Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Enda bedre! På Tinder har man faktisk råd til å være kresen, men alt som glimrer er jammen ikke gull. Herregud, så mange gutter med et flott "skall".... Men papphjerne! Tipper det er litt sånn den andre veien!

 

Forresten, i hvilken landsdel holder du til? Muulig jeg har fått deg opp?

Holder til i Haugesund, men jeg satt rekkevidden ganske lav. Det kommer uansett opp folk som bor ganske langt borte da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At jeg ikke kan gjøre litt research før jeg avtaler ting. Fikset deit på Tinder. Fant henne på FB, aaand she's fat. Vel, heldigvis var det jeg som skulle sende henne melding for å avtale nærmere.

 

For øvrig ganske enkelt å treffe jenter der. Ser for meg det er piece of cake om man bor i en større by hvor det er mange i nærheten.

Å herre, jeg lo. Veldig feit eller bare søt-chubby?

Lenke til kommentar

Holder til i Haugesund, men jeg satt rekkevidden ganske lav. Det kommer uansett opp folk som bor ganske langt borte da.

Da har jeg nok ikke fått deg opp!

 

Tror forresten jeg burde begynne å skrive her i stedet for den andre tråden, men jeg er vel for seriøs til det. Enda så useriøs jeg framstår!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg ser nesten alltid om ei dame er feit eller ikke. Ja, det finnes unntak.

 

Stort sett store pupper oppi kamera, top down bilder med dådyrøyne og pupper som dekker over kroppen er et dårlig tegn.

Ansiktet kan lure noen ganger. Vet om flere som ser feite ut i ansiktet, men har helt normal kropp og motsatt.

Føler jeg har den samme "evnen", noe som har blitt til over tid :p

Lenke til kommentar

Føler jeg har den samme "evnen", noe som har blitt til over tid :p

 

Ja, det er vel noen dårlige erfaringer sammen med timesvis med surfing på nett som har gjort det.

 

 

 

 

 

 

Btw. Er det noen som har vært borti jenter i vennegjeng/noen man omgås med som ikke har planer om å prate med deg eller være hyggelig med deg whatsoever? Opplever det stadig vekk. Men, jeg lurer på om det er noe å gjøre med en sånn situasjon. Det som er ironisk er at det er som oftest de jentene jeg egentlig ikke synes er fine, så jeg tenker egentlig at de kan ha det så godt med seg selv i sin kjipe fitteverden.

 

Jeg vet at jeg ikke akkurat holder igjen så mye i fylla. Kan si mye rart og gjøre mye rart, men dette skjer både med mange jeg møter både full og edru. Hvis jeg skal analysere meg selv, så kan det jo hende at jeg kommuniserer et kroppspråk mot de som ikke er så bra fordi jeg egentlig ikke bryr meg om de. Og så tar de imot det og sender det tilbake. Eller så gjør de seg hard to get når jeg prøver å prate med de. Jeg har også et naturlig sint utrykk i ansiktet.

 

Nå er det jo ikke sånn at alle mennesker liker hverandre, men er jo greit å ikke ha et sånt forhold til f.eks kusina til bestekompisen min når hu er med på omtrent hver eneste fest vi er på.

 

Har også opplevd at noen sånne jenter har pratet med meg etter en stund og kommet til meg med alle sine problemer om ditt og datt, og bang! så er vi bestevenner. Har jeg da ubevisst bygget tension sånn at hu etterhvert har blitt presset til å være den som tar initiativ til å prate?

 

Keep in mind: Dette er som oftest damer jeg overhodet ikke ville ligget med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opplever noe av det samme innimellom, men føler det avhenger veldig mye av hvilken energi jeg har når jeg kommer inn i rommet.

 

Er man veldig åpen, positiv, hilser smilende osv. så er det mindre sjans for at det blir sånn enn hvis man bare kommer inn, jekker en pils og går og prater med de man kjenner fra før. Har opplevd mange rare grunner til at det er sånn. Har hørt at noen syns jeg var skummel, virket arrogant, "så sur ut", men også hørt at "du var så kjekk at jeg ikke turte å prate med deg" eller at de har trodd jeg hadde noe på gang med en annen, mens jeg egentlig bare pratet med en venninne. For menn er det jo som oftest det at de føler seg "truet" på en måte. Har mange ganger vært borti hissige typer som har vært redd for at jeg skulle stjele damene dems. Er helt priceless å se trynet på typer som har blitt friendzoned for lenge siden, men fortsatt lever i håpet, i det du tar med deg deres "utkårede" og går et annet sted.

