jeg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Narkotika har jeg ingenting til overs for, men alkohol ser jeg virkelig ingen problemer i. Om det hjelper deg med selvtilitten, kjør på sier bare jeg!

Hva er grunnen til at du mener narkotika er så mye verre?

 

Fordi det er ulovlig tipper jeg.

Jeg har ikke noe i mot narkotika (de typene som ikke fucker deg opp totalt, aka heroin osv).

Eneste problemet, sånn sett bort ifra at det er ulovlig er at man skal være mye mer forsiktig med narkotika enn alkohol. Er mye lettere å havne på kjøret med droger enn alkohol. :)

Endret av discostu
Lenke til kommentar

Jeg skjønte med en gang jeg så at tråden hadde hatt aktivitet at nå ville jeg lynsjes for den uttalelsen. Jeg ser på narkotika som samfunnsødeleggende og helseskadelig (åjada, alkohol er det også så bare slapp av. Jeg er fult klar over det). Bruk av narkotika fører i mine øyne ikke til noe godt, over hodet ikke. Det er en grunn til at narkotika er forbudt i de fleste land fordi myndighetene ser hvor mye ødeleggelse det kan forårsake. Dette er veldig OT, menne...

 

Liker å drikke når jeg skal på fest eller ut, stemningen stiger liksom innad i gruppen automatisk og man kan gjøre ting man ellers ikke ville funnet på å gjøre eller si i edruelig tilstand.

Lenke til kommentar

Edit: Fjernet sitat da det gjorde det litt uklart hva jeg mente.

 

Det er såklart opp til en selv, men faren her er at man ender opp med å bruke alkohol/whatever som krykker og "trenger" det for å klare å sjekke opp damer. Det er veldig lett å gå i den fella at man tenker "det går så mye bedre med litt innabords" eller "Faen, jeg havarerte så jævlig da jeg prøvde meg edru, jeg måååååå bare ha en liten sup for å klare dette/roe nervene/<insert tilfeldig grunn her>" og ender opp i en ond sirkel der man må være full for å klare å sjekke noen.

 

Man overbeviser gjerne seg selv om at "jeg trenger egentlig ikke dette", før man rasjonaliserer det med "men det går jo så mye bedre da" eller at man bare "velger det" fordi <sett inn rasjonalisering her>.

 

Dessuten, hvis man skulle møte ei knakende fin dame som det bare sier "klikk" med på bokhandelen på hjørnet og har lagt seg til den uvanen at man "trenger" litt innabords for å klare å sjekke; hva da?

 

Til slutt, hvis du må være full for å sjekke så viser du egentlig bare at du egentlig er liten og redd og at du trenger et påskudd for å gjøre ting du vil, men ikke tør når du er edru.

Endret av Raven_Heart
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg trenger ikke være full for å sjekke? Var det slik jeg uttrykte meg? Går på skole så drikker kun i de sammenhengene det er "vanlig" å drikke (fester, utearrangement osv). Ellers holder jeg meg da edruelig?

 

Jeg tenkte ikke på deg spesifikt, nei. Det var mer en generell kommentar, men jeg ser at jeg kunne uttrykt meg klarere samt latt være å bruke ditt innlegg som eksempel.

Lenke til kommentar

satan så ELENDIG det gikk på byen i går, blir en stund siden jeg orker å stikke på byen igjen nå tror jeg. Hadde drukke så mye forskjellig og røyket for første gang på flere uker så jeg følte meg veldig sånn små kvalm og dårlig, i tillegg til å være litt sånn trøtt-full. Kvelden begynner med at verste traktor lespa griper hardt(!) tak i rompa mi og nesten løfter meg opp i det jeg er på vei inn klubben, jeg kommer meg så vidt unna og sniker meg inn til nattklubben med en veldig sår rompe. Når jeg stiller meg i baren for å kjøpe en drink dulter ei jente borte i meg og søler en drink over HELE jævla ryggen min, skikkelig sånn søt ekkel jente cocktail med en rar farge, tror det var bloody mary eller noe lignende. Jeg holder først på å klikke helt, men hadde ikke hjerte til å skjelle ho ut så jeg lot henne gå. Får kjøpt meg en egen drink og ei jente spør meg om navnet mitt, vi hilser og tenker at jeg skal kjøre litt på, men tror du ikke kaklehønene hennes står klare til å rive meg i filler, så no go der. Så daffer jeg litt rundt på klubben, røyker litt, snakker med venner osv. Etterhvert kommer det ei ny jente opp og snakker, men da hadde jeg blitt så fjern at jeg ikke skjønte at hun prøve å åpne. Tror samtalen gikk noe sånn som dette:

 

Hun: "Vet du hvem Lene er?"

Meg: "Nei, dessverre, why?"

Hun:"Jeg leter etter en som heter Lene skjønner du..."

Meg: "ahh"

Hun: "Ja jeg prøver å finne henne, også lurer jeg bare på om hvor hun kan være, huff jeg finner ikke vennene mine blablabal"

Meg: "Ok"

Hun:"........."

Meg:"..........."

Meg: "Hva het hun igjen?"

Hun: "Lene"

Meg: "Gå på doen og let etter henne, du.."

 

WHHHHAT THE FUUUUUCCCKKKKKK?? ?

 

Postet av anonym: c2b47161ddf22e2bd94fc0c391ed28b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hater jævla tekstmeldinger, driver på med en dame som fortida er i syden i nesten en uke til, og jeg har vært vekkreist også. Har ikke hengt med henne siden tirsdag, og bare tekstmeldinger etter det. Fungerer bare ikke å skrive noe som helst på telefon. Ringe eller vente til hu kommer hjem?

Ring om du har god råd.

 

Ellers er det jo ingenting feil i å vente, men selvsagt, ei uke uten kontakt er litt mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...