Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, det finnes mange mannfolk/gutter som swiper til høyre og så aldri svarer på meldinger. Det er mange som swiper alt som er til høyre, bare for å se hvor mange matcher de kan få. Blir for dumt.

Nå er vel tinder ganske unikt og vistnok blitt et nettverk for mange narcissister som kun er ute etter selv anerkjennelse. Uten noen som helt intensjon om å date, pule eller snakke med deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har heller ikke hatt noe hell med Tinder, og har egentlig gitt det opp.

Burde jo vært enkelt, men for å nå igjennom til noen må du være så kreativ at det å plukke opp damer på offentlige steder blir en lek i forhold. 

Lenke til kommentar

Hah, jeg fant faktisk min nåværende kjæreste på Tinder..Jeg la veldig lite innsats i den profilen jeg hadde der, tok egentlig bare ett par random bilder der jeg selv mente jeg ikke så ut som ett takras og hadde en minimal profiltekst og hadde en ganske avslappet forhold til det hele. Om det hadde noe å si vet jeg ikke, men det funket jo tydeligvis.. 

 

Kom i kontakt med dama og snakket vel litt frem og tilbake der i en uke eller noe før vi møttes, og da hadde vi pratet om såpass mye forskjellig at første daten ikke føltes noe kleinere enn andre første dates. Jeg for min del tenkte aldri på at en tinder-date skulle være så veldig mye kleinere enn å ha truffet noen på mer tradisjonelle måter. Samfunnet forandrer seg og til syvende og sist er det jo (i min verden) det samme hvordan man møtes. 

 

Så tipset mitt må vel være som en annen her sa: vis at du er en vanlig type men ta vare på særtrekkene dine. Er kjemien der etter noen dager så kan man møtes og ta det derfra, slik man hadde gjort med alle andre type dater.

Endret av hvorre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forbanna på Tinder, har avinnstalert appen..

Så jeg hadde faktisk en veldig ålreit samtale med ei fra Nord-Norge som hadde flytta te Bærum..

 

Samtalen går no sånn

 

-Heyyy så søte og vakre øyne du hadde:)

 

-ååå takk for det, va hyggeli sagt:) skjera?

 

-Frokost her;) så du skriv på sånn nordlansk, da e du vel ei nordlending kanskje

 

-Ja jeg flytta fra Nord te bærum :) da jeg fikk 100% Fast jobb som sykepleier, men du jobbe?

 

-Starter på skolen om noen uker så her er det bare ferie og good times

 

-Ja det e jo stiligt da ja :)

 

Vi matcha kvelden i forveien, samtalen var vel noe lenger, er bare for å gi kjapt innblikk, hun var ei som virkelig virka interessert og virka faktisk veldig grei også, mangelvare på sånt for tiden føler jeg.. Men så spør jeg bare:

 

-Hva driver du med på fritiden da eller har som hobby da? Jeg er veldig glad i motorsport forresten men syns det er litt dyrt te tider..

 

Etter det.. nothing.. Jeg så tilogmed hun var "Online" etter spm.. 2-3-4-5 timer etter jeg hadde sendt meldingen men det som var at hun alltid svarte minst 30 min innen jeg hadde svart var nå bare ren taushet? Det gikk 1 dag uten en dritt og jeg bare.. Ikke faen om jeg skal måtte slite meg ihjel mentalt for disse bitches som det aldri blir en dritt ut av.. Skuffet men veldig lettet at jeg er ferdig med tinder..

 

For no jævla søppelopplegg.. Selv når det var ei jente som var snill, og var interessert i meg, så var det plutselig stopp.

Love is like fart, if you have to force its probably crap :)

Lenke til kommentar

Ro deg ned, og ikke invester så mye jævlig mye følelser i det.

Tinder er for veldig mange en distraksjon, der realitetens vanlige høflighet ikke nødvendigvis gjelder.

 

Hvis noe sånt får deg til å bli 'forbanna' på Tinder, så virker du litt mental.

 

Ro deg ned selv, du hadde blitt litt forbanna hadde du kasta bort såpass mye tid i lengden uten at du engang kom på en date skal jeg si deg..

Det vil faktisk være større sjans for å komme på date nå som jeg ikke har appen på mobilen ettersom jeg får mer nyttetid i livet mitt, hvilken befrielse! :D det herre damegreiene nå tar jeg bare med slående ro ;)

Lenke til kommentar

Slutt å formuler deg så dørgende kjedelig da vel. Hadde ikke giddet å snakke med deg jeg heller.

 

Og ingen jenter bryr seg om hvor dyrt du synes motorsport er.

 

Du får vise ossen det skal gjøres da tøffen .. Du hadde jo ikke giddet å snakke med meg uansett fordi du er jo en gutt og en douchebag og nå har jeg heller ikke sagt at jenter bryr seg om hvor dyrt det er heller, da gikk du glipp av poenget, det er jo bare sånt man sier når man prater haha (Akse det var litt svett argument) men så fort spm. om interessene kom fram fikk hu helt IQ sperre liksom..

 

edit:

 

Men jaja samma det, er ferdig med tinder.. Kommer heller å ta no turer på byen i stedet men blir ikke som før da vi kom inn drita i åpningstida (selvom det funka sjokkerende bra å sjekke jenter da te tider) så kommer heller å bare ta 2-3 øl istedet og ha hodet mer på plass enn full party og hæla i taket.. Syns det faktisk ble enda bedre resultater de gangene jeg gjorde det sånn :D

Endret av James Bond
Lenke til kommentar

Tinder er en lek og skal være gøy.

Investerer du nok følelser i det til å bli oppgitt og forbanna, så leker du ikke lengre.

 

 

Har selv møtt flere gjennom Tinder. Noen har bare endt i en hyggelig øl. Andre en del mer. Og har nå et 6-måneders nesten-forhold derfra.

 

Ja det er bra du har skjønt det ;)

 

Ga vel litt for mye innsats i det kanskje, prøvde litt for hardt, kanskje trikset bare hadde vært å prøvd litt mindre og bare satset å ha det gøy og lagt ved en god dose humor så kanskje det hadde gått mye bedre, who knows.. Jeg blir jo gjerne med på øl med jente det har jeg jo gjort før og der er jeg kjempeflink. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...