Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idiotisk tråd...

 

Greia er at pene mennesker får det de vil ha, jentene, jobbene etc

Sån er livet, lev det...

Og du ser ut som en bærumsgutt allerede fra avataren din, kan du si meg hvorfor dette er en idiotisk tråd og forklare hvorfor også folk med helt vanlige utseender kan få damer fra A til Å?

Lenke til kommentar

Idiotisk tråd...

 

Greia er at pene mennesker får det de vil ha, jentene, jobbene etc

Sån er livet, lev det...

Og du ser ut som en bærumsgutt allerede fra avataren din, kan du si meg hvorfor dette er en idiotisk tråd og forklare hvorfor også folk med helt vanlige utseender kan få damer fra A til Å?

 

Jeg ville spart meg for den første der..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Idiotisk tråd...

 

Greia er at pene mennesker får det de vil ha, jentene, jobbene etc

Sån er livet, lev det...

Og du ser ut som en bærumsgutt allerede fra avataren din, kan du si meg hvorfor dette er en idiotisk tråd og forklare hvorfor også folk med helt vanlige utseender kan få damer fra A til Å?

 

Jeg ville spart meg for den første der..

Ja mulig det, men etterpå så jeg at han mente kun "så-og-si" at kun de pene er de eneste som burde være her i verden da reagerer man vettu..

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Idiotisk tråd...

 

Greia er at pene mennesker får det de vil ha, jentene, jobbene etc

Sån er livet, lev det...

Og du ser ut som en bærumsgutt allerede fra avataren din, kan du si meg hvorfor dette er en idiotisk tråd og forklare hvorfor også folk med helt vanlige utseender kan få damer fra A til Å?

 

Jeg ville spart meg for den første der..

Ja mulig det, men etterpå så jeg at han mente kun "så-og-si" at kun de pene er de eneste som burde være her i verden da reagerer man vettu..

 

Men i hvertfall 80% av alle tilfellene er dette et faktum. Konkurrerer du mot en gutt som er både sjarmerende og kjekk, og du bare er la oss si...sjarmerende.Har du som regel tapt. At dette skvipet som står i førstepost skal utligne noe som helst, tror jeg er bare sprøyt!

 

Like barn leker best, se bare på guttegjenger. Du har de kule gutta, og de andre...De kule sitter med jentene, de andre sitter å gnåler om sine radikale politiske meninger eller annet fucked shit. Men hvorfor er disse så "fakka"? Jo fordi de pene og kjekke får flere positive affirmasjoner, og derfor et bedre selvbilde og sterkere syke. En ond sirkel(Eller god) De sitter ikke hjemme om kveldene å spiller, de er ute å sosialiserer seg. Er man kjekk er man genetisk overlegen. Du la kanskje merke til at de som var/er "kule" også var blandt de bedre i idrett?

Lenke til kommentar

Det virker som du enten går på ungdomsskolen eller videregående.

 

Livet blir lettere når det ikke lenger er "kule gutter" og "de andre". Du har det kanskje kjipt på skolen nå, men hele livet er ikke skolen. Jeg var jomfru frem til VKII, det var ikke før jeg begynte på universitetet at det begynte å løsne for meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det virker som du enten går på ungdomsskolen eller videregående.

 

Livet blir lettere når det ikke lenger er "kule gutter" og "de andre". Du har det kanskje kjipt på skolen nå, men hele livet er ikke skolen. Jeg var jomfru frem til VKII, det var ikke før jeg begynte på universitetet at det begynte å løsne for meg.

Når det først løsnet løsnet det med et smell. verysex.medjenter&amp&amp&gutter.org

 

herregud jeg bør aldri prøve å være morsom over internett

 

For å være seriøs så er jeg enig med Dorian.

Endret av Jostein K.
Lenke til kommentar

Det virker som du enten går på ungdomsskolen eller videregående.

 

Livet blir lettere når det ikke lenger er "kule gutter" og "de andre". Du har det kanskje kjipt på skolen nå, men hele livet er ikke skolen. Jeg var jomfru frem til VKII, det var ikke før jeg begynte på universitetet at det begynte å løsne for meg.

 

Ja det stemmer at jeg går på VGS:) Jeg tror også at jeg skal klare å komme meg gjennom uten særlige problemer, men tusen takk for omtanken :w00t:

 

Mens du er igang kan du vel også gi meg noen tips om hvordan jeg kan få fanget noen saftige bærter? Og kanskje også gi meg noen tips slik at jeg kan bli kul?

 

Tusen takk:)

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Mens du er igang kan du vel også gi meg noen tips om hvordan jeg kan få fanget noen saftige bærter? Og kanskje også gi meg noen tips slik at jeg kan bli kul?

 

Tusen takk:)

 

Ser jo relativt saftig ut hun berta du sitter med på profilen din, så da var jo den delen i alle fall grei.

 

 

Var verre med hele den kul-greia.

Lenke til kommentar

Det virker som du enten går på ungdomsskolen eller videregående.

 

Livet blir lettere når det ikke lenger er "kule gutter" og "de andre". Du har det kanskje kjipt på skolen nå, men hele livet er ikke skolen. Jeg var jomfru frem til VKII, det var ikke før jeg begynte på universitetet at det begynte å løsne for meg.

Når det først løsnet løsnet det med et smell. verysex.medjenter&amp&amp&gutter.org

 

Heeey, der har vi grunnen til at du ikke får damer :w00t:

 

... jeg er ikke pen, men jeg har da mange kule venner :dontgetit:

 

Fett ;) men det er takket være denne tråden da....?

 

 

Var ikke denne tråden nettopp idiotisk? :ermm:

 

Det er korrekt...du oppsummerer riktig ;)

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Har forresten en kammerat, so har langt mer erfaring med jenter enn meg. Av den simple grunn at han ser bedre ut enn meg. Han sitter heller inne og spiller enten alene eller med kammerater, og likevel går jo jenter etter han som bare det.

Urettferdig (:p), med tanke på at jeg prøver, men kommer ingen vei, mens han velger å sitte inne aleine om kvelden enn å si ja til tilbud fra jenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...