Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe. skikkelig vakkert skrevet.. Har du ikke selvtillit så klarer ikke du å bruke "teknikkene" du lærer her :) Hvem hadde vel ikke gjettet det...

Var litt mye å skrive 6-7 avsnitt om bare det, men for all del.

 

Som sagt. Du kommer ikke langt ved å være sjenert, lav selvtillit eller ha ett "dårlig inner game" som er det fancye ordet dere har på noe så åpenlyst. Men hvem av dere forumbrukere er det som betaler penger for å "lære" noe slikt?

 

Det stinker halleluja stemning over hele dette opplegget. Hvis dere bare vil få snabben våt så gå til en hore. Er sikkert lettere og billigere for dere..

 

Er en ting å manipulere en snut for å slippe fri, men å lyge og prøve å utgi seg for noen en ikke er overfor en dame kommer ikke til å gå i lengden. Men det funker sikkert for ett ligg.

La oss ta en lignende sammenligning. Hva vil si er best. Å ha en kompis som du er ærlig med og kan henge sammen med og være deg selv. Eller å ha en kompis som bare er med deg hvis du spiller en kunstig rolle og der du prøver virkelig hardt å være kul?

I lengden velger eg en kompis som liker meg for den jeg er.

Lenke til kommentar

Bra formulert Raven.

Inner game vil jeg tro står for 90% av alt "game" man har. Det har jeg aldri nektet for.

 

Magicus. Det virker ikke som du helt skjønner dette. Du har fiksert på den tanken at dette er "manipulativt" som jeg i utgangspunktet ikke er enig i.

Det er en måte som raven sa: "Man luker ut ugress" og erstatter det med bedre personlige egenskaper. Det er Fundamentet i dette.

Du mikser dette med personlige agendaer. Greit, det finnes sikkert noen der ute som kun er ute etter ONS. Men 95% av de jeg har lært opp er faktisk ute etter et langvarig forhold.

 

Men må stikke nå! har mye å gjøre i dag.Tuner inn igjen i morra.

 

Peace

Lenke til kommentar
Hehe. skikkelig vakkert skrevet.. Har du ikke selvtillit så klarer ikke du å bruke "teknikkene" du lærer her  :) Hvem hadde vel ikke gjettet det...

Var litt mye å skrive 6-7 avsnitt om bare det, men for all del.

 

Som sagt. Du kommer ikke langt ved å være sjenert, lav selvtillit eller ha ett "dårlig inner game" som er det fancye ordet dere har på noe så åpenlyst. Men hvem av dere forumbrukere er det som betaler penger for å "lære" noe slikt?

 

Det stinker halleluja stemning over hele dette opplegget. Hvis dere bare vil få snabben våt så gå til en hore. Er sikkert lettere og billigere for dere..

 

Er en ting å manipulere en snut for å slippe fri, men å lyge og prøve å utgi seg for noen en ikke er overfor en dame kommer ikke til å gå i lengden. Men det funker sikkert for ett ligg.

La oss ta en lignende sammenligning. Hva vil si er best. Å ha en kompis som du er ærlig med og kan henge sammen med og være deg selv. Eller å ha en kompis som bare er med deg hvis du spiller en kunstig rolle og der du prøver virkelig hardt å

være kul?

I lengden velger eg en kompis som liker meg for den jeg er.

9037640[/snapback]

 

Vel, I'll make it as short 'n' sweet as possible...

 

For å åpne med et sitat fra The Matrix - There's a difference between knowing the path and walking the path.

Jeg visste lenge før jeg noen gang hadde hørt ordene "pick-up artist" at selvtillit var ett av problemene mine, men det var som å se et bilde av Mt. Everest og vite at løsningen på alle problemene mine lå på toppen. Det å finne ut hvor toppen er var veldig enkelt, men å faktisk komme seg dit viste seg å bli en smule mer problematisk.

 

En av disse guruene definerte en gang selvtillit som mangel på usikkerhet. Jeg har brukt det siste året på sjelegransking og å luke ut flest mulig av disse usikkerhetene, noe som hadde den snodige bieffekten at jeg blant annet blir kontaktet av damer på byen helt uten videre.

 

Så, jeg vil svært gjerne vite eksakt hvor manipulasjonen ligger fra min side når dama jeg har blikkflørtet med på tvers av baren et par minutter plutselig dukker opp ved siden av meg og sier "vi skal danse". Det er vanligvis ikke noe spørsmål, men en ordre, og jeg skal innrømme at jeg ikke er vanskelig å be.

