Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han graver jo ikke sin egen grav når han tilsynelatende ikke har lyst på innpass/aksept.

Det er ett uttrykk, når de fleste går imot han og han fortsatt står for det han sier ville jeg si det er litt å grave sin egen grav jo.

Plizket, bare en observasjon. En annen kommenterte tidligere at du svarte på alt... ikke gjør det. Hvis du gjør det i RL vil andre bare oppfatte deg som reaktiv. Det er usmart å flisespikke på hver minste ting, det gjør at det er lett for å bli dratt utpå glattisen. Du er ikke nødt til å forsvare hver minste ting.

 

Et tips fra meg til deg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Han graver jo ikke sin egen grav når han tilsynelatende ikke har lyst på innpass/aksept.

Det er ett uttrykk, når de fleste går imot han og han fortsatt står for det han sier ville jeg si det er litt å grave sin egen grav jo.

Plizket, bare en observasjon. En annen kommenterte tidligere at du svarte på alt... ikke gjør det. Hvis du gjør det i RL vil andre bare oppfatte deg som reaktiv. Det er usmart å flisespikke på hver minste ting, det gjør at det er lett for å bli dratt utpå glattisen. Du er ikke nødt til å forsvare hver minste ting.

 

Et tips fra meg til deg.

Forsvarer ikke, bare svarer på alt mulig.

Lenke til kommentar

Å grave sin egen grav er når du eksempelvis går inn i et gjengstrøk med bare mørke mennesker med en hvit hette på hodet eller et rasistisk skilt hengende på magen. Da har du grav din egen grav siden de snart tar rotta på deg nettopp på grunn av handlingen din.

 

Nektard har jo ikke vist noen interesse for å ta del i dette samfunnet og har derfor heller ikke gravd sin egen grav. Hvis du gir faen i hva folkene synes på tråden får det jo ingen ringvirkninger. Å grave sin egen grav i dette tilfellet ville jo være å åpenlyst kritisere PUA, sjekking, osv. når du egentlig ønsker en av guruene her inne som wingman.

 

Det var egentlig ikke meningen å gå så off-topic, men det hørtes bare helt feil ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Denne "qle" gutta debatten handler jo ikke bare om utseende, men om humor og motet til å vise seg frem. Tørr du ikke å ta intiativ til noe, snakker nesten aldri utenom når du blir snakket med eller tørr ikke å vise hva du mener om ting, så blir du en person som ikke joiner denne "qle" gjengen.

 

Jeg syns ikke denne tråden er noe fantastisk tråd for å lære seg å sjekke opp jenter, men det er alltid greit å lese hva folk skriver om ulike ting, siden det er interessant. Ikke at jeg trenger hjelp selv. Det har noe med dagens media, hvor mye de fokuserer på dette.

 

Plizket: Du viser gang på gang at du er ute etter debatt eller bråk. Hva er poenget med å skrive "du ligner på en bærumsgutt" og "du graver din egen grav"? Det er ingen mening i å skrive noe slikt. Du burde vokse opp litt, se hva folk skriver til deg, og, i alle fall, prøve å ta det til deg. Jeg sier ikke at du er en dum person eller at ingen vil ha deg her, men noen ganger så blir det bare meningsløse innlegg fra deg.

 

Men da får dere prøve å styre dere tilbake til topic, så det ikke blir "alle mot Plizket" her :) Jeg skal være markør for Luftkrigsskolen i morgen, kanskje jeg kan sjekke opp noen hotte militærjenter der ! Wish me good luck! :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men da får dere prøve å styre dere tilbake til topic, så det ikke blir "alle mot Plizket" her :) Jeg skal være markør for Luftkrigsskolen i morgen, kanskje jeg kan sjekke opp noen hotte militærjenter der ! Wish me good luck! :tease:

Du vet dessverre altfor lite om jenter i militæret. Kom tilbake i morgen, de er ikke som jentene i "Army Babes and Boobs #4", for å si det sånn. Googler du opp "Ottar-kvinner" så finner du det du vil se i morgen.

 

Kos deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men da får dere prøve å styre dere tilbake til topic, så det ikke blir "alle mot Plizket" her :) Jeg skal være markør for Luftkrigsskolen i morgen, kanskje jeg kan sjekke opp noen hotte militærjenter der ! Wish me good luck! :tease:

Du vet dessverre altfor lite om jenter i militæret. Kom tilbake i morgen, de er ikke som jentene i "Army Babes and Boobs #4", for å si det sånn. Googler du opp "Ottar-kvinner" så finner du det du vil se i morgen.

 

Kos deg.

De seks jentene jeg kjenner som er i militæret er faktisk rimelig pene alle sammen. Alltid lov å håpe, Third671!

