Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Gårdagen var grei. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si lengre.

 

Men tenkte noen tanker:

 

- Om en jente liker når noen oppfører seg dårlig mot henne, er det det dårlig gjort å oppføre seg bra mot henne? Om jeg oppfører meg bra mot noen, så kan det hende de får dårlig samvittighet av det, og dermed er det ikke nødvendigvis bra.

 

- Kanskje jenter er redd for å såre meg, fordi jeg er redd for å såre jenter.

 

_____________________________________________

 

Tenkte litt, og tror jeg skal bli bedre å "velge ut jente" når jeg er ute. Å bli god på å finne de jeg virkelig vil investere i, men nå vet jeg ikke om det vil fungere, da jeg er redd det kan bli litt "needy".

 

Jeg tenkte også at egentlig er det ikke vits å ha et super bra game, da faktisk jenter ikke tar deg seriøst til slutt :p . De ser på deg som en slags karakter, ikke et annet menneske.

 

_____________________________________________

 

Veldig fornøyd med mitt verbale game nå må jeg si. Har fokusert veldig på å få til å "prate evig", og det er veldig greit å slippe å bekymre seg for at man går "tom for ting å si".

 

______________________________________________

 

En ting jeg er litt lei av, er "fake oppførsel" om jeg skal si det slik. Kiser som i det ene øyeblikket ypper til fight, er i det neste best buds. Og jenter som sier jeg skal holde meg unna i det ene øyeblikket, er plutselig super glad i et annet.

 

Ellers er jeg lei sjalusi. Sjalusien fucker faen meg opp alt. Sikkert bra sånn sett, da sex jo er noe som kan føre til barn, og derfor blir det vel sett på så seriøst. Men, om alle bare hadde hooket opp med alle, så hadde vi alle vært glad :) .

 

_______________________________________________

 

Jeg skulle til å klage om at jeg synes jenter ikke "ufordrer meg", men det kan være fordi jeg egentlig ikke utfordrer dem så mye heller.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle nattklubber er crowded. Har vært ute i omtrent hver eneste (kyst)by i Norge fra Hammerfest til Oslo og det er samma regla uansett hvor man er.

 

En ting jeg er litt lei av, er "fake oppførsel" om jeg skal si det slik. Kiser som i det ene øyeblikket ypper til fight, er i det neste best buds. Og jenter som sier jeg skal holde meg unna i det ene øyeblikket, er plutselig super glad i et annet.

 

Haha, det er så patetisk det der med karer som er hissige og hvor latterlig lett det er å roe dem ned. Siden jeg hverken er høy eller muskuløs har jeg aldri hatt noe annet valg enn å snakke meg ut av ting og det har hvertfall fungert i ganske mange år nå. Så lenge man klarer å holde kjeften i gang pleier de fleste å roe seg ned siden de da faktisk må tenke seg om litt og blir distrahert. Det aller viktigste er vel bare å ikke fyre de opp mer eller besvare truslene de gir, men gi faen i det og prøve å få de til å selv innse hvor dustete de oppfører seg.

 

Hadde en litt bisarr opplevelse rundt dette for noen år siden. Jeg jobbet på Peppes Pizza og jeg og noen andre gikk ut på byen etter vi hadde stengt for kvelden. Utenfor det ene utestedet ble jeg sittende å snakke en god stund med en kvinnelig kolega jeg hadde et godt øye til, vi satt vel å halvflørtet mens noen av de andre fra jobben satt på bordet ved siden av. Etter en runde rundt for å titte litt kommer jeg tilbake og da sitter en som nettop hadde startet å jobbe hos oss å helt åpenbart prøver seg på henne mens hun viste liten interesse tilbake. Etter å ha snakket litt med noen andre folk sa jeg bare "skal vi gå?" til henne og tok henne med et annet sted.

 

Når jeg omsider kom meg hjem ringer plutselig han nye karen og er veldig snill i stemmen. Lurer på om vi kan møtes å ta en prat. Jeg sier at klokka er nesten 4 og jeg skal legge meg, gidder ikke få noen til å kjøre meg tilbake til byen. Han blir mer og mer ivrig og nærmest insisterer på at vi skal møtes så jeg spør hva i helvete han skal prate om nå som ikke kan vente til dagen etter. Så skifter han tone fullstendig og blir dødshissig, nesten gråtende babler han i vei noe om at noen hadde ringt og truet med å drepe barna hans. Etter mye frem og tilbake kom det til slutt frem at han mente jeg hadde "sendt noen på han" fordi han trodde jeg hadde blitt sjalu for at han prøvde seg på "daten" min. Jeg sa at det bare var pisspreik og at han måtte roe seg ned, men istedet begynte han å bable om at han skulle finne ut hvor jeg bodde og komme å drepe meg. Så la jeg på, skrudde av tlf og la meg.