Så, er det semafor-koder som blir sendt via hårsveisen min som forårsaker dette? Snakker vi tankeoverføring, eller kanskje det er de to usynlige antennene som vokser ut av bakhodet mitt som står for manipulasjonen?

 

Og når det gjelder å spille roller - som jeg skrev i det forrige innlegget så er nok selvtillit og egenskapene den avler selve hjørnesteinen i sjekking (og de fleste andre deler av livet for den saks skyld), og dette er personlige egenskaper du faktisk ha.

Det er ikke en frakk du kan ta på deg et par kvelder i uka og slippe unna med det, det er noe som du må lære deg, integrere og gjøre til en del av livet ditt.

 

Men når det er sagt så er du selvsagt velkommen til å gå bort til lokalets heiteste brunette og prøve å si noe fornuftig samtidig som du skal passe på stemmebruken din, ordvalget, hvilket toneleie du snakker i, hvor fort du snakker, hvordan du står og går, hvordan du plasserer deg i forhold til henne, mengden av interesse du viser, gestikulering, hvor du gjør av hendene dine, ansiktsuttrykk, kroppsholdning, hvor du ser og hvor lenge du holder blikkontakten med henne før du eventuelt ser vekk.

 

Alt dette og mer til påvirkes faktisk av selvtilliten din, det indikerer hvor mye du har samt hvordan det står til mellom ørene dine og når du har opparbeidet deg nok selvtillit så gjør du det meste av dette ubevisst.

I motsetning til kjeften så har også kroppen svært vanskelig for å lyve (løgndetektor...?), og når damer generelt er veldig mye flinkere til å lese og tolke kroppsspråk enn vi gutta er så drister jeg meg til å påstå at en som spiller en rolle i de aller fleste tilfeller vil falle gjennom tvert.

 

Så som sagt - jeg er fremdeles svært interessert i å vite eksakt hvordan "Jeg har slitt ræva av meg for å forbedre mine personlige kvaliteter og få bedre selvtillit og selvkontroll" kan bli til "Jeg er et manipulativt rasshøl som spiller en kunstig rolle for å få pels på knaggen". Forklaring utbes, gjerne i detalj.

Lenke til kommentar
Bra formulert Raven.

Inner game vil jeg tro står for 90% av alt "game" man har. Det har jeg aldri nektet for.

 

Magicus. Det virker ikke som du helt skjønner dette. Du har fiksert på den tanken at dette er "manipulativt" som jeg i utgangspunktet ikke er enig i.

Det er en måte som raven sa: "Man luker ut ugress" og erstatter det med bedre personlige egenskaper. Det er Fundamentet i dette.

Du mikser dette med personlige agendaer. Greit, det finnes sikkert noen der ute som kun er ute etter ONS. Men 95% av de jeg har lært opp er faktisk ute etter et langvarig forhold.

 

Men må stikke nå! har mye å gjøre i dag.Tuner inn igjen i morra.

 

Peace

9039420[/snapback]

 

Om det er målet, hvorfor trekkes det da stadig fram eksempler på ONS/ikke-langvarige forhold som tegn på metodens suksess? At metoden er god til å få til det betyr ikke at den er god til å skaffe langvarige forhold, det er tilogmed potensielt negativt, om jeg ikke husker feil så har folk med svært mange forhold vanskligere for å få seg noe langvarig

 

AtW

Lenke til kommentar
Så som sagt - jeg er fremdeles svært interessert i å vite eksakt hvordan "Jeg har slitt ræva av meg for å forbedre mine personlige kvaliteter og få bedre selvtillit og selvkontroll" kan bli til "Jeg er et manipulativt rasshøl som spiller en kunstig rolle for å få pels på knaggen". Forklaring utbes, gjerne i detalj.

9051819[/snapback]

 

Det kan fint være to sider av samme sak, det er ingen motsetning mellom å ha god selvtillit og selvkontroll og å være et maipulativt rasshøl som du så fint kaller det :) Mange diktatorer hadde god selvtilit, det er ingen automatikk i at man tar gode valg når man har høy selvtilit. Tvert imot er det endel forskning som tyder på at folk med før høy selvtillit har vanskligere for å lære av feil, og selv ta ansvar for å få gjort ting på en bra måte. De aller aller fleste mennesker har en selvtillit som ikke står i stil til hvor dktige og viktige de er, og det er nok av en grunn, men det kan gå for langt i den retningen også.