Lenke til kommentar

Du vet dessverre altfor lite om jenter i militæret. Kom tilbake i morgen, de er ikke som jentene i "Army Babes and Boobs #4", for å si det sånn. Googler du opp "Ottar-kvinner" så finner du det du vil se i morgen.

 

Kos deg.

 

Vel, da jeg var på rekrutten var en av jentene avbildet i Vi Menn mens vi var der. Jeg synes ikke at hun var spesielt fin, men vet at mange siklet etter henne. Og vi hadde flere fine jenter.

 

Bare for å rette opp noe av myten om "traktorlesbene i militæret". (Vi hadde noen av de også :p)

Lenke til kommentar

Ok guys, heads up, heres the situation. (Jeg kommer nok til å la denne gå men likevel)

 

Helga som var, jeg var på innflyttingsfest hos kamerat til en god kamerat av meg.

 

Litt uti festen 3 timer, kommer det 2 inviterte jenter, jeg setter meg ned på høyre side til en av de (akkurat da ga jeg litt faen i target bare snakka, begge så greie ut)

 

Snakker, alt går kjempefint, vi kunne snakke om alt mulig egentlig og alle ler og har det bra.

Så sier hu jeg snakka mest med og hadde det komf. med at de skal på neste fest og det var utrolig koselig å prate med meg da.

 

Så sier jeg, vel da kan du jo få nr. mitt så kan vi jo finne på noe en dag?

Og begge exchanger nr, sier hade, smiler og går.

 

Så legger jeg henne til på face og skriver på vegg om det gikk bra med henne i helga, og lurer på om hun vil finne på noe en dag i fremtiden.

Så får jeg dette som svar: (edit: På melding)

 

Hei! :)

Takk for sist! Det var veldig hyggelig å prate med deg. Men jeg har tenkt litt på det med å finne på noe. Det har seg sånn at jeg traff en gutt i Australia, som jeg kanskje skal se igjen, og føler at det blir feil av meg å finne på noe med deg da egentlig. Beklager det, for du virker som en veldig ålreit gutt! Så om det hadde vært annerledes, så hadde det vært utrulig hyggelig bli mer kjent. Men sånn som det står nå så har jeg fått tenkt litt på det, og jeg føler at bare at det blir litt feil. Håper du skjønner. Men du får ha lykke til, spesielt med å bli bedre! Det kommer sikkert til å gå kjempebra! :) Klem Maria

 

Eh guys, asså.. WTF!? kan ikke finne på noe med meg for hun skal finne på noe med en annen gutt? Hahaha asså hun er 21 år og han er vel sikkert rundt det samme. Tingen er, det går ikke ann å finne på noe med flere fordi man allerede har planer om å finne på noe med en annen i fremtiden.

 

Skulle tro at hun var superfaithful og bli redd om gutten i Australia fant ut at hun fant på ting med andre fra hjemlandet ellerno.. (?) ITS RIDICULOUS if ur telling me!

 

edit2: Også en ting til, det er helt normalt å finne på ting i disse dager, de er ikke sammen så han har ingenting han skulle ha sagt.. Jeg blåser i hu, men jeg bare tenkte.. Hva faen liksom..

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Virker rimelig streit, det der. Du var hyggelig og kanskje du er interessant å finne på noe med og se om det utvikler seg, men akkurat nå er hun keen på en annen dude og ikke interessert i å se deg naken. Tror ikke det har noe med hva Aussie-gutten finner ut av, jeg tror hun bare er typen som blir trofast når hun bryr seg litt om en fyr. Jeg ser ikke problemet.

 

Next target, plz.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Absolutt ikke. Hun er mer keen på gutten fra Australia, derfor prioriterer hun han. Jeg er enig med hun. Om jeg prøver å dra i gang noe med en jente fokuserer jeg kun på hun.

 

Edit: Til Plizket.

 

Enig med haswonit. Når du er såpass tidlig i bli-kjent fasen kan det være greit å snakke med hun privat, og ikke offentliggjøre det for alle på facen hennes.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Du skrev på veggen hennes uten og kjenne henne ordentlig? Litt utenfor protokollen til de fleste jenter jeg kjenner i alle fall. Dessuten ble du litt needy.

Det har ALDRI vært ett problem før skal jeg si deg, heller mer positivt at selvom man kanskje bare kjenner vedkommende fra en kveld, behandler man folk som om man hadde kjent dem en stund.

Når jenter (jeg ikke kjenner helt) gjør samme med meg blir jeg kjempeglad.

 

Anyways boys, jeg svarte:

Hehe det går bra, har ikke sånn kjempemye tid å ta av uansett, men mente vel at vi kunne finne på noe uti sommer når jeg blir helt frisk og helt ferdig med alt hvis du vil da =] selvom det er en stund te. Kos deg videre da ;D

 

Egentlig hadde jeg bare lyst å svare tilbake "xD" men sånt ekke min stil. Men da hadde hun iallefall skjønt at nå var jeg vel litt vel teit mot gutten kanskje. Men som Dorian sa, next target ftw :)

Lenke til kommentar

Enig med haswonit.