 

Dagen etter jobbet vi sammen og var litt spent på hva som ville skje, men han kom med halen mellom beina og unnskyldte seg. Viste seg at han hadde "tatt litt for mye cola" kvelden før og rett og slett innbilt seg hele greia. Fy faen for en tosk.

Endret av Feh
  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Lite og kort scenario hvor jeg aldri kommer til å gjøre den samme feilen igjen.

 

Hadde vært ute noen timer i går, forholdsvis edru hele kvelden, og på vei hjem kommer to jenter bort til meg og sier "Oi, du var høy". Jeg smiler, og sier, "Ja, ikke sant". Jeg holder den ene bak hodet, trekker henne inntil meg og spør hva hun heter. Jeg sier hva jeg heter før hun spør om en klem, og jeg kysser henne instant.

 

Jeg slår følge med dem, og når vi har gått ca 10 meter spør hun om jeg vil være med en plass(fikk ikke med meg hva hun sa), jeg sier ja, før hun spør hvor gammel jeg er. Jeg sender spørsmålet i retur, men da bare ler hun, og jeg sier hvor gammel jeg er.

 

Det er her jeg føkker det til. Hun sier "sorry, du er nok litt for ung", og alt for spontant godtar jeg dette, og går den andre veien. Etter 3 sekunder tenker jeg, faen, jeg skulle bare dratt henne inntil meg og kysset henne igjen, for å opprettholde kontakten. Det hadde garantert virket, for hun stod i ro lenge nok til at jeg fikk spurt henne om alderen. Fyi, hun var 1 år eldre enn meg, så det var jo bare bs.

Føler med deg. Den med alderen har jeg ekserimentert litt med, da med for eksempel å si jeg er 16 :p . Men nå har jeg kommet fram til at det egentlig bare er å si akkurat hvor gammel jeg er, og ikke la det bli en hindring for meg. Men rart det der hvor mye enkelte jenter bryr seg om jeg er et par år yngre.

 

______________________________________________

 

 

Denne videoen har jeg forsåvidt postet før, men poster den igjen da det må være en av de beste videoene av Tyler. I hvert fall i forhold til det jeg tror jeg sliter med. Jeg har rett og slett ikke troen 100%. Det er jo sånn sett ganske interessant å følge noen av mine venner som er mer "naturals", og se hvordan de rett og slett ikke gir opp med det første når de først er kommet i kontakt med noen. Selv er jeg blitt veldig god på åpning og de første minuttene, men har fortsatt jævlig mye å lære.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8fANFN_8DPg

 

________________________________________________

 

 

Gårsdagens erfaringer, eg er lei fulle meg selv..

 

Er på vei på taket på uteplassen for se om jeg ikke får bomma meg en sigg, på vei ut går jeg opp på sida av ei dame som jeg vil ranke på uteplassens top 5 liste, hu spør pent om jeg ikke har en sig til boms, hvor jeg svarer at jeg er på vei til prøve og bomme selv. Hu smiler og sier typisk. Jeg spør om vi ikke skal ha konk om hvem som bommer raskest, hvorpå jeg skyter inn at jeg burde få handicap siden hu er dame, hu svarer så kjekk som du er så er jeg ikke så sikker på det. Jeg blir totalt satt ut, og klarer ikke komme på noe mer og si, smiler bare og sier haha. Og går fra dama for og finne meg en sigg... Faen ass, effekten av for deilige damer er ikke bra på meg..

 

Senario to jeg irriterer meg over, på vei hjem fra byen treffer jeg ei skikkelig søt jente, ender opp med at vi sitter på en benk og snakker sammen lenge jeg klarer ikke få på noe kino, men dama er veldig interessert i samtalen vår. Vi sitter nok her og snakker i en halvtimes tidl hvorpå hu sier hu må hjem nå, siden hu skal på jobb kl 8, da er klokka halv 5. Jeg sier jeg ikke har noen plass og sove i natt og spør om jeg ikke kan kræsje hos hu, men hu sier nei. Jeg tenker med meg selv at det ikke er vits og prøve og gå for kyss eller noe, lar hele saken være, gir henne en klem og sier god natt.. Blir litt avvist, gir opp alt og overbeviser meg selv at det ikke er vits uten og prøve..