 

AtW

Lenke til kommentar
Om det er målet, hvorfor trekkes det da stadig fram eksempler på ONS/ikke-langvarige forhold som tegn på metodens suksess?

9051937[/snapback]

 

Hvis jeg tenker på meg selv i starten: For å øve meg og forbedre meg. Få erfaring, bli vandt med jenter. Være sosial.

 

Det er selvsagt ikke kun suksess hvis man har hatt sex. For meg var det en stor suksess å bare tørre å gå bort til en jente og starte en samtale som jeg klarer å holde flytende, med spenning og CF og kanskje få en #-close eller t.o.m en *-close.

 

Vet ikke om noen her har eller har hatt det problemet. Men jeg var hvertfall jævli sjenert før jeg fant fram til dette. Jeg husker jeg satt i klasserommet, og når læreren stillte klassen et spørsmål, og jeg visste svaret, så turte jeg ikke svare på det, fordi jeg var "redd" for å drite meg ut. Enda jeg satt der å tenkte at hvis jeg ikke begynner å være aktiv i timene så vil jeg få dårligere karakterer.

 

Men jeg turte aldri, helt til jeg tok meg sammen... Når jeg først klarte å rekke opp handa og svare riktig på det spørsmålet da, var det en STOR suksess for meg.

Lenke til kommentar
Ah... I just had to.

 

Manipulasjonsargumentet ja.

 

Jeg kunne jo dratt det klassiske motargumentet og vist til alle gutta jeg ser på byen hver helg som faktisk oppfører seg som pudler og selger sjela si i håp om å få anerkjennelse, aksept og kanskje også litt sex ut av det hele under dekke av at det er "fordi de er så snille". Men, siden det tydeligvis ikke funker helt etter planen så skal jeg forsøke en litt annen vinkling.

 

Først av alt lurer jeg litt på hvorfor mange argumenterer ut ifra hvordan verden burde være, i forhold til hvordan den faktisk er. Hvis livet hadde vært kjemisk fritt for urettferdighet og alle hadde fått sin del av kaka så hadde man kanskje sluppet alt dette, men det virker som om livet pr. definisjon er urettferdig. Personlig liker jeg tanken siden jeg da kan få livet til å jobbe litt for meg, men det er tydeligvis ikke alle som liker den.

 

Dette leder meg inn på en side av PUA-livet som jeg syns blir litt oversett, muligens fordi det kan være vanskelig å si noe fornuftig om det. Jeg er heller ikke noen ekspert, men jeg vil likevel prøve å skrive noe vettugt om det som virkelig teller, nemlig det som foregår mellom øra dine.

 

Nei, jeg snakker ikke om teknikker, triks og metoder, men om selvbilde, holdninger og tenkemåter - det som populært kalles "inner game". Jeg vil strekke meg så langt som til å si at hvis du bare skal fokusere på -en- ting når det gjelder damer så snu fokus mot deg selv. Det å få vekk usikkerhet og negativ tenking og blåholde på et optimistisk verdensbilde, gjerne ett som grenser til urealistisk, er det aller viktigste du kan gjøre.

 

Jeg kommer muligens til å få bank av PUA for å si dette, men all verdens kunnskap, teknikker, triks og metoder er nærmest verdiløse hvis man ikke har et 'indre spill' som er solid nok til å bære dem til helvetes porter og tilbake. Uten den nødvendige indre styrken så er teknikker, triks og kunnskaper bare tomme skall, og man kan sjelden bygge noe varig på sandgrunn.

Det er selvsagt ikke feil med kunnskap om hvordan ting fungerer eller små tjuvtriks for gitte situasjoner, men den -virkelige- kraften kommer fra et harmonisk indre, en urokkelig mental balanse, sosiale ferdigheter, gode personlige grenser og nok selvtillit. Dette er ting man har bruk for over alt i livet, ikke bare når du vil score på den heite blondina i baren på stamstedet ditt.

