Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Har gått fra å være litt fyldig til å bli veldig godt trent på 1 år. Har pratet med jenter før liksom, men ikke ansett meg selv som god nok til å prøve meg på min type, derfor har jeg jobbet med meg selv for å gjøre noe med det. Reiste uansett hjem og på flyplassen mottok jeg nysgjerrige blikk fra vakre jenter som jeg ikke fikk tidligere. Og nesten hjemme var det noen som tom. snudde seg, det var fordi veien gikk i U.

 

Så det jeg tenker. Har lest litt rundt omkring at jenter ikke bryr seg særlig om utseendet, men dette må da være BS når du tenker dagens 15-20 åringer?

Hvordan jeg ser ut, btw: 1.85m, en blanding av blondt/brunt hår, 75 kg, fast fasong (5-8% kf), godt med muskler på låra/legga i forhold til vekt.

Gjør det gjennomført. Ta et valg, og bær klærne som om du aldri har investert i dem.

Bare tull at jenter ikke bryr seg om utseende ;)

De er nok bra overfladisk de fleste av dem.

Energien tror jeg er det viktigste.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har gått fra å være litt fyldig til å bli veldig godt trent på 1 år. Har pratet med jenter før liksom, men ikke ansett meg selv som god nok til å prøve meg på min type, derfor har jeg jobbet med meg selv for å gjøre noe med det. Reiste uansett hjem og på flyplassen mottok jeg nysgjerrige blikk fra vakre jenter som jeg ikke fikk tidligere. Og nesten hjemme var det noen som tom. snudde seg, det var fordi veien gikk i U.

 

Så det jeg tenker. Har lest litt rundt omkring at jenter ikke bryr seg særlig om utseendet, men dette må da være BS når du tenker dagens 15-20 åringer?

Hvordan jeg ser ut, btw: 1.85m, en blanding av blondt/brunt hår, 75 kg, fast fasong (5-8% kf), godt med muskler på låra/legga i forhold til vekt.

 

 

Bare tull at jenter ikke bryr seg om utseende ;)

De er nok bra overfladisk de fleste av dem.

 

De bryr seg nok om utseendet, men det virker å være en mindre del av puslespillet enn det er hos vårs mannfolk og man kan, iallfall delvis, kompensere med attraktiv oppførsel. I fare for å høres fryktelig klysete ut så er eksempelvis jeg iallfall 40 kg overvektig, men siden jeg har veldig mye av det andre på plass så blir jeg sjekket opp iallfall halvparten av de dagene jeg er ute. Type at jenter tar kontakt, gjerne tar initiativ til fysisk eskalering og generelt investerer mye tid og energi i å gjøre ting lett for meg.

 

Dog, det kan jo hende byen jeg bor i har Norges største andel av chubby chasers for alt jeg vet :p

Lenke til kommentar

Unnskyld meg, men hvem bryr seg så lenge hun er lovlig?

Mener du generelt på aldersforskjell, eller spesifikt på akkurat den regelen? For min del ser jeg på regelen som en retningslinje, men en fornuftig en.

 

Akkurat i slutten av tenårene og begynnelsen av 20-åra mener jeg det har noe for seg. Mye da på grunn av forskjellene i modenheten i den alderen. Jeg syns for eksempel ofte at damer under 20 kan være litt, vel, barnslige. 16 åringer, som jo teknisk sett er lovlige, er i mange tilfeller praktisk talt barn.

 

Skal jeg dømme folk som har seg med yngre damer? Nei. Syns jeg selv det er en god retningslinje for meg, som andre kanskje også vil føle funker? Ja.

 

Håper jeg svarte på spørsmålet ditt, og velkommen til forumet.

Lenke til kommentar

#%¤%@!

 

En jente ringte nettopp på døren. Hun må være den peneste jeg har sett i år. Hun sier heey, og viser frem en lapp. Jeg begynner å lese lappen, noe om polsk og student. Slike lapper fører til en automatisk respons, uten å lese ferdig lappen, -"nei". Og hun går.

