Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når hun kjeder seg eller ikke liker guttene jeg flørter med, så kommer hun bort, ser på gutten, og sier "han der var ikke pen, du kan få deg bedre enn det der" høyt og tydelig så han hører det.

 

Skulle ha vore skotpremie på sånne.

 

 

Nei nei. Det er en grunn til at de gjør slikt. Det er nettopp dette som skiller AFC mentaliteten fra en PUA mentalitet. AFCere vil si: "faen jeg HATER sånne", men det finnes egne teknikker og metoder til hvordan man skal takle slikt. Og det er faktisk ikke vanskelig heller. (hint: Validering)

 

MK2: Har lest den. Skal se om jeg får svart på den i kveld. Har to store artikler jeg skal skrive i kveld skjønner du.

Lager et mission for neste år som blir ganske heftig...

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Atw. Det har ingenting med uforskammenhet å gjøre. Det er en underbevisst, hardwired del av hjernen til en kvinne som trigger dette...

De er DESIGNET slik...

 

Men er designet til å sloss og drepe også, betyr ikke at det er helt greit at folk gjør det, de fleste kvinner klarer å la være med den slags uforskammenheter, såpass forventer jeg av folk at de kan vise et minimum av høflighet ovenfor fremmede.

 

AtW

Lenke til kommentar
Glem nå ikke den gyldne regelen mellom Emotional og logical tankegang da atw! ;)

 

Den emosjonelle delen vil ta over for den logiske hvis stimulert nok.

 

Og? De aller fleste er i stand til det meste om siuasjonen er ekstrem nok, betyr ikke at man skal "tillate" hva som helst, det er ingen grunn til å være uforskammet jevnlig i en sånn situasjon, om grunnen er manglende selvkontroll, så er det like fullt uforskammet, og jeg forventer mer av folk. Litt ansvar for sine egne handlinger får folk ta.

 

AtW

Lenke til kommentar

Hi all!

 

Lenge siden jeg har vært her inne nå, pc min arbeider mot meg...

 

Har lest gjennom litt her nå og ser at det har kommer opp en del gode spørsmål, som allerede er blitt besvart.

Vil bare slenge inn en ting om spørsmålet om gode PUA's noen gang har dårlige kvelder. Og det er helt klart vi har det, ingen er på topp hele tiden. Men det jeg der igjen tenker er jo at når det skjer så kan det jo hende at en annen person som får til det samme som når en god PUA har en dårlig kveld, så kan jo den mindre gode personen føle at det har vært en høysst vellykket kveld.

 

Personlig på lørdag så hadde jeg det helt greit. Snakket med mange jenter som jeg helt sikker kunne tatt det videre med (5 tror jeg), men når jeg gikk hjem følte jeg at det var en helt ok kveld. Og PUA: Ja, hu CB var helt på jorde. Men på den andre siden så var det moro, siden jeg lært litt hvordan sånne jenter fungere.

 

Og til slutt kan jeg slenge inn at jeg har begynnt og tenke på hvordan jenter kan begynne og sjekke gutter. Har fått noen gode ideer som jeg tror kan hjelpe de fleste, men det beste hadde jo vært og ha en prøvekanin...

Lenke til kommentar
Atw. Det har ingenting med uforskammenhet å gjøre. Det er en underbevisst, hardwired del av hjernen til en kvinne som trigger dette...

De er DESIGNET slik...

Jasså, er vi det? Har ikke jeg fått med meg, kan du utdype litt? Jeg har store problemer med å se for meg jeg gjøre det samme.

 

Og nei, jeg vil ikke droppe å ta henne med ut, er sjeldent noen har gått pga det, selv om de har blitt fornærmet og hatet henne siden.

Endret av Skilpadde
Lenke til kommentar

Sure skilpadde!

 

Dette går under kategorien "Anti-Slut Defence" faktisk. Dvs at en kvinne vil si/gjøre logiske ting for at hun ikke skal virke som en som digger pikk...

