Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spurte han ikke hvor lenge han hadde øvd nei ;) men men, han får nå herje på, hvis han synes det er gøy, så får jeg heller få lov å synes det er litt morsomt :wee:

 

Er mye mer morsomt når du får det til ;)

 

Når det blir så opplagt hadde jeg synes det hadde vært litt ubekvemt.. jaja, bare å skru på bitch-shieldet og la han lære ei lekse. Du kommer vel ikke til å date/pule han uansett, så det er like greit å gi ham klare hint med en gang.

 

Bitch-shield er lagd for og brytes gjennom ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Når det blir så opplagt hadde jeg synes det hadde vært litt ubekvemt.. jaja, bare å skru på bitch-shieldet og la han lære ei lekse. Du kommer vel ikke til å date/pule han uansett, så det er like greit å gi ham klare hint med en gang.

 

Nå aner jeg ikke hva du snakker om i det hele tatt, men jeg ga han ganske bra signaler om at han ikke kom noen vei, jeg har jo ingen interesse av at han kaster bort tiden på meg uansett :) Hvis han ville stå og stange i veggen i 10 minutter før han innså det får det være hans problem, jeg vil tro en del av "greien" her også er å kunne se an sitt publikum/offer/whatever :D

 

Når man drar inn sosialverdi midt i en samtale kom jeg plutselig på akkurat hvor alt jeg synes virket så kjent kom fra ;) Men men, øvelse gjør vel mester I guess.

Lenke til kommentar

Selv etter 10 timers flytur og oppeværende i bortimot 30 timer fant jeg det lurt dra på byen igår, selvom det ikke var planen. Etter en time eller så kommer dama som declinet på facer' sist. Jeg latet som jeg ikke så henne, dog så hun meg når jeg var på vei hente mer drikke.

Etter litt fluff hit og dit ba hun meg om å legge meg til igjen. Jeg svarte med at om hun vil at vi skal være venner på face så får du legge meg til. Hun tok i alle fall initativet og ergret seg over decline virket det som...

 

Fikk 1001 IOI, men sløvhet fra fly samt at jeg ble fort beruset da jeg hadde spist historisk lite fikk jeg ikke trykket triggern.. ere mulig.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Jeg holder på med ei jente for tiden. Hun har en venn som er av samme kjønn som meg (mann) og avogtil ser de film osv. sammen. Og jeg vil egentlig bare vite om hun har noe på gang med denne fyren. Bør jeg spørre henne om dette?, eller bør jeg bare la det ligge og peise på med denne jenta?

Lenke til kommentar
Jeg holder på med ei jente for tiden. Hun har en venn som er av samme kjønn som meg (mann) og avogtil ser de film osv. sammen. Og jeg vil egentlig bare vite om hun har noe på gang med denne fyren. Bør jeg spørre henne om dette?, eller bør jeg bare la det ligge og peise på med denne jenta?

 

Ikke tenk noe videre over det, det kan slå feil av flere grunner. Kjøre hardt, kjøre stil :)

 

Hallo gutta =)

Skal være i Oslo til Onsdag, hadde vert gøy og møte noen ekte PUA's. :)

Send PM for hook up ;)

 

Litt seint og si det nå. Har planene klar for midten av neste uke, så får evt ta det en annen gang.

 

Hvordan var helga for folk da? Noen som har noen erfaring og komme med?

Lenke til kommentar

I fare for å framstå som en hobbymoderator her, så vil jeg benytte anledningen til å sitere tidligere moderator-føringer i tråden:

 

"Slik Alastor har påpekt tidligere, så er denne tråden ikke til for chatting, men for råd og guide. Chatting kan dere ta andre steder.

Et par innlegg med chatting har blitt fjernet, og vil bli fjernet i framtiden uten ytterligere varsel."

 

Jeg skjønner det er spennde å dra til utlandet, eller dra ut på byen for endel, men det betyr ikke at dette er tråden å utbasunere overalt man har tenkt seg til enhver tid.

 

AtW

Lenke til kommentar

Her kommer noen nye spørsmål til svarene på spørsmålene mine :p

 

Kvinner sliter også like mye på sjekkern som menn. Jeg stod faktisk i et set i kveld, og venninda til hun jeg gamet var tydeligvis skikkelig på sjekkern! Hun var over helt klar for å bli med den ene wingen min hjem, men han ville ikke baile så tidlig.

Men jeg så hun virkelig prøvde, og venninda sa faktisk "fy faen, hun er så jævlig på sjekkern" i kveld. Måtte nesten le litt inni meg da.

Personlig så syntes jeg det er tragisk at kjønnsrollene er slik de er, men det får så være. Man kan ikke endre verden.

