Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Mirin'

 

Men fyfaen så dyrt. Er ikke rart dem kan gjøre hva f dem vil og reiser overalt da :p

 

På ett vis er det jo forståelig, da man hele tiden må holde seg oppdatert, teste ny teori og omsette det i noe selv en grønnskolling kan forstå, samt være i stand til å dra fram A pluss-game nærmest på kommando. Dog, hadde jeg hatt $3000 til overs hadde jeg sannsynligvis brukt de på noe annet :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På ett vis er det jo forståelig, da man hele tiden må holde seg oppdatert, teste ny teori og omsette det i noe selv en grønnskolling kan forstå, samt være i stand til å dra fram A pluss-game nærmest på kommando. Dog, hadde jeg hatt $3000 til overs hadde jeg sannsynligvis brukt de på noe annet :p

Jepp, synes prisen er forståelig selv om den er jævlig høy. Jeg bruker 3000 på bootcamp så jeg ikke kommer til å sløse det på noe annet ;) . Har også planer fra sommeren av og et par år i framtiden, så da har jeg ikke mulighet til å ta bootcamp, og jeg vil gjerne bli coachet av Tyler, da han er en av mine "forbilder" (synes han er for ekstrem på blant annet jobbing, men han nyter vel livet sitt). Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Da får jeg beklage at jeg skuffer deg :p . Prisen blir nok forsåvidt det dobbelte om man regner med reise, opphold, mat osv, men blir da også litt lengre, da jeg tenkte å ta noen ekstra dager i USA:

Jeg ville heller tatt en BC i Norge til rundt 8 000-10 000 NOK enn RSD til rundt 6 000 USD (inkl. reise). Man blir ikke nødvendigvis bedre av å ta en BC, og det er ikke veldig sannsynlig at en BC på 5 dager kommer til å gjøre deg noe særlig bedre, da varig endring vanligvis kan ta tid. Da er det bedre bruke penger på én månedlig coachtime hvor du har oppgaver du må gjøre til neste gang, spør du meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville heller tatt en BC i Norge til rundt 8 000-10 000 NOK enn RSD til rundt 6 000 USD (inkl. reise). Man blir ikke nødvendigvis bedre av å ta en BC, og det er ikke veldig sannsynlig at en BC på 5 dager kommer til å gjøre deg noe særlig bedre, da varig endring vanligvis kan ta tid. Da er det bedre bruke penger på én månedlig coachtime hvor du har oppgaver du må gjøre til neste gang, spør du meg

Jeg vil møte Tyler da jeg digger han ;) . Men ja, jeg er nok litt som han karen som kjøper en sykkel til 20 000, når man nesten hadde fått en like bra for 10 000. Nå får jeg jo også reist til USA, og i Florida er det varmegrader :D . Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Jeg tenkte en liten tanke nå. Haters er bra for meg. For om folk hadde støttet og trodd på meg til enhver tid, så hadde jeg heller ikke hatt samme motivasjon til å forbedre meg. Det at folk sier: Du kan ikke gjøre det, osv. Gjør at jeg også begynner å tvile litt på meg selv, dette fører igjen til at jeg må forbedre for å få troen på gjennomførelse.

Lenke til kommentar

uff og huff. var ute i dag og opplevde bare negative responser, følte meg helt jævelig alt ble bare poop. Jeg er generelt depressed og gir fra meg negative vibes tydeligvis. Prøvde alt jeg kunne å slippe meg løs, prate med chicks etc men ubehage vant og jeg merker at jentene lukter det på mils avstand.

Føler meg helt tapt for energi.

Føler med deg. Hadde det jævlig bra, meeen, kræsjet så ganske hardt.

 

Skal forsåvidt ikke klage, lærte mer i dag enn på lenge.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

For å skrive litt om i går:

 

Fikk spurt kanskje 5 jenter om nummer, så failet hardt på oppdraget mitt.

 

Den første jenta jeg åpnet i går avviste meg hardt, men det påvirket meg heldigvis ikke noe særlig. Veldig betryggende å vite.

 

Etter å hva vært på uteplass nummer 1 i går, hvor det var altfor lite folk, var jeg langt fra noen "state", og hadde egentlig bare lyst til å dra hjem. Kom så opp med den geniale ide'en om å gå for tre avvisninger til. Tenkte om jeg går inn på neste uteplass og tre jenter avviser meg, så er jeg "ferdig" for kvelden.

 

Første settet jeg åpnet gikk jævlig bra, var tre jenter som satt ved et bord og tror jeg først satt med dem i en halvtimes tid og pratet diverse.

 

Etter å etterhvert ha åpnet et par jenter til, åpnet jeg en jente som lå i en stol og egentlig var litt dårlig. Hun hoppet på fanget mitt sånn ganske ut av det blå, og vi klinte litt. Meen, hun var som sagt dårlig så etter et kvarters tid fikk jeg henne endelig av fanget mitt, og "fortsatte".