 

Hvorfor er jeg så lejm ? :p

Been there, done that. Du har vel ikke helt troen på deg selv (i likhet med meg selv), og siden du faktisk ikke tror du vil få deg noe, så er det viktigere å føle seg bra.

 

Jeg må få troen på meg selv, og jeg er faen meg kommet langt på veien, og det får meg jo sånn sett til undres hvor langt jeg har igjen, selv om jeg sikkert har gått langt nok allerede. Jeg vet a faen lengre. Jeg føler meg epic, men føler ikke alle andre er epic, og det kjeder meg.

 

_____________________________________

 

 

Ja mann, var vagt forbanna på meg selv i et par minutter etter det skjedde, men, da har man lært. Ting skjer veldig fort på byen, så de fleste reaksjoner kommer på impuls.

 

Et problem med uteplassene her i byen er at alt er så crowded. Er håpløst å bevege seg rundt om uten å måtte kjempe seg frem.

Kjempe deg fram på uteplasser? Selv elsker jeg om det er helt fult, det gir bare bedre muligheter for å komme i kontakt med folk :) . Digger et stappfult dansegulv når jeg er i state, og bare leke meg rundt :D .

 

_____________________________________

 

 

 

Snip

Om man ser på "alt" som en shit test, så er "alt en shit test. Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

http://www.tv2.no/nyheter/innenriks/karine-24-delte-intime-detaljer-om-eget-sexliv-i-studentavis-4161460.html

 

Oh my... haha! Jeg leste først artikkelen på 730.no og trodde det var en spøk, men jaggu var det sant.

 

Jeg snakket med en kompis av meg på skype her om dagen og han fortalte at han nesten ikke drar ut lenger. Enten så hooker han bare opp med noen via Tinder, eller så går han på Tinder på fredags/lørdagskvelden og avtaler å møte noen ute på byen og hopper dermed over hele pickup greiene siden man allerede har snakket sammen. Ifølge han var det visst ikke manko på kvinnfolk som satt aleine på kvelden og ville ut, men ikke hadde noen å dra med. Nå har riktignok han godt over middels godt utseende og er flink til å prate for seg så sjansen for at noen han møter stikker av er vel relativt lav, men likevel. På en måte høres det for enkelt ut, og jeg hadde litt vondt for å tro at det kunne være så lett, men i lys av artikkelen over virker det ikke sånn.

Endret av Feh
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så langt har jeg hooket opp med 2 fra Tinder i løpet av ~1 uke, etter 2 forsøk. Begge to på første date. Tinder er fantastisk. Bare vær morsom, annerledes enn alle de kjipe guttene som sier "hey ;)" og "hva skjer? ;)" og "du var pen ;)", og ikke minst - vær frempå. Få telefonnummeret så fort som mulig, og avtal et treff så fort som mulig. Helst samme dag, eller innen et par dager i alle fall.

 

Når dere treffes er det egentlig bare å kjøre på. Gjør noe som gjør det enkelt med fysisk kontakt, og eskaler. Ferdig. Neste jente.

 

@hfthomas: Ja, det må man. Og man må ha minst 50 venner for at det skal fungere. Men det er ingen på Facebook som ser at du har en profil, så man trenger ikke å bekymre seg over det.

Endret av Coffee Break
Lenke til kommentar

Ikke for å skuffe deg helt her, men å få god selvtillit etter noen få dager med BC er meget optimistisk

Greia er jo at de får deg til å gjøre det.

 

Om de presser deg til å gjøre 10 make outs for eksempel, så endrer det jo hva du tror om deg selv.

 

Men nå er jeg jo ytterst inhabil da jeg bare vil rettferdiggjøre hvorfor jeg bruker et tonn med penger på det.