 

Har man først fått bygd opp denne panser-selvtilliten så kommer også mange av de egenskapene som listes som attraktive nærmest rekende av seg selv. Listen av tiltrekkende egenskaper som kan ledes tilbake til "nok" selvtillit er ganske lang, men jeg kan nevne at man blir mer uavhengig av andres mening, at man tør å lede og ta avgjørelser, at man ikke oppfører seg som om livet er avhengig av et positivt resultat når man prøver seg på et kvinnfolk, man får en "gi faen"-holdning der man ikke er redd for å være uenig eller utfordre, man lar seg ikke umiddelbart kontrollere og lede og man er mer tilbøyelig til å kutte tråden eller gå vekk hvis man møter uakseptabel oppførsel.

Koble dette opp mot de før nevnte personlige grensene, sosiale ferdighetene og den mentale balansen, samt et livsmål og gjerne litt humoristisk sans så har man en formel som øker sjansene ganske sterkt, selv om man aldri har hørt ordet 'sosialdynamikk' før.

 

Og når det gjelder manipulasjon - hva er så manipulativt ved å bygge attraktive personlige egenskaper?

Hvordan andre gjør det får være opp til dem, men det er personlige egenskaper som har vært hovedfokuset mitt siden jeg snublet over PUA-miljøet for drøye ett og et halvt år siden, så jeg stiller meg litt uforstående til alle beskyldningene om manipulasjon.

 

Det finnes haugevis av filosofier der ute, alle med forskjellige vinklinger og metoder for å nå målet, nemlig å bedre sjansene med ei dame. Det var ei jente her inne som skrev at selvtillit er verdens mest sexy ting, og de 'skolene' jeg har vært borti har og det til felles at alle tipsene og triksene i det store og hele er kjappe og lettvinne metoder for å vise de riktige personlige egenskapene på de 30 sekundene du har til rådighet før du blir skutt ned.

 

Det som sjelden blir nevnt utenfor miljøet, iallfall tilsynelatende, er alt arbeidet som ligger bak før du er i stand til å gjennomføre disse på en troverdig måte. Hvis du ikke faktisk har den selvtilliten du forsøker å demonstrere og status er noe du tar på deg en kveld eller to i uka så kommer du til å bli avslørt og synke som et blylodd.

Gjerne før heller enn senere, med mindre målet er en ONS og du prøver å sjekke damer med 8 styre-tequila innabords eller treffer ei med VM-tittel i desperat  som etter to timers samtale avslører at hun tror dere to er skapt for hverandre og ser for seg Volvo, villa og vov-vov fortere enn du kan si 'sumomus'.

 

Så ja, man kan vel si det er en slags manipulering - av seg selv.

Jeg husker første gangen jeg skulle prøve å være "Cocky & funny", noe som heller ble "weird & goofy", men likevel - det fungerte. Jeg ble inspirert til å lære mer, og selv om det var som å lære å sykle på nytt så fikk jeg til slutt fatt i prinsippene og gjorde dem til en del av meg.

 

Det ble en masse sjelegransking ut av det hele, jeg fikk luket ut mentalt ugress jeg ikke engang visste at jeg hadde, jeg fikk den lille stemmen i bakhodet som hylte at jeg ikke kan prøve meg på den dama der til å holde kjeft og selvtilliten har kommet seg opp fra 150. etasje under jorda og opp til et nivå jeg er fornøyd med.

 

Jeg skal glatt innrømme at jeg følte meg temmelig teit første gang jeg sto foran speilet og prøvde å overbevise meg selv om at jeg var en selvsikker mann, og jeg følte meg enda teitere da jeg ble bedt om å se for meg mitt perfekte selvbilde for så å sende det til værs, sprenge det og la millioner av kopier drysse ned over livet mitt, men igjen - det fungerte.

 

Det fungerte faktisk så bra at jeg begynte å få komplimenter fra vilt fremmede damer for utstråligen min, jeg tok det til et nivå der jeg kunne forvente at minst ei jente tok initiativ til litt flørting i løpet av kvelden og livet ellers forandret seg fra 3000 meter hekk m/50 kilo bly på ryggen til en interessant utfordring.

 

Skal jeg oppsummere så koker det hele ned til bedre selvtillit, mer kontroll over hva som skjer i livet mitt og en indre harmoni som har gjort meg i stand til å bygge et fullverdig liv helt for meg selv. Damer som vil inn i livet mitt må værs'god bevise at de har noe positivt å tilføre. Jeg er heller ikke redd for å stille krav eller avvise de som ikke tilfredsstiller disse, og paradoksalt nok ser det bare ut til å gjøre meg mer attraktiv.

