Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Kan ikke si meg annet enn uenig. Dersom en jente er i en "tvilssituasjon" vil hun i 9/10 tilfeller foretrekke kino framfor hjemmefilm. Det legger mye sosiale forventninger på hva som kommer til å skje dersom det er "at my place". Det er derfor det som førstedate med møte før og etter kinoen er bænkers, man får evt. mulighet til å bygge nok connection til hva-man-nå-ønsker-videre.

 

Aldri hatt en kinodate som har vært fail. Aldri. Og da mener jeg at det har lagt grunnlaget for videre kontakt.

 

Ser fremdeles ikke helt grunnlaget for å dra hu med på kinoen når nøyaktig samme resultat kan bli oppnådd med en kaffe/tur/whatever, med langt mindre "investering".

 

Om jenta er i en tvilsituasjon angående å bli med på date eller ikke, så ser jeg ikke hvordan kino skal kunne overtale hun bare fordi det er mindre "intimt".

 

Kino som date gjorde jeg når jeg var seksten, og ville ikke overrasket meg om jeg oppnådde de samme resultatene i dag som tilbake da ved å gå den retningen.

Endret av DMN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"...Og da mener jeg at det har lagt grunnlaget for videre kontakt."

 

Dette er mitt poeng også, det virker noen ganger som om på dette forumet at man MÅ knulle på første date, ellers så blir det vennefella altså!!! Jenter er faktisk like kåte som oss gutter, og å holde de litt på "pinebenken" funker veldig bra på dem også.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig varierer det, er jo ikke dum. Først kan vi vel enes om at jenter og gutter neppe er like kåte i snitt, når en ser på forskjellene i hormoner o.l.

 

Deretter kan en se på biologiske forklaringer, hvem vil biologisk ha mest sex for å fordele sine gener? Og hvem må vente 9 måneder mellom hver gang de treffer blink?

 

Deretter kan en se på undersøkelser, hvem ser for seg flest sexpartnere som idealt? Hvem onanerer mest? Hvem har mest sex av lesber og homofile?

 

Også ber jeg dere, finn noen ting som tyder på at kvinner flest, jevnt over er oftere og mer kåte enn menn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter er ikke like kåte som gutter.

 

Bullshit?

 

De vil bare ikke vise det... Vil ikke framstaa som horete, mens blant gutter er det "kult". Er vel mer det...

 

Jepp, som en opplyst mann nevnte over meg.. Studer litt biologi du, helst.

 

Og til en annen gang, skjerp deg og få litt balanse i livet ditt, udregelige slask.

Lenke til kommentar

spørs ikke det hvordan man definerer kåtskap da?

Snakker man om hvor ofte man kunne tenke seg å ha sex?

Eller snakker vi om mer rent biologiske faktorer?

 

er det ikke et ganske ukjent fakta at kvinner bruker lengre tid på å bli opphisset enn mannfolk?(leste det i avisa for en stund sia) og ikke nødvendigvis at de ikke vil ha mer sex?

Endret av J-nome
Lenke til kommentar

På vei hjem fra et utested ser jeg en søt jente.

 

Bandidos-Pelle: Hei, du var søt, hva heter du?

Jente: *knis* Jeg heter Julie!

Bandidos-Pelle: Boblebad hos meg på søndag?

Jente: Haha, okey, her er nummeret mitt

*Makeout og går*

 

Definisjonen av WIN? Hvis noen lurer på hvorfor jeg stakk og ikke tok det videre er det pga. jeg er ikke ute etter fylle-sex. Edru-sex er alltid diggere og det er en fet utfordring å få dem til å møtes igjen edru.

Endret av Bandidos-Pelle
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Haha den der burde vel hvert litt mer gjennomtenkt vel. Kvinnelig seksualitet er tabu i 2011, er du vill eller!? Det er jo kvinnelig seksualitet som styrer stort sett hele showet.

 

Det er derfor det i dag gir en så utrolig digg følelse å lage en obstruksjon og legge fram et tilbud hvor dama må jobbe med sinne egne tanker for å motstå spenning og fristelser som Bandidos-Pelle snakker om over her. Det gir selvtillit :thumbup:

Endret av chris
Lenke til kommentar

Haha den der burde vel hvert litt mer gjennomtenkt vel. Kvinnelig seksualitet er tabu i 2011, er du vill eller!? Det er jo kvinnelig seksualitet som styrer stort sett hele showet.

 

Nei, jeg ikke vill i det hele tatt. Kvinner liker sex, men det snakkes veldig lite om det i samfunnet ellers. Seksuelle frigjorte jenter blir sett ned på og kalt for "hore", "løs" og mange andre ting. La oss ta Maren fra Paradise som et eksempel. Hun er veldig åpen på sex og sexsnakk, men da hun begynte å nevne dildoer var det mange av jentene der inne som ble litt "ukomfortable". De ville rett og slett ikke identifisere seg med det hun snakket om

Lenke til kommentar

Hvordan é det med å sende meldinger til jenta du liker, når dere er vekke fra hverandre en stund.. É det "lov" å ta noen dager fri fra meldingene? .. Jeg hater å sende meldinger og ringe hele tiden. Kan dette få negative utslag ? Noen som har noe erfaring med det, må gjerne svare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...