 

Kom etterhvert i "state", som for meg er å være helt rolig. "Innså" da hvor lite man bør stresse, og hvordan man bør kunne stå en plass i et minutt uten at det trenger å bety noe.

 

Åpnet en del flere jenter utover kvelden.

 

En jeg klinte med i sikkert en halvtime. Hun var ganske crazy av seg, noe jeg likte godt. Drev og beit meg i øret hele tiden. Synes det var så jævlig solid, og jeg hadde snakket med hennes venninner. Testet også hvor "solid" hele settet var ved å "late som om jeg dro", og med en gang jeg slapp hennes hånd og var bak henne, snudde hun seg mot meg for å se hvor jeg var. Så skjedde det jævlige: Jeg måtte på do, og der var det kø, så mens jeg var borte hadde hun kommet i snakk med en annen kar, og de klinte osv. Tenkte det var null stress, men tror hun dro hjem med han, ganske så fort også. Nå vet jeg jo forsåvidt ikke hvem han var, om hun ikke kjente han så var han rimelig badass. Det verste er at jeg hadde muligheten til å si noe til henne mens hun dro med karen forbi meg, men sa ikke noe særlig, og tror det jeg sa var lame.

 

Ble egentlig jævlig trist etter det, men åpnet flere jenter, og det gikk nå bra med de fleste, i det at ingen sa "fuck off" :p .

 

Særlig en jente som var så syyykt hot. Hun var omringet av kiser til enhver tid, men jeg var nok klart den mest interessante (tror jeg) av kisene hun snakket med i løpet av kvelden, da jeg fikk holdt snakkingen i gang med masse awesome shit. Spurte om nummer og slikt, hun ga meg et nummer som jeg tror var feil, men fikk heller ikke skrevet det ned på mobilen.

 

Møtte de tre jentene jeg hadde åpnet tidligere (de jeg snakket med en halvtime først på uteplass nummer 2), og de var super stoket på meg igjen når jeg møtte dem på dansegulvet. Kjørte det til helvete tror jeg, ved å være for "needy" tilbake tror jeg. Litt som om vi var bestevenner eller noe, så det gikk vel kaldt ganske fort igjen. Nå tok hun ene av dem nummeret mitt, og hun lovte å ringe meg, noe jeg tviler veldig sterkt på at hun gjør.

 

Hadde en jente som jeg tror var (litt) interessert i meg, men hun synes visst våre 2 år med alderforskjell var for mye, men drev å sa hvordan hun kunne være storesøstra min, da jeg savner min storesøster som ikke bor i byen jeg bor i nå. Sa vi skulle ha søndagsmiddag osv, og spurte om nummeret, men gikk til helvete. Hun sa hun ikke husket det, og sendte meg til venninna og skulle liksom spørre henne. Jeg vet a faen hva jeg helt skulle gjøre, så dro nå til venninna og snakket med henne, noe som ikke gikk helt bra, selv om det forsåvidt ikke gikk helt dårlig heller.

 

Hadde også et litt lengre "set" med en jente som jobber på jobben min, men jeg ikke har snakket med på jobb (utover noen blikk). Og det gikk bra med henne, vi snakket en god del og var helt "ok" intim. Hun sa forsåvidt at hun hadde type, noe jeg tviler litt på, men kan hende. Jeg sa forsåvidt bare at jeg har type tilbake, og hvordan det var irriterende med alle kisene som skulle sjekke meg opp :p . Men dette var før det gikk til helvete med hun "crazy" jenta, så veta faen. Jeg burde vel egentlig bare droppet crazy jenta, i det at jeg ikke tenker at det er "solid".

 

Jajaja. Jævla venninner forsåvidt. Sykt irriterende hvordan de alltids skal komme inn og bestemme at venninna ikke skal få snakke med meg, er helt latterlig.

 

Så: Gårdagen var jævlig bra i at jeg hadde lengre "set", men mye som ikke gikk like bra. Om noen har synspunkter slå løs.

 

Må si jeg forsåvidt begynner å hate den lille byen jeg bor i, helt latterlig hvor dårlig liv det er på byen, utenom etter klokken 1 på lørdager. Og det er altfor lite. Må nesten begynne med daygame, noe jeg forsåvidt virkelig må bli bedre på.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Ikke spesielt dyrt med 3000 dollar, så lenge du faktisk jobber med materialet og bruker det vil å forandre livet ditt. Jeg betalte mer enn det for en uke i mexico med dama---uten å lære noe (utover gode minner og avslapping da ...). Det kan virker som mye penger å slenge på bordet, men setter du det i perspektiv så er det niks og nada. :shrug:

 

Fortsett å skrive her, liker å lese det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

uff og huff. var ute i dag og opplevde bare negative responser, følte meg helt jævelig alt ble bare poop. Jeg er generelt depressed og gir fra meg negative vibes tydeligvis. Prøvde alt jeg kunne å slippe meg løs, prate med chicks etc men ubehage vant og jeg merker at jentene lukter det på mils avstand.