 

Så, gutter - blant bedre selvtillit, bedre selvkontroll, en smule svart humor og et mentalt opptak i bakhodet som kverner på at den heite brunetta som står og gnir rumpa mot låret mitt må bevise at hun har mer å fare med enn bare trynefaktor; Eksakt hvor er manipulasjonen?

 

Jeg mener... Jeg har opplevd damer som uten videre har begynt å beinflørte med meg til tross for at det satt en på andre sida og prøvde å sjekke henne opp, jeg opplever stadig at vilt fremmede kvinnfolk tar initiativ til heftig flørting sånn ca ut av det blå og komplimentene sitter temmelig løst til tross for at jeg aldri har løftet en finger for å "sjekke" dem. Er det telepati inne i bildet kanskje?

 

Neppe...

Erfaring, nok selvtillit og alle de positive egenskapene som avles av den, selvkontroll, humor og en aura av "cool", samt en holdning som forteller at du har en jobb å gjøre hvis du skal få oppmerksomhet og respekt ut av meg - Det er her kjernen ligger, ikke i hvor mye kunnskaper du har eller hvor mange sjekketriks du kan. Det er mange kart hit og mange læremestere som viser deg totalt forskjellige veier til målet, men slik jeg ser det er det her vi alle ender.

 

Jeg er klar over at dette ganske sikkert er selvfølgelige banaliteter som alle kjenner til, men jeg har sett nok av mannfolk hvis selvtillit har smuldret til støv i møte med ei pen jente til at jeg føler det godt kan gjentas...

 

My $0.02

9034725[/snapback]

:w00t: Meget bra skrevet. Dette føltes mye mer riktig en førsteposten ;)

Lenke til kommentar
Om det er målet, hvorfor trekkes det da stadig fram eksempler på ONS/ikke-langvarige forhold som tegn på metodens suksess?

Fordi det er med på å illustrere hvor lett det er å få seg jenter for dyktige PUA's. Får man et langvarig forhold så trenger ikke dette ha så mye å si for hvor dyktig man er, man kan jo ha hatt flaks denne ene gangen og mange tilfeldigheter spiller inn. Hvis man derimot hele tiden er i stand til å oppnå korte forhold eller ONS med mange forskjellige jenter, så viser jo dette at det er noe man kan.

 

Hvis man lett kan komme til ONS, så er utgangspunktet mye lettere for å få mer langvarige forhold også. De første fasene er jo temmelig like.

Lenke til kommentar

 

Hvis man lett kan komme til ONS, så er utgangspunktet mye lettere for å få mer langvarige forhold også. De første fasene er jo temmelig like.

9064035[/snapback]

 

Det er en antakelse jeg er svært usikker på om man har dekning for. Det er to helt forksjellige ting i mine øyne.

 

AtW

Lenke til kommentar
Det er en antakelse jeg er svært usikker på om man har dekning for. Det er to helt forksjellige ting i mine øyne.

 

AtW

9064221[/snapback]

 

Vel... Det kommer seg jo an på hvor langt fram man ser.

Fra første kontakt og fram til man enten skilles og avtales å møtes senere eller ender med å ta med seg dama hjem så handler det først og fremst om tiltrekning og tillit.

Slik jeg ser det så er det først når man enten serverer "jeg er ikke interessert i noe langvarig forhold nå" eller avtaler å møtes en annen gang at ting i noen grad skiller lag.

 

Før du faktisk har vist deg så interessant at hun vil bli med på noe mer så vil jeg derimot påstå at det er temmelig likt enten man nå planlegger å gifte seg med henne senere eller bare skal ta henne med seg hjem for en natt. Å bygge noe som er holdbart over lengre tid er derimot en annen sak...

Lenke til kommentar

Ja ja, barn. Det er nå engang slik at samtlige skikkelig casanovaer jeg har kjent i mitt lange liv i showbiz har endt opp som ganske ensomme i femtiårsalderen.

Nå er da slik i den bransjen at det foregår mye frivillig og casual sex som ikke har noe med nedlegging, jakt eller casanova-takter å gjøre. Heldigvis.

 

Ps: I en periode var jeg dørvakt på en brun bar i Bergen. Det var litt tragisk å se tidligere casanovaer slite rundt med alkoholisert sykesøstre og slikt for å fremdeles få seg en beta.

