Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyller straks 22 år, så sånn sett null stress.

Eh, veeeel, det er nå litt på feil side av grensa spør du meg. Du må huske på the standard creepiness rule:

 

chart?cht=tx&chl=\frac{Din \; alder}{2} + 7 = Din \; nedre \; grense

 

Det vil si at din nedre grense nå straks er.... 18.

Endret av Imlekk
Lenke til kommentar

Nesten mista alle sjekkekompisene mine til fordel for at de har fått seg dame, igrunn ganske teit. Det kombinert med at jeg igrunn er litt for keen på en av mine pulevenner gjør meg lam på byen. Liker igrunn ikke..

 

Gjør som Julien sier. Dump hu.

 

Du blir daff på byen fordi du har hu å falle tilbake på. Gamet ditt blir mer og mer ræva.

Lenke til kommentar

Jeg har nå nylig handlet inn 3 Ralph Lauren skjorter. Der dem variere fra å være oxford til "vanlige skjorter". Hva er egentlig den store forskjellen mellom oxford og de "vanlige skjortene? Jeg merker værtfall at oxford skjortene er litt lengre og mer baggy enn de andre.

På den ene skjorten står det også størrelse M/M istedenfor M som det står på de andre?



## tømming av slettet post redigert tilbake i opprinnelig form av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Jeg har nå nylig handlet inn 3 Ralph Lauren skjorter. Der dem variere fra å være oxford til "vanlige skjorter". Hva er egentlig den store forskjellen mellom oxford og de "vanlige skjortene? Jeg merker værtfall at oxford skjortene er litt lengre og mer baggy enn de andre.

På den ene skjorten står det også størrelse M/M istedenfor M som det står på de andre?

 

Du får høre på moteforumet :)
Lenke til kommentar

Join the Club.

Men eegentlig så er det helt topp, får besøk etter mørkets frembrudd, ser en film og har fantastisk sex, så våkner vi og hu stikker. Kan jo ikke få det bedre, men hu er såpass awsome at jeg kjenner jeg vil mer. Derfor jeg må på byen og lure andre damer, hvis ikke frykter jeg og bli sittende for følelsmessig investert i dama. På lørdag sendte jeg en snap til mine 3 siste hookups, hu ene sa nei, de andre to var ikke på byen. Det sammen med at kompisen min måtte hjem med halen mellom beina kl 2, førte til tidlig taxi hjem her og..

Lenke til kommentar

Jeg har nå nylig handlet inn 3 Ralph Lauren skjorter. Der dem variere fra å være oxford til "vanlige skjorter". Hva er egentlig den store forskjellen mellom oxford og de "vanlige skjortene? Jeg merker værtfall at oxford skjortene er litt lengre og mer baggy enn de andre.

På den ene skjorten står det også størrelse M/M istedenfor M som det står på de andre?

 

Oxford skjorter har som regel knapper under kragen slik at du kan kneppe den ned. "Vanlige" skjorter har normalt ikke dette.

 

Hvor gale er det egentlig å få tilbakefall med eksen? De fleste sier det er fyfy, skitten og ekkel, men er det ikke egentlig innenfor? Det har jo vært gode følelser og vibber der mener jeg så hvorfor fokusere på det negative.

 

Kommer vel an på hvordan det ble slutt? Hvem dumpet hvem? Vet ikke..

 

Finnes vel ingen fasit på dette. Jeg var ferdig med min x sekundet hun gikk ut av døren og flyttet fra meg. Hun prøvde seg sånn halvveis én gang, men det var null interesse fra min side. Når jeg tenker på det, så har jeg aldri pult en x, noensinne. Mens for andre er historien helt motsatt.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hvor gale er det egentlig å få tilbakefall med eksen? De fleste sier det er fyfy, skitten og ekkel, men er det ikke egentlig innenfor? Det har jo vært gode følelser og vibber der mener jeg så hvorfor fokusere på det negative.

 

Kommer vel an på hvordan det ble slutt? Hvem dumpet hvem? Vet ikke..

It be bad.

 

Det er alltid en grunn til at det ble en eks. Som oftes så har man en tendens til å pynte litt på sannheten etter hvert som tiden går, så man glemmer det negative og husker bare det positive.

 

Don't go there. Det ender ikke bra. Just my two cents.

Lenke til kommentar

Jeg har nå nylig handlet inn 3 Ralph Lauren skjorter. Der dem variere fra å være oxford til "vanlige skjorter". Hva er egentlig den store forskjellen mellom oxford og de "vanlige skjortene? Jeg merker værtfall at oxford skjortene er litt lengre og mer baggy enn de andre.

På den ene skjorten står det også størrelse M/M istedenfor M som det står på de andre?

 

 

 

## tømming av slettet post redigert tilbake i opprinnelig form av ilpostino ##

Føler klær er fet, men om man legger for mye i det, så er det litt fucked, om man ikke da finner opplevelsen av å investere så mye i opplevelsen som en bra opplevelse.
Lenke til kommentar

Nesten mista alle sjekkekompisene mine til fordel for at de har fått seg dame, igrunn ganske teit. Det kombinert med at jeg igrunn er litt for keen på en av mine pulevenner gjør meg lam på byen. Liker igrunn ikke..

Nå er jeg selv ung, men har ikke akkurat så mange sjekkekompiser. Men jeg tror ikke det er noe å være ute etter heller. For ingen kan gjøre det for deg.

 

 

 

Har innsett at dette med livssituasjoner er ganske sykt. Og det at jeg egentlig bare skal være fornøyd med at jeg våkner.

 

________________________

 

 

Sjekking er helt tåpelig, men derfor også det mest fantastiske, for om man hadde hatt alt man hadde hatt, hadde man bare vært, og der hadde ikke vært noen grunn for å skape noe.

 

Litt artig å tenke på.

 

____________

 

Verden er så nasty, i det at alt er så livlig.

 

_______________

 

 

Å føle seg uendelig nice, er nice, men det er også å hente posten.

 

__________________

 

Jeg skal skape en kjærlighetshistorie.

 

___________________

 

Just make it hot, and everyone will love it.

 

_______

 

Man kan ikke prøve å få noen til å like deg, da du ikke vet hva jeg liker.

 

____________________

 

Livet mitt er blitt en romantisk komedie.

 

_________________________

 

Skal skape noe helt fantastisk.

 

_____________

 

Lage noe internt, lage noe eksklusivt.

Endret av Rescue me
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...