Men kvinner er også slik mot venninder (tribal theory for de som kan den). Hvis de ser en venninde bli skikkelig opphisset og omtrent går på kne etter en fyr når de er ute, vil de begynne å sette igang tiltak for at hun ikke skal virke som en slut.

Dette går på flere stadier:

 

1. Eye-coding

2. Prøve å dra hun til et annet sted. Type dass, dansegulvet osv..

3. Si ting rett ut: "hva vil du med venninda mi" osv...

4. Klikke i vinkel som CB'en jeg møtte på lørag gjorde.

 

Dette opplever jeg i omtrent hvert eneste set jeg kjører solid.

Den beste måten å komme seg igjennom dette på, er bare å unngå det. Befriending av venninda er key innenfor dette.

 

PUA

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Atw. Det har ingenting med uforskammenhet å gjøre. Det er en underbevisst, hardwired del av hjernen til en kvinne som trigger dette...

De er DESIGNET slik...

Hadde ei jente gjort dette mot meg hadde eg sannsynligvis drept ho med ei rusten sag på staden (og tatt meg god tid). Anyways, sjølv om jenter med PUA-mentalitet kanskje har ein slik underbevissst, hardwired del av hjernen, er det ikkje dermed sagt at det er fullt legitimt at dei oppfører seg på denne måten. Korleis kan du ta slike jenter i forsvar PUA? Har du inga samvit?

 

EDIT: skreiv posten mens temaet blei besvart.

Endret av Frigata
Lenke til kommentar
Men kvinner er også slik mot venninder (tribal theory for de som kan den). Hvis de ser en venninde bli skikkelig opphisset og omtrent går på kne etter en fyr når de er ute, vil de begynne å sette igang tiltak for at hun ikke skal virke som en slut.

 

Nå vel, hun har gjort det samme når jeg snakker med vanlige kompiser og, er ikke nødvendigvis slik at jeg står der og sikler. Men jeg skjønner poenget ditt, interessant.

Lenke til kommentar
Hadde ei jente gjort dette mot meg hadde eg sannsynligvis drept ho med ei rusten sag på staden (og tatt meg god tid).

 

Lol. Hva med heller å lære seg hvordan man kan takle slike?

 

Anyways, sjølv om jenter med PUA-mentalitet kanskje har ein slik underbevissst, hardwired del av hjernen, er det ikkje dermed sagt at det er fullt legitimt at dei oppfører seg på denne måten.

 

Jeg sa ikke jenter med PUA mentalitet. Nå forvirrer du deg selv her. Jeg sa menn med PUA mentalitet vet hvordan man takler slike CB's.

 

Korleis kan du ta slike jenter i forsvar PUA? Har du inga samvit?

 

 

Fordi jeg forstår psykologien bak det... De kan enkelt og greit ikke noe for det. Og at du skriver det du skriver får min teori om at du er en lite sosialisert person til å bli mer og mer klar.

 

Samvit? Som i samvittighet? Hvorfor skal jeg få dårlig samvittighet for noe evolusjon har gjort? Har du dårlig samvittighet for at du føler følelsen "Glede"? Det er like naturlig..

 

Men kvinner er også slik mot venninder (tribal theory for de som kan den). Hvis de ser en venninde bli skikkelig opphisset og omtrent går på kne etter en fyr når de er ute, vil de begynne å sette igang tiltak for at hun ikke skal virke som en slut.

 

Nå vel, hun har gjort det samme når jeg snakker med vanlige kompiser og, er ikke nødvendigvis slik at jeg står der og sikler. Men jeg skjønner poenget ditt, interessant.

 

Godt å høre snella! ;)

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Egoistisk? Nei. Tvert i mot. Men at jeg vet hva jeg vil i livet og lar ingenting stå i veien? absolutt.

Vil da si det er ganske lite egoistisk å sitte her å hjelpe hundrevis av folk uten å ta en dritt igjen for det.

Uansett så vet jeg hva jeg vil i alle arenaer av livet mitt, og jeg går 110% inn for å klare de målene jeg har satt meg. Uansett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...