Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Kan også legge til at hvis du er hypp, så kan du bli med meg og PUM ut på byen en kveld, så kan vi fortelle deg litt hva faktisk dette går ut på. Og vise deg det etterpå.

Så skjønner du litt mer av hva det er vi faktisk driver med her.

 

Klem

Hehe, det er et fristende tilbud, kanskje jeg blir med en gang, det er sikkert gøy. (dog har jeg vel sett folk som driver på med likende før)

 

Personlig holder jeg meg til min lighter med bilde av en dame der puppene er blinkende lys som alternerer mellom rødt og blått, grønn flamme, og to sideflammer (og jeg kødder ikke, jeg har en slik lighter)

 

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Legger bare til at det utalles "KINO", og ikke "KJINO" som i kinematografene. Bestemt "K" på starten av ordet.

Og det gjør så jævla mye forskjell?

 

Big deal da Dj_dark, du burde ikke klage etter du ble busta for "imo" uttrykket ditt i sted. ;)

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Driver å ser litt tilbake på hvordan det har vært i, og etter helgen.

 

Møtte det verste jeg har vært borti av en cockblock på lørdag. Hadde mulighet til å pulle 3 targets den kvelden, men gikk for den beste. Nå har jeg brukt mye tid de siste to-tre dagene på å finne ut psykologien bak det setet jeg kjørte den kvelden. Og jeg tror jeg har funnet svaret. Avtaler en day2 med target og cb til helga, så skal jeg teste ut noen teorier og potensielle løsninger jeg og noen wings har kommet opp med.

Utenom det var helga knallbra! Moro med at det ble så mange PUA's på samme utested. Hun jeg sarget på lørdag var en nydelig frøken som garantert skal møtes igjen.

 

Noen andre som har noe å dele fra helgen?

 

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Dårlig i helgen som var, skal dog ut til fredag.

 

Leste denne artikkelen i dag:

http://www.aperitif.no/index.db2?id=61668

 

Og denne:

http://www.aperitif.no/index.db2?id=107977

 

TIl fredag skal jeg bare brilljere med Wassai og en fancy Black Velvet. Garantert blir damen imponert over den totalte kontroll jeg har over situasjonen og her blir det skårings! En skikkelig PUA brilljerer langt utenfor sine egne felt i ny og ne

Lenke til kommentar
Takk for et godt svar ;)Nå ble det lite av KINO og mer negs fra min side, dessverre :p Daten gikk forsåvidt greit, skjedde ikke så mye at det gjør noe. Har tenkt å se om jeg kan fikse noe greier til helgen igjen, og da prøve meg med litt mer kino. Det er vel ikke for sent, er det?

 

Takk!

 

Feil bruk av negs er en veldig vanlig nybegynner-feil.

 

Jeg har vært der selv. Husker en av mine første kvelder hvor jeg testet ut PU. Jeg hadde flere damer på kroken, men det eneste jeg klarte var jo å negge, samt "onanere i dusjen" rutinen. Det jeg fant ut da var at en neg er greit, negger man for mye er det game over. Jeg fikk ingen kiss-close eller number-close ut av de kveldene.

 

Mystery's neg theory er basert på han's "jaktmarker", Los Angles.

 

Hvor folk flytter for å gjøre det stort, fordi de har ett fint utseende. (Les modell, skuespiller, artist, luksushore, whatever). Om du negger en vanlig jente på et utested i Norge for mye, kan det føre til at du skaper komplekser for henne. Om du elsker kvinner like mye som meg så ønsker du ikke det.

 

Dog, er bitchshieldet hennes enormt og du ikke har noen andre metoder for å senke det så kan du plasere ett par negs.

 

Jeg bruker ALDRI negs på day2. Er dere på en date så vil hun da ikke være en bitch mot deg?

 

Peace

Lenke til kommentar

Hør på det Alkymisten sier med "Jeg bruker ALDRI negs på day2". Dette er en veldig mye misforstått del av PU.

 

Så fort man går over i det som er kjent som comfort stadiene (der du har hun i isolasjon og raport) så slår man mer eller mindre gamet av og bare viber. Da har man allerede bygget Attraction, så den biten er allerede dekket. Negs er unødvendig der.

Lenke til kommentar

Veninnen min er verre. Når hun kjeder seg eller ikke liker guttene jeg flørter med, så kommer hun bort, ser på gutten, og sier "han der var ikke pen, du kan få deg bedre enn det der" høyt og tydelig så han hører det. Dette er noe som skjer omtrent hver gang jeg er ute med henne. Det skal nevnes at vi har ganske forskjellig smak, hun kan synes en er vanvittig heit, og jeg kan bli kvalm bare av å se på ham.

 

PUA, hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...