PUM snakker om å lage en guide til kvinner her og Maj! Så hvis du er ute etter tips, så kommer nok de snart. Jeg forstår at selv pene og fornuftige kvinner sliter med å finne system i kjøttmarkedet. Men gi oss litt tid, jeg og PUM, så skal vi få laget noe for dere og! I mellomtiden kan du sende meg PM's/Msn/facebook/whatevver hvis du har noen spørsmål du vil ha svar på innenfor dette

.

 

Det kan bli interessant når jenter får liknende kunnskap. Vil man ikke kunne avsløre hverandre og game hverandre i senk?

 

Til det om bruken av engelske uttrykk... Ok, det er fagspråk. Point taken ;)

 

På skala-spørsmålet fikk jeg flere lange svar. Ut i fra det dere skriver virker det som det ikke er helt enighet i hva skalaen måler. Det PUA forteller meg er at den måler sosial verdi (sitat PUA: Deilige damer (høy sosial verdi)…) Altså hvem i gjengen hun er og om hun kan få hvem hun vil. Jenta som scorer høyest her trenger ikke nødvendigvis å være den peneste, vil jeg si da. Asdf og Zethyr derimot mener tallet sier noe om hvor heit og deilig hun er. Og motsatt: det betyr ikke nødvendigvis at hun er gjengens midtpunkt til enhver tid.

Så, er det selvtilliten eller utseendet som gjelder for skalaen?

Og jeg spør igjen, fordi jeg vil vite konkret hva som gjør utslaget, hva gjør en jente til noe lavt på skalaen, f.eks. en 3’er?

 

 

Hvorfor skjønner dere ikke at dere virker kalde og beregnende når dere mener at alle jenter er ute etter en overlegen kjekkas som alltid har noe å prate om, alltid har ei dame på gli og som aldri virker åpenbart forelska i noen?

 

Man må generalisere her. Det finnes de som sikkert liker en stille nerd uten selvtillit også, men unntakene er irrelevante. Dessuten kan da vel selv den beste PUA være forelsket, ser ikke noe i veien med det.

 

Fordi det er bare slik det er. Deilige damer (høy sosial verdi) har også alltid en type i en eller annen form. Hvorfor skal ikke en high-value kar også ha damer i livet sitt? Det kan virke kald, men jeg er på ingen måte en overlegen kjekkas. Langt derifra. Folk har dannet seg et bilde av PUA's her inne som glætte folk fra bærum... Vel, jeg er langt fra det. Jeg er en fyr fra en kommune utenfor Oslo, jeg lever for amerikanske biler og den kulturen, jeg driver med jakt og fiske, og mye dirtywork. Langt i fra en glætt kar. (som jeg hater over alt på hele denne jorden) Faktisk så ville du aldri i livet tro at jeg var en PUA med mindre jeg hadde fortalt deg det.

Jeg kan helt fint være åpenbart forelska i noen. Jeg hadde en megacrush på den ene fuckbuddien min tidligere i år. En nydelig liten brunette av en undertøysmodell. Og jeg ser absolutt for meg at jeg faller for henne igjen når jeg skal ta opp kontakt med henne snart. Så for min del Maj, så klarer jeg fint å utvikle følelser for damene jeg sarger. Jeg er faktisk ikke ute etter den første og beste fitta. Men den kvinnen som jeg kan nyte selskapet mest med. På alle plan.

 

Dette har jeg også lurt på. Slik jeg ser det, så er det de sikre gutta som vet hva de vil her i livet. Snakker ikke om falsk selvtillit her, men de gutta som virkelig har skjønt det, har et mål, og jobber knallhardt for resultater. Jentene søker da innstinktivt etter slike gutter, da de vet at han er en av de typene som kan gi ho sykt bra livskvalitet, og kan man få det ved minst mulig arbeid, så gjør man gjerne det. Mange spiller på utseende, og de kalde og beregnende playerne utnytter de jentene i øst og vest. Sier ikke alle jenter er slik, eller at alle gutter er slik, men man ser tendensen. Forøvrig så vil jeg også nevne at gutter som viser at de ikke trenger jenta gjør det også lettere for jenta. Jenta føler jo mindre press eller tvang fra gutten, om gutten er likegyldig ovenfor ho. Sier ikke at han ikke er glad i ho, men viser at han ikke TRENGER ho. Slik som stalkere og andre creepy gutter gjerne blir.

 

Så godt å høre at Pua's også kan være forelsket! Trodde faktisk ikke det fikk lov til å være en del av opplegget. Vel, ja, det er jo sant at man sikler mer etter dem som ikke ser ut til å trenge deg. Da må han først ha imponert deg på en eller annen måte, og så være uavhengig av deg. Men hvis han er interessert, må han gi noe tilbake i små doser, ellers blir han uoppnåelig, og det er ikke noe vits!

 

En eller annen gang må man prate om noe personlig, og så lenge dette ikke stemmer med seg selv kommer man vel ganske kort? Hvis man rett og slett ikke har den gode kommunikasjonen eller de samme interessene, fortsetter man da med sine allerede planlagte replikker og nedskrevne notater fordi hun er deilig?

