Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis med pul, du må være stolt! :cool::love:

Er ikke det, er helt normalt å knulle.

 

Er du ikke enig? Eller må du være stolt hver gang du har sex?

 

Slapp av dude. Mente ikke aldersspørsmålet som en fornærmelse, var bare nysgjerrig. Det har jo en viss relevans for diskusjonen.

 

Pass på blodtrykket.

Jammen så flott at du ikke mente det frekt, da har vi klaret opp i det :p

 

Og ja forresten "third" jeg ble utrolig stolt da jeg var ferdig med sex, fordi det føltes så godt.

Lenke til kommentar

What up playas!

 

Jeg har vært sammen med dama mi i 3 måneder nå og har det egentlig helt fantastisk :) Forhold er virkelig noe å anbefale!

Men over til topic; jeg har merket at selvtilliten min har sunket noe. Ikke mye, men litt. Før fikk jeg bekreftelse via random rotings, men det er det ikke akkurat så mye av lenger.. Så hvordan kan jeg få selvtillit i forhold? Jeg flørter og danser fortsatt med jenter, men det er ikke helt den samme booster man får når leppene toucher en annen babes munn.

 

Hvordan kan jeg få selvtillit innenfra? Er det mulig? :)

Jeg trener på fritiden, så det hjelper jo.

 

Postet av anonym: 5cf744f36e13de7fb26a79466898284a

Du baserer all din verdi på om jenter vil ha deg, og du må ha bekreftelse fra de hele tiden for å beholde selvtilliten. For det første: Selvfølgelig vil de ha deg. Hvorfor skal du tro noe annet? Og for det andre: Bygg selvtillit på noe annet. Bli flink til noe.

Lenke til kommentar

Grattis med pul, du må være stolt! :cool::love:

Er ikke det, er helt normalt å knulle.

 

Er du ikke enig? Eller må du være stolt hver gang du har sex?

 

Slapp av dude. Mente ikke aldersspørsmålet som en fornærmelse, var bare nysgjerrig. Det har jo en viss relevans for diskusjonen.

 

Pass på blodtrykket.

Jammen så flott at du ikke mente det frekt, da har vi klaret opp i det :p

 

Og ja forresten "third" jeg ble utrolig stolt da jeg var ferdig med sex, fordi det føltes så godt.

Sefflol :D

Lenke til kommentar

Pleier dere å bruke kondom på ons eller?

Jeg har aldri vært flink til dette, og innser nå at jeg har vært heldig som slapp unna med skrekken. Det er lett å tenke at man ser på en jente om hun har noe, og det som rammer folk flest er ikke nevnverdig farlig (gutter får nesten aldri HIV av vaginal sex og klamydia er ikke så farlig, gitt at man tester seg ofte nok), men man leker likevel med ilden.

Lenke til kommentar

Hadde faktisk en ganske interessant samtale med en veninne angående det med prevansjon for noen dager siden..Vi kom til den konklusjonen at jenter stort sett er flinkere til å passe på det enn det gutter er..Enige? Hvor ofte er det dere spør om jenta går på p-piller FØR dere hopper til køys? Jeg fikk meg hvertfall en vekker :ph34r:

Lenke til kommentar

Hehe okei, takk for svar :) Selv har jeg heller ikke vært så flink med kondomer, men når jeg tenker meg om er det kanskje heller lurere å ofre litt der og da, enn å måtte dra på seg noe drit som kan plage deg lenge.

 

Og btw, Superkidzen er skikkelig irriterende og snodig. Han påstår han har jobba samme sted som jeg gjør nå, og kommer stadig innom og skal gi oss de merkeligste råd og tips. For ikke å glemme at han snylter gratis aviser. Har møtt han et par ganger på byen også, og serr, han gutten er da helt blåst. Bare jeg som lukter Aspergers lang vei?

Lenke til kommentar

Pleier dere å bruke kondom på ons eller?

Jeg har aldri vært flink til dette, og innser nå at jeg har vært heldig som slapp unna med skrekken. Det er lett å tenke at man ser på en jente om hun har noe, og det som rammer folk flest er ikke nevnverdig farlig (gutter får nesten aldri HIV av vaginal sex og klamydia er ikke så farlig, gitt at man tester seg ofte nok), men man leker likevel med ilden.

Det er nesten umulig å få HIV og AIDS, med mindre hu har vært borti på en ganske skitten gjeng :p

 

Jeg gikk te helsesøstra mi første gang jeg hadde sex og var seff redd som bare det at jeg hadde fått alt mulig. Jeg spørte hu jeg gjorde det med om hu hadde noe, Hu svarte at INGEN hadde "klagd" på noe som helst etter de hu hadde gjort med tidligere..

 

Men likevel, gikk te helsesøster og hu bare.. Vet du hva, det er så få som har det i Vestfold reginonen at jeg vet om alle de enkelte som har det!

 

Hvor gammel er du forresten? :p

(Neida) ;)

Lenke til kommentar

Hadde faktisk en ganske interessant samtale med en veninne angående det med prevansjon for noen dager siden..Vi kom til den konklusjonen at jenter stort sett er flinkere til å passe på det enn det gutter er..Enige? Hvor ofte er det dere spør om jenta går på p-piller FØR dere hopper til køys? Jeg fikk meg hvertfall en vekker :ph34r:

Å satse på at en dame du ikke kjenner snakker sant er gambling. Er ikke så fett å smelle hun på tjukken. Kondom er eneste løsning. Noe annet er stupid.

 

Edit: Om jeg skulle havnet i seng med en jente som ikke insisterte på kondom, så hadde jeg hvertfall brukt kondom. Neppe førstemann som uten der da.

Endret av McBitch
Lenke til kommentar

Trodde faktisk dere gutter var flinkere med prevensjonsmidlene enn dette her. Skjeeerpings Steffy.

 

Ikke bare redselen for kjønnssykdommer, men vil dere bli far med ons? kooos

Jeg har vært i forhold de siste månedene, så sånn sett er ikke det en faktor lenger, men det måtte en pinlig samtale fra en tidligere hookup til før jeg tok prevensjon på alvor. En jente jeg hadde holdt på med en stund ringte meg og skjelte meg ut for å ha gitt henne klamydia - jeg spurte hvorfor hun trodde det var meg, hun svarte at han andre hun hadde ligget med for noen uker siden sa at han ikke hadde det. Jeg gikk til fastlegen (som var pinlig nok i seg selv, da han kjenner meg såpass at han spør hvordan min mor har det før jeg får forklart hvorfor jeg er på besøk), fikk testet meg og får svar to uker senere om at jeg var clean. Jeg sendte en MMS til jenten som hadde det med dette bildet, slettet nummeret hennes og bestemte meg for å få kjæreste.

 

Men spørsmålet er, Frk Mr. Barnacle, om du stiller med kondom hvis gutten har glemt? Det skal nemlig to til som glemmer før det gjennomføres noe ubeskyttet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...