 

Hva har jeg gjort? Jeg forferdes av meg selv.

Ikke en dritt, virker mer som at hun var skada der.. Ikke noe å bry seg om bare overse, hvordan skulle det der blitt noe bra når det er så vanskelig uansett ;)

Lenke til kommentar

#%¤%@!

 

En jente ringte nettopp på døren. Hun må være den peneste jeg har sett i år. Hun sier heey, og viser frem en lapp. Jeg begynner å lese lappen, noe om polsk og student. Slike lapper fører til en automatisk respons, uten å lese ferdig lappen, -"nei". Og hun går.

 

Hva har jeg gjort? Jeg forferdes av meg selv.

Tenk positivt - det kunne ha vært verre. Det kunne for eksempel ha vært ei utrolig søt Jehovas Vitne eller noe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 


Tenk positivt - det kunne ha vært verre. Det kunne for eksempel ha vært ei utrolig søt Jehovas Vitne eller noe.

 

 

Haha :p Da ville jeg for en gangs skyld invitert inn.

 

 

 

Ikke en dritt, virker mer som at hun var skada der.. Ikke noe å bry seg om bare overse, hvordan skulle det der blitt noe bra når det er så vanskelig uansett ;)

 

SKada? Det er ikke sikkert det ville vært vanskelig da, det var jeg som sa "nei", og hun som da sa "no? Byee" Jeg bruker ikke å snakke med utlendinger som kommer på døren.

Endret av Pettersenper
Lenke til kommentar

 

 

Tenk positivt - det kunne ha vært verre. Det kunne for eksempel ha vært ei utrolig søt Jehovas Vitne eller noe.

 

 

Haha :p Da ville jeg for en gangs skyld invitert inn.

 

 

 

Ikke en dritt, virker mer som at hun var skada der.. Ikke noe å bry seg om bare overse, hvordan skulle det der blitt noe bra når det er så vanskelig uansett ;)

 

SKada? Det er ikke sikkert det ville vært vanskelig da, det var jeg som sa "nei", og hun som da sa "no? Byee" Jeg bruker ikke å snakke med utlendinger som kommer på døren.

 

Det var du som sa nei? Sry men skriv litt bedre neste gang, for slik jeg tolka det (og muligens noen andre) så var det hun som bare neeey ;)

Lenke til kommentar

Okei, hjemme etter 10 dagers fyllekule i Rhodos. Utrolige mange gode og latterlige minner derifra som jeg tenkte jeg kunne dele med dere!

 

Vi ankommer kl 0530, drar på hotellet og en liten spasertur hvor vi spotter en hval og en kar ha sex på stranda. Litt etterpå 4-5 jenter som er ganske innafor, siden vi er fra skandinavia og var i Faliraki (20 min fra Rhodos by) så de på oss som vi var guder! Jeg tuller ikke når jeg sier det her, jentene kaster seg nesten over oss der nede.

 

Første kvelden dro vi på paint party, iløpet av 10 sekunder inne på klubben kommer det 3 jenter bort å begynner og beføle brystene mine, hvor jeg da svarer med å ta på dems. Jeg går videre, motorboater en annen kjerring også hooker jeg opp med 6-8 jenter iløpet av kvelden. De jentene klådde og var så lette, en kompis ble runket på gulvet og fingret hun.

 

Andre kvelden var vi ute på byen, jeg og en kompis fikk med oss 2 jenter på stranda etter sikkert 1 time med jobbing også ender det opp med at hun bare: sorry, i have to know you better. Wow, er du seriøs tenkte jeg. Sto og grinda med hun i sikkert 1,5t. Hun var også eldre, spurte hvor mange jeg hadde ligget med osv. De drakk også vann så de var kanskje så nærme som brisne. Mens jeg ble blæsta vær eneste kveld!

