Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Velger skrive igjen, om en jente decline'r som venn på face, buste henne for det neste gang man ser henne eller bare ignorere henne totalt?
Gi faen i hendelsen, drit i at den skjedde. Nestegang du tilfeldigvis snakker med henne snakker du med henne som normalt. Så venter du med å prøve igjen til du har en bedre kontakt med henne :) Fisk også litt etter SOI/IOI'er; det kan jo hende at du har feilet i å lese kroppsspråket hennes og at hun ikke kan fordra deg i det hele tatt.

 

 

Kanskje hun legger mer i ordet venn enn "tilfeldig person jeg traff på byen en gang"?
Man kan bli venner med tilfeldige personer man møter på byen :) Kanskje litt drastisk å adde henne etter å ha snakket sammen i noen minutter på byen, men jeg tror vi må la Cape utdype før vi kan si noe mer om hvor god kontakt de to har.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Morsom guide! Møtte på en sånn for et par dager siden, og det er hysterisk når grundig innøvde triks plutselig ikke funker helt optimalt og man er helt uten evne til å improvisere. Men for all del, det er utrolig moro å observere på nært hold.

Lenke til kommentar

Må nesten slenge inn en ting til:

 

Canned er veldig bra i begynnelsen slik at man kan bygge opp selvtilliten sin med damer. Det var det jeg gjorde, og når selvtilliten ble bygd opp så begynte jeg og bryte ned hvorfor forskjellige rutiner funka. Og etter det har fokuset vært på det man kaller for natural game. Det viker mye mer ekte og sannsynligheten for og bli "busta" på det er minimal. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...