 

1. Om hun ikke ba deg om å legge henne til på face, er det ganske needy å gjøre nettopp dette. Om du i tillegg måtte gå gjennom opplysningen for å få hele navnet hennes, er det HVERTFALL needy. Bedre å starte med meldinger på telefonen eller ringe hvis hun er den typen. Da vil hun før eller siden legge til deg, og du kan kalle henne stalker. Feels good man.

 

2. Om du først har henne på face og vil skrive til henne der, ikke skriv på veggen hennes. Dette sier seg egentlig litt selv.

 

Forsåvidt kan jeg godt forstå at hun ikke vil begi seg utpå med en ny gutt når hun allerede er på dealern med en annen, lang-distanse eller ikke. Du hadde bare litt uflaks ;)

 

Også synes jeg vi alle skal gjøre en innsats for å luke ut sjekke-terminologi. Det høres skikkelig harry ut. Det var ikke en "target", det var en søt jente. Sier ikke at du brukte mye fag-ord, bare noe jeg har tenkt litt på i det siste.

 

Jeg på min side sitter og stusser litt på hvordan jeg skal kunne være åpent polygam med de jentene jeg treffer, men det er vel et luksusproblem.

 

EDIT: Ser at jeg brukte litt vel lang tid på å skrive denne posten. Alt ser ut til å være i sin skjønneste orden.

Endret av fluff
Lenke til kommentar

Enig med haswonit.

 

1. Om hun ikke ba deg om å legge henne til på face, er det ganske needy å gjøre nettopp dette. Om du i tillegg måtte gå gjennom opplysningen for å få hele navnet hennes, er det HVERTFALL needy. Bedre å starte med meldinger på telefonen eller ringe hvis hun er den typen. Da vil hun før eller siden legge til deg, og du kan kalle henne stalker. Feels good man.

 

2. Om du først har henne på face og vil skrive til henne der, ikke skriv på veggen hennes. Dette sier seg egentlig litt selv.

 

Forsåvidt kan jeg godt forstå at hun ikke vil begi seg utpå med en ny gutt når hun allerede er på dealern med en annen, lang-distanse eller ikke. Du hadde bare litt uflaks ;)

 

Også synes jeg vi alle skal gjøre en innsats for å luke ut sjekke-terminologi. Det høres skikkelig harry ut. Det var ikke en "target", det var en søt jente. Sier ikke at du brukte mye fag-ord, bare noe jeg har tenkt litt på i det siste.

 

Jeg på min side sitter og stusser litt på hvordan jeg skal kunne være åpent polygam med de jentene jeg treffer, men det er vel et luksusproblem.

 

EDIT: Ser at jeg brukte litt vel lang tid på å skrive denne posten. Alt ser ut til å være i sin skjønneste orden.

Nå syns jeg dere tar det litt vel langt, masse av det du skriver STEMMER IKKE. For det første hva vet du om det var en søt jente? Det var en helt OK jente. For det andre, det er slik jeg alltid har gjort, det har fungert alle gangene, ett sted må man ta kontakt for å komme videre, jeg burde ha tatt det på sms, men det har jeg aldri prøvd ut. Med face har dette alltid fungert.

 

For det tredje, jeg gikk ikke imellom opplysningen (stalker tracker) for å finne henne, Jeg vet at det var ei venninne som jeg kjenner som inviterte dem dit, og vi snakka også begge om henne og vi visste da hvor vi hadde "nettverket" til hverandre fra og ossen skole vi har gått på, dermed gikk jeg bare inn på min venninnes liste og fant henne der, easy and usual.

 

For det fjerde jo jeg gikk inn for ett target, alle andre ble isolerte ut, og det føltes egentlig veldig bra for jeg kunne se i side synet mitt at alle buddisene som fløy rundt på festen at "oioioi se hvem som er i gang der borte liksom" Og alle fikk vitne "flash-game".

 

Asså, kanskje dere gjør det annerledes, men dette var første gang det ikke gikk helt etter planen, og det er igrunn helt greit. Jeg bryr meg ikke, jeg finner en annen lett :) Jeg bare syns hun kunne gjort det annerledes, for jeg gjorde ikke noe feil sånn som jeg ser det.

Sorry mac, men jeg syns du har delvis rette punkter. Men igjen, dont care, er nok av jenter her i verdenen :)

 

Men er det da feil når jentene som legger til meg og vil "finne" på ting med meg gjør det slik?

Dont think so, just pleasure, but you may get the excitement of turning em down ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...