Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må ærlig innrømme at jeg ikke har lest hele tråden, men har du skrevet noe mer om hva man skal prate om, hvordan få samtalen til å flyte? Hva er egentlig jenter interesserte i å høre om? Man skal vel kanskje vri samtalen over på jenta eller er jenta interessert i å høre om deg selv også?

Lenke til kommentar

Aiit, Det har seg sånn at jeg liker en jente som jeg ser hver dag og lurer på om jeg skal be hun ut? Vi har jo fått god kontakt og jeg kjenner henne godt så det er ikke no problem. men er litt redd for å "drite" meg ut dvs få nei ect. haha.. . Problemet er bare at dersom det skjer har jeg fucka det opp skikkelig og ikke så kult når man sees hver dag! Det var litt OT: Men Go for it?

 

On topic, Mye bra her, det funker har prøvd endel av det som står her. keep going!

Lenke til kommentar
Bare skriv opp termene du sliter med, så kan jeg oversette.

 

Hadde heller ingen "problemer" med damene før jeg heller, men etter å ha drevet med dette en stund, har kontrollen jeg har over den sosiale delen av livet mitt blitt total. Og det er sjeldent blant AFC's.

Hva med DHV og Negs til å begynne med, tror jeg har skjønt betydningen av de, men sliter litt med å relatere det til den vrikelige verden. Mener du med negs at du rett og slett skal snakke dritt til dama du prøver å sjekke opp?

Lenke til kommentar
Aiit, Det har seg sånn at jeg liker en jente som jeg ser hver dag og lurer på om jeg skal be hun ut? Vi har jo fått god kontakt og jeg kjenner henne godt så det er ikke no problem. men er litt redd for å "drite" meg ut dvs få nei ect. haha.. . Problemet er bare at dersom det skjer har jeg fucka det opp skikkelig og ikke så kult når man sees hver dag! Det var litt OT: Men Go for it?

 

On topic, Mye bra her, det funker har prøvd endel av det som står her. keep going!

Kjør på. Det verste som kan skje er at du får et nei. Er jo ikke akkurat som verden går under. Om du ber en dame ut og hun sier nei, så betyr jo ikke det at dere ikke kan være venner som tidligere, men har dere hatt sex derimot og det i tillegg skjærer seg mellom dere så kan det bli litt awkward til tider. Men ikke tenkt så mye bare gjør det.

 

Ha en positiv instilling til nederlag og ikke la motgang knekke deg; da jeg jobbet som selger tenkte vi alltid: "jo flere nei, jo nærmere et ja" og "det er i motbakke det går oppover", og det fungerer både når du skal selge et produkt, en idé eller deg selv for den saks skyld.

Lenke til kommentar

AA, Fikk en Telefon kl 05 i natt, "Jeg er veldig glad i deg, men jeg vil bare være venner. Min oppfatning av dette var jo at jeg ble litt satt ut men hvis det var tanken hele tiden kunne hun jo hinta litt før på at hun ikke var intressert? menmen det var 1 jente, verden går videre :D

 

Jeg vet at jeg burde kansje laget en egen for dette temaet men det gadd jeg ikke så bare posta her,

Endret av jokkeS
Lenke til kommentar

Yey, var ute igår det var fett nok.

 

Ankom utestedet med mange venner, litt kjedelig i starten. Løste seg bra opp når jeg slapp meg mer løs, begynte danse med en hb 8 dette ble ganske intim dansing etterhvert og hadde det helt konge. Gikk ut å røkte og fikk hennes tlf nummer..

 

 

Etterhvert kom en apekatt og begynte prate om at hun hadde kjæreste, jeg kunne ikke brydd meg mindre. Dog ble han agressiv når jeg begynte danse med henne igjen så jeg ga faen. (amog?) Gidder ikke sloss for en dame nettopp har blitt kjent med, da får det bare være.

 

Fremgang i alle fall selv uten kiss-close, kjørte rutine men fungerte ikke... Orker ikke skrive så mye nu ;)

 

I alle fall utenom dette fikk jeg sjukt mye kommentarer på antrekket mitt da særlig "slipset" som er type mellom ting av slips og skjerf, selges på brandstad så noen har vet kanskje hva jeg mener. Lurer forøvrig på hva dette plagget kalles?

Endret av Cape
Lenke til kommentar
AA, Fikk en Telefon kl 05 i natt, "Jeg er veldig glad i deg, men jeg vil bare være venner. Min oppfatning av dette var jo at jeg ble litt satt ut men hvis det var tanken hele tiden kunne hun jo hinta litt før på at hun ikke var intressert? menmen det var 1 jente, verden går videre :D

 

Jeg vet at jeg burde kansje laget en egen for dette temaet men det gadd jeg ikke så bare posta her,

 

Kan rett og slett være at hun er usikker. Mange jenter som er det også. I fylla så blir man mer sikker på seg selv. Men riktig av deg, ikke tenk mer på det. Mange fisker i havet

Lenke til kommentar
Hva med DHV og Negs til å begynne med, tror jeg har skjønt betydningen av de, men sliter litt med å relatere det til den vrikelige verden. Mener du med negs at du rett og slett skal snakke dritt til dama du prøver å sjekke opp?