Lykke til :thumbs:

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lurven_*

Hei PUA. Du har kanskje svart på dette spørsmålet før.Men jeg gidder ikke og bla gjennom 13 sider for og finne svaret.Så derfor spør jeg.Hva mener du med berøring stryke fint over hånda hennes eller noe sånt.Hadde vært fint om du kunne ha svart på spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar

Godt skrevet mye av det her. Men desverre tror jeg lite av det her funker for en kar på 17 år som somregel drar på mer eller mindre private fester.

 

Vertfall min erfaring er at jeg får mer selvtillit når jeg får alkohol innabords, og da blir det lettere å prate med damer osv. Så det med selvtillit er absolutt noe jeg ser at funker med damer, man blir bokstavelig talt en dame magnet. De kommer bort til deg i motsetning til at man må vise interesse for dem først.

 

Men men, alt er rellativt ;)

 

Mvh

Nets

Endret av Nets
Lenke til kommentar
Godt skrevet mye av det her. Men desverre tror jeg lite av det her funker for en kar på 17 år som somregel drar på mer eller mindre private fester.

 

Vertfall min erfaring er at jeg får mer selvtillit når jeg får alkohol innabords, og da blir det lettere å prate med damer osv. Så det med selvtillit er absolutt noe jeg ser at funker med damer, man blir bokstavelig talt en dame magnet. De kommer bort til deg i motsetning til at man må vise interesse for dem først.

 

Men men, alt er rellativt ;)

 

Mvh

Nets

9125779[/snapback]

 

Du er faktisk heldig... Ved å være 17 er livet mye lettere med damene. De fleste har ikke blitt skikkelig sosialiserte siden de ikke er gamle nok til å dra ut.

Privatfester er den beste muligheten til å sjekke opp damer. De blåser ikke opp bitchbobla når de allerede føler at de "kjenner" deg.

Alkohol er nordmennenes måte å drikke bort sin sosialangst, og det ser vi tydelige beviser på hver helg på byen.

Personlig tar jeg gjerne et par-tre øl når jeg er ute. Ikke for å bli full (da drar jeg heller å drikker med de gamle kompissene mine), men bare pga kosen rundt det. Når jeg tenker over det er det fakitsk mange måneder siden jeg har sjekket opp en jente mens jeg har hatt en eller annen form for alkohol i hånda. Var senest ute på torsdag og sjekket opp en ufattelig nydelig jente helt edru. Man kommer i det vi kaller for "state", eller en "high state of mind". Du vet når du omtrent føler at du er ruset, men du ikke har drukket en dråpe? Det er denne følelsen jeg streber etter å få når jeg er ute å sjekker. Da holder man et høyt energinivå som smitter over på andre.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Hei PUA. Du har kanskje svart på dette spørsmålet før.Men jeg gidder  ikke og bla gjennom 13 sider for og finne svaret.Så derfor spør jeg.Hva mener du med berøring stryke fint over hånda hennes eller noe sånt.Hadde vært fint om du kunne ha svart på spørsmålet mitt.

9121684[/snapback]

 

Hva jeg mener med berøring?

Ja, da mener jeg stryke over hånda "og sånt". Start veeeeldig forsiktig, og eskaler med det.

Siste kvinnen jeg sjekket opp startet jeg med litt "håndlesing", altså bare sitte å prate bullshit om hva linjene betyr mens jeg får en ærlig unnskyldning til å starte berøring. Iløpet av kvelden føltes det helt naturlig for hun og meg og holde hender og alt mulig annen form for berøring...

Lenke til kommentar
Gjest Guest
Dette må være den latterligste guiden jeg har lest i mitt liv. No offence.

9079354[/snapback]

 

Selv om du nesten ikke får comments på din "guide", trenger du ikke rakke ned på andres arbeid.

 

Forresten PUA, en del flotte poeng; men for meg virker du akkurat som noen av kompisene mine som har lest The Game og blitt obsessed med PUA og andre fancy akronymer om sjekking. Blir for generelt og gjentakelig av ting jeg har lest tidligere.

 

Raven_Heart, derimot, virker som en mer erfaren, og engasjert lærer, PUA enn deg. Og det skulle vært han, og ikke du, som skrev guiden her.

 

Få med linker til andre infokilder på nettet, åpne communities som diskuterer PUA (though, jeg bare vet om private..), samt mer om bakrunnsjobbing og hvilke andre "krefter" som er i spill.

 

Når det er sagt, så syns jeg du har gjort en formidabel jobb som Klara Klok og forfatter av guiden. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...