 

Dag 3 dro vi på poolparty med Adrian Lux, det var helt sinnsykt. 15 minutter etter jeg kom, så satt vi gutta oss ved bassengkanten og en søt 18åring fra bergen kom bort til meg, ville ha meg med ut i bassenget, men jeg tok ikke hintet så hun gikk etter en liten stund. Etter det festet vi bare vilt, de filmet, tok bilder ogsånt. Jeg så filmen ista og jeg er med 2 ganger på den. Så dro vi ut i Rhodos by meg og en annen, det var altfor tidlig så vi spiste litt macdonalds, tok litt pushups på disken. De ansatte begynte å fnise, mens manageren klikka. Så tok vi drosje tilbake og festet litt mer. Husker ikke om jeg hooket med noen den kvelden men stor sannsynlighet.

 

Den ene dagen jeg måtte dra ut, møtte jeg en finsk tvilling som kastet seg over meg så og si. Vi satt å snakket så bare bam fikk jeg tunge og kjeften hennes mitt i trynet, hun elsket meg, man kunne se det i øynene hennes og hvordan hun oppførte seg. Vi danset enstund også var faen meg foreldrene til venninna hennes der så ble greit cockblocka også stakk de av med hun mens jeg gikk på do.

 

Så var det tid for bar crawl, før jeg i det hele tatt hadde startet og drikke spotter jeg denne sykt pene engelske jenta med tattooveringer og farget hår. Vi hadde ganske mye øyekontakt, så hadde vi party leker hvor jeg valgte hun og da skulle de såklart slappe oss så hardt de kunne. Desverre vant vi ikke uansett hvor hardt jeg ba hun om å slå. Vi hadde stol leken, bare at jentene skulle hoppe opp på gutta, hvor hun da hoppet opp på meg. Men så dreit jeg meg ut, fordi jeg så at alle venninne hennes fniste vær gang vi så på hverandre eller de så jeg tittet på hun. Også gikk jeg å klinte med 2 andre jenter 3-4 meter fra hun. Snakket med en engelsk man som ville ta kokain med meg, men jeg takket nei og en annen som drev med steroider.

 

Vi forflyttet oss til en danseklubb, hvor det var sånn stor forhøyning hvor folk kunne danse oppå. Så jeg tok typ 20-30 jenter og løftet dem opp hvor jeg dansset med dem. Så hooket jeg med sånn 3-4 andre jenter der, ble med noen av de ned på ett annet sted hvor jeg møter hun med tættisene igjen, men jeg var så desp på å få hun med på stranda at jeg måtte gå derifra med halen mellom beina.

 

Som regel når vi gikk rundt etter å ha fått i oss drikke, og strippere/innkastere skulle få oss inn på klubber så plukket jeg dem opp og begynte å gå bortover med dem. De fleste digget det, noen bet meg i nakken, andre skviste titsa sine i ansiktet mitt. Kysset noen på rumpa, sleiket noen på magen.

 

Også siste kvelden før vi skulle dra var vi mega wasted, sånn blacket out flere ganger, en jente sa fuck norway så jeg sa: no, fuck you, you fat whale. No, I'm not from wales. No, you are a fat whale who needs to get down to the beach. Bam, smalt hun tallerken min med mat i ansiktet mitt. Kastet den tilbake på hun også fløy 4-5 karer på meg hvor jeg knuste trynet til han ene før jeg falt i bakken og eieren av stedet kom ut med balltre og jagde de vekk.

 

Desverre ble det ikke noe mer enn klining og tafsing på meg, sett bort ifra at jeg fingret en jente på dansegulvet som skulle ta samme fly som meg hjem igjen og jeg sa vi skulle ha sex på flyet. Og hun ene tvillingen var også på samme fly. Det var jævlig kleint, men sykt lættis!

 

Hooket vel med 30-40 jenter der nede, fikk meg mange gode minner og erfaringer.

 

Blir nesten kjedelig å dra ut hjemme, sammenlignet med hvor lett det er der nede. Gamet mitt var å se dem dypt i øynene etter å ha danset litt og det funket sikkert 9/10 ganger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...