Føler meg helt tapt for energi.

 

Er veldig opp og ned på det selv. Damene lukter det når du ser på de. Sist jeg var sånn spurte dama til kompisen min om jeg egentlig hadde det gøy :p

Lite energi + at jeg stivner på byen er ikke en heldig kombinasjon...

 

Men, the dark knight rises! Har blitt mye motivasjonsvideoer fra Tyler og diverse i det siste. Føler det hjelper på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke spesielt dyrt med 3000 dollar, så lenge du faktisk jobber med materialet og bruker det vil å forandre livet ditt. Jeg betalte mer enn det for en uke i mexico med dama---uten å lære noe (utover gode minner og avslapping da ...). Det kan virker som mye penger å slenge på bordet, men setter du det i perspektiv så er det niks og nada. :shrug:

 

Fortsett å skrive her, liker å lese det.

Ja, kjenner jeg meg selv rett så hadde jeg brukt de pengene på noe annet om jeg ikke hadde brukt dem på bootcamp. Liten livsfilosofi: "Jeg må skyndte meg å bruke pengene på noe vettig, før jeg sløser det på drit." Okey, ikke helt bra, da man må kunne spare, men føler fortsatt det er litt sånn med meg.

 

Artig at du liker det jeg skriver.

 

Om det er Slug Atmosphere nicket ditt referer til, så digger jeg han :) .

 

_______________________________________

 

På lørdag så lærte jeg forsåvidt to ting veldig godt:

 

- Aldri dra på dass når man holder på med noen, i hvert fall ikke klokken halv 3. Dreit meg på det en gang tidligere også, kjipe greier.

 

- Venninner er fucked up :p . Litt artig, for hun crazy jenta jeg dreiv å rotet hardt med, hadde en venninne, og det endte opp med at vi skaffet venninna en kar, og virket som om det måtte til for at det skulle bli noe mellom meg og crazy jenta.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Er veldig opp og ned på det selv. Damene lukter det når du ser på de. Sist jeg var sånn spurte dama til kompisen min om jeg egentlig hadde det gøy :p

Lite energi + at jeg stivner på byen er ikke en heldig kombinasjon...

Kjenner til greia. Jeg har hatt samme problemet mange ganger. For redd for å ha det artig ;) .

 

Hvordan jeg ble "kurert" (har hatt mange "tilbakefall" etter det)? Hadde det så jævlig at det bare en dag "stoppet", jeg innså jeg var "tidenes taper" og hadde ikke lengre noe å tape.

 

Men, the dark knight rises! Har blitt mye motivasjonsvideoer fra Tyler og diverse i det siste. Føler det hjelper på.

Ja, ELSKER Tyler. Prøver fortsatt å være kritisk til det han sier, men sånn generelt sett synes jeg det meste han sier er så sykt top notch.

 

Likte hans nyeste video veldig godt. Forklarer også veldig godt hvor han kommer fra:

 

http://www.youtube.com/watch?v=Rt7WqAgGk7A

 

 

_____________________________________

 

Håper virkelig det ordner seg med permisjon neste uke, så blir det forhåpentligvis 8 dager med gaming :) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Ikke spesielt dyrt med 3000 dollar, så lenge du faktisk jobber med materialet og bruker det vil å forandre livet ditt. Jeg betalte mer enn det for en uke i mexico med dama---uten å lære noe (utover gode minner og avslapping da ...). Det kan virker som mye penger å slenge på bordet, men setter du det i perspektiv så er det niks og nada. :shrug:

 

Fortsett å skrive her, liker å lese det.

Vel å tilbringe tid med dama i mexico, så hadde de fleste oppegående personer sikkert lett betalt mer enn det.

Lenke til kommentar

Kjenner til greia. Jeg har hatt samme problemet mange ganger. For redd for å ha det artig ;) .

 

Hvordan jeg ble "kurert" (har hatt mange "tilbakefall" etter det)? Hadde det så jævlig at det bare en dag "stoppet", jeg innså jeg var "tidenes taper" og hadde ikke lengre noe å tape.

 

 

Kanskje jeg skal dysse meg ned til det jeg og :p Er jo som tyler sier i noen videoer, at hvis du fucka opp og hvis du er weird osv, så skal du være selvkritisk. Du skal snakke dritt til deg selv. Dette for at man skal se det selv. Man skal virkelig vite hvor jævla idiot man er fordi det er først da man kan jobbe med hva som er galt. Også hvis man har vært langt nede, og har ordnet alle de tingene, så er man over de som har hatt et normalt liv hele livet.

 

Er selv kritisk til det de fleste sier egentlig, men ingen kan ta fra meg inspirasjonen Tyler gir. Han gir meg lyst til å gjøre noe med situasjonen. Uansett hva han egentlig sier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...