Lenke til kommentar

Jeg ønsker bare å gi et mer realistisk inntrykk av hva man kan forvente av en bootcamp. Man kan få _bedre_ selvtillit ja, men ikke nødvendigvis god selvtillit. Sistnevnte kan ta uker, mnd og kanskje år. Mange forventer at en BC skal fikse alle deres problemer og gi dem en overflod av pene damer, uansett utgangspunkt, siden kursene ofte blir markedsført slik. Da er det ikke rart at folk blir demotiverte og gir opp

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Jeg ønsker bare å gi et mer realistisk inntrykk av hva man kan forvente av en bootcamp. Man kan få _bedre_ selvtillit ja, men ikke nødvendigvis god selvtillit. Sistnevnte kan ta uker, mnd og kanskje år. Mange forventer at en BC skal fikse alle deres problemer og gi dem en overflod av pene damer, uansett utgangspunkt, siden kursene ofte blir markedsført slik. Da er det ikke rart at folk blir demotiverte og gir opp

Vi får se ;) . Jeg tror ikke jeg finner bedre læring noen plasser i hvert fall. Jeg burde forsåvidt bare pelle meg bort fra hvor jeg er nå, men har 4 måneder igjen av lærlingtiden min, og jeg er for redd for å avbryte den nå.

 

EDIT:

 

Fra jeg oppdaget RSD og begynte å se på materialet deres, til jeg faktisk gjorde min "første" approach, så gikk det noe slikt som 1-2 år. Om jeg hadde tatt en bootcamp da, så hadde jeg nok kommet dit hvor jeg er i dag mye raskere, det betviler jeg ikke. Men selvfølgelig, som også RSD forsåvidt sier, bootcamp er ikke noen "magic pill".

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

 

Vi får se ;) . Jeg tror ikke jeg finner bedre læring noen plasser i hvert fall. Jeg burde forsåvidt bare pelle meg bort fra hvor jeg er nå, men har 4 måneder igjen av lærlingtiden min, og jeg er for redd for å avbryte den nå.

 

 

Jeg sier ikke at du ikke kommer til å få noe ut av det, men at folk generelt ikke får så mye ut av det. Jobber man mye med det, kan man kommer langt

Lenke til kommentar

Jeg sier ikke at du ikke kommer til å få noe ut av det, men at folk generelt ikke får så mye ut av det. Jobber man mye med det, kan man kommer langt

Jeg skal fokusere på det nå. Jeg har store planer, og for å nå dem alle vil jeg bli god i "dette", jeg vet a faen hva jeg skal kalle det :p . Kanskje det å ha det artig? Jeg skal bli god på å ha det artig ja. Og selvfølgelig har jeg mange andre ønsker også, både hele naturlige ønsker slik som "å reprodusere meg" som jo på mange måter er i vår natur, men mitt ego har nok mange andre ønsker det også, som ikke nødvendigvis alltids er så gode.

 

Jeg "hater" på en måte livet mitt litt akkurat nå, og på en side suger det, men samtidig så gir det meg motivasjonen til å jobbe. Og jeg har sånn sett gleder innimellom, men når det går uker mellom hver gang så begynner jeg å bli litt depressed by life.

 

Har begynt å få troen på meg selv, og det er litt artig, selv om ikke alt er så artig alltids, for problemer er det faen meg alltids.

Lenke til kommentar

At jeg ikke kan gjøre litt research før jeg avtaler ting. Fikset deit på Tinder. Fant henne på FB, aaand she's fat. Vel, heldigvis var det jeg som skulle sende henne melding for å avtale nærmere.

 

For øvrig ganske enkelt å treffe jenter der. Ser for meg det er piece of cake om man bor i en større by hvor det er mange i nærheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg ikke kan gjøre litt research før jeg avtaler ting. Fikset deit på Tinder. Fant henne på FB, aaand she's fat. Vel, heldigvis var det jeg som skulle sende henne melding for å avtale nærmere.

 

For øvrig ganske enkelt å treffe jenter der. Ser for meg det er piece of cake om man bor i en større by hvor det er mange i nærheten.

Hahahaha! Skulle det være seriøst eller bare en enkel hook-up?

Lenke til kommentar

En mer eller mindre seriøs deit ja. Fort gjort å gå på en smell når folk bare har bilder av ansiktet ass.

Enda bedre! På Tinder har man faktisk råd til å være kresen, men alt som glimrer er jammen ikke gull. Herregud, så mange gutter med et flott "skall".... Men papphjerne! Tipper det er litt sånn den andre veien!

 

Forresten, i hvilken landsdel holder du til? Muulig jeg har fått deg opp?

Endret av Krisha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...