 

DHV = Display of Higher Value. Måten man kan bruke det på er og fortelle en histore om deg selv. Man kan si at man skryter av seg selv, men at man "pakker" det inn i en historie. Hele poenget er og øke din sosiale verdi i øyne til dama man sjekker.

 

Neg = En negativ bemerkning om jenta. Det er ikke poenget og hakke ned på selvtilliten til jenta. Derfor skal man aldri negge på ting dama ikke kan gjøre noe med som vekt, høyde eller kropp generelt.

 

Håper dette ga gode nok svar

Lenke til kommentar
Aiit, Det har seg sånn at jeg liker en jente som jeg ser hver dag og lurer på om jeg skal be hun ut? Vi har jo fått god kontakt og jeg kjenner henne godt så det er ikke no problem. men er litt redd for å "drite" meg ut dvs få nei ect. haha.. . Problemet er bare at dersom det skjer har jeg fucka det opp skikkelig og ikke så kult når man sees hver dag! Det var litt OT: Men Go for it?

 

On topic, Mye bra her, det funker har prøvd endel av det som står her. keep going!

 

Jo mer du tenker på det, jo verre gjør du det for deg selv. Enten om du tenker på om og be henne ut, eller om du får et nei. Bestem deg, hva vil du? Hvis du vil be henne ut, så ber du henne ut.

 

Sier hu da nei, så gjelder det samme. Jo mer du tenker på at hu sa nei, jo verre gjør du det for deg/dere. Ikke tenk så mye, det er vel den største "feilen" som blir gjort blandt mennesker. (Skriver mennesker fordi det gjelder både gutter og jenter)

Lenke til kommentar
Må ærlig innrømme at jeg ikke har lest hele tråden, men har du skrevet noe mer om hva man skal prate om, hvordan få samtalen til å flyte? Hva er egentlig jenter interesserte i å høre om? Man skal vel kanskje vri samtalen over på jenta eller er jenta interessert i å høre om deg selv også?

 

Så lenge du snakker om noe du selv synes er morsomt og snakke om (helst ikke noe skikkelig "gutte" ting som data og slikt) så er du safe.

 

Jenter liker som regel også menn som kan lære de noe. Av flere samtaler så har mange jenter sagt til meg at de foretrekker en mann som kommer bort til de og faktisk tilføyer samtalen noe. Enten sier noe som vekker interesse eller kan lære de noe. Men der igjen så blir det feil hvis du kommer rett bort og sier: "Hei, skal jeg lære deg noe?" Alt må kalibres, alltid

Lenke til kommentar

Mer Politisk korrekt og si display syntes jeg, da DHV ikke nødvendigvis må demonstreres gjennom ord.

 

Var på danskebåten i helga med en 14-15 PUA's. Han ene Fclosa 4 stykker bare på tilbakeveien.

 

Jeg gikk for den peneste jenta på hele båten, mens wingen min tok venninda inn på lugaren og fcloset henne. Det endte med at mitt target ble så inneigamperævva overbeskyttendes, så jeg måtte til slutt ejecte fra henne for at wingen min skulle få være i fred.

 

For min del klarte jeg å f-close bare 4 minutter etter at jeg åpnet setet. Rask isolering ned til lugaren og full monty der. Drev faktisk på da båten hadde lagt i land. Ble litt stress å pakke saker og slikt da. Men men.. Logikken hennes sa nei, men følelsene tok overhånd gitt

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Gjest Guest_lurerpå_*

Hva syns dere om approachen her? Med tanke på neg, kino og IOI.

 

 

Jeg syns han skilte litt ut fra de andre videoer som jeg har sett, på de andre pu's følte at de fulgte de trinnene som jeg har fått med meg i denne tråden, mens han virket litt annerledes. Er det en god pick-up?

Lenke til kommentar
Mer Politisk korrekt og si display syntes jeg, da DHV ikke nødvendigvis må demonstreres gjennom ord.

 

Var på danskebåten i helga med en 14-15 PUA's. Han ene Fclosa 4 stykker bare på tilbakeveien.

 

Jeg gikk for den peneste jenta på hele båten, mens wingen min tok venninda inn på lugaren og fcloset henne. Det endte med at mitt target ble så inneigamperævva overbeskyttendes, så jeg måtte til slutt ejecte fra henne for at wingen min skulle få være i fred.

 

For min del klarte jeg å f-close bare 4 minutter etter at jeg åpnet setet. Rask isolering ned til lugaren og full monty der. Drev faktisk på da båten hadde lagt i land. Ble litt stress å pakke saker og slikt da. Men men.. Logikken hennes sa nei, men følelsene tok overhånd gitt

 

4 minutter? Det skal vel ikke så mye teknikk inn i bildet, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...