 

Sant det! Det er her kongruens kommer inn!

Jeg var i det man kaller "Deep rapport" (noe personlig) innen de første 5 minuttene av alle setene jeg kjørte i kveld.

Jeg fortalte om mine erfaringer med lillesøster, om mine sårbare sider osv... Så jeg er ett hundre prosent genuin når jeg er på byen.

 

Hehe, smart triks det der. Treffe jentas myke sider. Men det er ikke bare Pua’s som drar fram sånt. Det er vel mange gutter som kan begynne å snakke om personlige og kanskje litt sårbare ting uten i det hele tatt å ha hørt om PU. Jeg vet det er feil, men jeg får inntrykk av at Pua’s føler seg som oppfinnere av gode samtaleemner, når folk har pratet i alle år og blitt glade i hverandre ut i fra det de selv valgte å komme med. Pratet du om lillesøster før du lærte PU?

 

Kan en dreven PUA mislykkes i et "game"? Altså at kontakten med jenta kuttes eller at det stagnerer? Kan en PUA innrømme det? Og hva er da grunnen til at det skjedde i følge en PUA?

 

Feilen ligger i at man ikke klarer å tilpasse seg godt nok til jenta, vekke nok interesse og komfort-følelse.

 

Hva er grunnen? Universalt svar på den: Det er alltid DIN, PUA'ens, skyld!

Det er alltid noe man kunne gjort bedre/annerledes som kunne endt i en close. Ingen sets er umulige.

 

Snakker vi da om at det alltid er mulig å få jenta til sengs (hvis hun er ute etter det samme, som de jo ofte er når de er på byen, kan jeg være enig i denne) eller mener du at det alltid er mulig å komme inn på en jente og få en god tone? Mener du virkelig at hvem som helst kan klaffe med hvem som helst?

 

Sånn.

 

Og igjen, takk for de lange, gode svarene jeg fikk!

Lenke til kommentar

Påberoper meg ikke akkurat voldsom kunnskap om emnet, men svarer likevel utifra min begrensede forståelse. :)

 

På skala-spørsmålet fikk jeg flere lange svar. Ut i fra det dere skriver virker det som det ikke er helt enighet i hva skalaen måler. Det PUA forteller meg er at den måler sosial verdi (sitat PUA: Deilige damer (høy sosial verdi)…) Altså hvem i gjengen hun er og om hun kan få hvem hun vil. Jenta som scorer høyest her trenger ikke nødvendigvis å være den peneste, vil jeg si da. Asdf og Zethyr derimot mener tallet sier noe om hvor heit og deilig hun er. Og motsatt: det betyr ikke nødvendigvis at hun er gjengens midtpunkt til enhver tid.

Så, er det selvtilliten eller utseendet som gjelder for skalaen?

Og jeg spør igjen, fordi jeg vil vite konkret hva som gjør utslaget, hva gjør en jente til noe lavt på skalaen, f.eks. en 3’er?

Det handler om sosial verdi og de tingene det har ført med meg (selvtillit og det å ha utvalg i menn). Uten tvil. Meen, en kvinnes sosiale verdi ovenfor menn vil i svært stor grad være avhengig av utseende. Selvfølgelig kan det være andre ting som spiller inn. Ta feks Paris Hilton, eller andre lignende kjendiser. Hun ville ikke scoret 10 på utseende-lista hos meg, men gamer du hu så gamer du en 10er.

 

Slik jeg har forstått det så gir man ikke lave karakterer. Har aldri sett prat om noe under 6-7. Når man gamer så vil man forsøke å ligge 1 sosialt nivå over henne. Du vil være "bedre", men du vil ikke være mye bedre. Hvis man da gamer en 10'er må man ta finne metoder å "jekke henne ned" på, såkalte negs. Hun må bli klar over at hun ikke er alt i verden, hvis ikke klarer du aldri å overbevise henne om at du er verdt hennes oppmerksomhet.

Når det gjelder 7'ere feks, så vil dette nok ikke være nødvendig fordi man kan rett og slett kan "vise" at man er en 8-9er gjennom forskjellige DHV (display higher value)-statements.

Lenke til kommentar

PUA/PUM/Zethyr:

 

Har aldri brukt noen av teknikkene deres beskrevet her, men har heller aldri hatt problemer med damene, så det er kanskje ikke behov for det heller. Men jeg synes dette er utrolig interresant lesing, dessverre så blir det mye fagtermer(og forkortelser) som jeg og sikkert flere ikke skjønner ved første øyekast (ja, jeg vet google er din venn og ikke minst min), kunne det kanskje være en idé å utvide ordlisten i første post, med tilhørende eksempler?

 

Keep up the good work :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...