 

Så har du jo de evinnelige beskytterne i jentegjengen. Den du har sett deg ut er kanskje den med mest positiv utstråling og er den du "klikker" med først. Så viser det seg etter hvert at hun nettop har hatt et stygt breakup, at hun har vane for å bli knulleforelska eller whatnot av idiotiske unnskyldninger som får resten av venninene til å omkranse henne i et ugjenomtrengelig skall av gretne, stygge kvinnfolk som tror de gjør henne en tjeneste ved å beskytte henne fra sin egen dømmekraft. At hun har dårlig dømmekraft er selvfølgelig bare noe de har innbilt seg fordi de er sjalu på hennes evne til å alltid få seg noe, og det hun de beskytter egentlig vil er å kaste seg over deg ved første anledning. Likevel klarer de å kue henne ved hjelp av massesuggesjon og å true med ting som gir henne dårlig samvittighet hvis hun velger å trosse deres anbefalinger.

Endret av Feh
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opplever noe av det samme innimellom, men føler det avhenger veldig mye av hvilken energi jeg har når jeg kommer inn i rommet.

 

Er man veldig åpen, positiv, hilser smilende osv. så er det mindre sjans for at det blir sånn enn hvis man bare kommer inn, jekker en pils og går og prater med de man kjenner fra før. Har opplevd mange rare grunner til at det er sånn. Har hørt at noen syns jeg var skummel, virket arrogant, "så sur ut", men også hørt at "du var så kjekk at jeg ikke turte å prate med deg" eller at de har trodd jeg hadde noe på gang med en annen, mens jeg egentlig bare pratet med en venninne. For menn er det jo som oftest det at de føler seg "truet" på en måte. Har mange ganger vært borti hissige typer som har vært redd for at jeg skulle stjele damene dems. Er helt priceless å se trynet på typer som har blitt friendzoned for lenge siden, men fortsatt lever i håpet, i det du tar med deg deres "utkårede" og går et annet sted

 

Sant. Jeg er jo ikke akkurat den mest sosiale med alle mennesker. Er noe av det samme jeg også har hørt. "Jeg trudde du var en helt annen person" "Du er jo mye mer hyggelig enn det jeg trudde" er ofte en gjenganger når jeg har pratet en stund med en sånn person.

Den med de mennene er så bra ja. Har vært borti et par situasjoner hvor en dame og en mann ankommer nesten som et par, og man antar det hele kvelden helt til man sitter der med dama i fanget selv. Og mannen har brukt hele den kvelden + sikkert flere timer av sitt liv på å ikke få den dama.

 

 

 

Så har du jo de evinnelige beskytterne i jentegjengen. Den du har sett deg ut er kanskje den med mest positiv utstråling og er den du "klikker" med først. Så viser det seg etter hvert at hun nettop har hatt et stygt breakup, at hun har vane for å bli knulleforelska eller whatnot av idiotiske unnskyldninger som får resten av venninene til å omkranse henne i et ugjenomtrengelig skall av gretne, stygge kvinnfolk som tror de gjør henne en tjeneste ved å beskytte henne fra sin egen dømmekraft. At hun har dårlig dømmekraft er selvfølgelig bare noe de har innbilt seg fordi de er sjalu på hennes evne til å alltid få seg noe, og det hun de beskytter egentlig vil er å kaste seg over deg ved første anledning. Likevel klarer de å kue henne ved hjelp av massesuggesjon og å true med ting som gir henne dårlig samvittighet hvis hun velger å trosse deres anbefalinger.

 

Veldig bra skrevet. Er ikke sjelden jeg har opplevd dette åpenlyst. At kjerringene sitter med sin egen sekt og de som går litt utenfor blir automatisk dratt inn igjen. Som en hypnose. Dette er vel cockblock level 2 om jeg skulle kalt det noe. Viser hvor kompliserte de fleste kvinner stort sett er.

 

 

Men, alt i alt så er nok dette noe jeg selv må jobbe med. Jeg må komme til bunns i hvorfor det blir sånn. Så neste gang jeg kommer i kontakt med ei jente som hadde en helt annen oppfatning, så får jeg heller spørre hva hun synes jeg burde gjort f.eks når jeg selv merket at hun ble som hun ble. Har de et konstruktivt svar så er det lett å vite til neste gang.

En annen ting er at jeg må fjerne disse antennene som gjør at jeg merker at folk er sånn. Jeg har blitt fortalt at jeg har en evne til å lese andre menneskers følelser ganske lett, og da ser jeg nok sånne ting fortere enn andre. Omtrent etter hver fest kan jeg si ett eller annet om en person som var der, og de jeg sier det til tenkte ikke på det før jeg nevnte det.

Får prøve å gjøre om de evnene til min fordel.

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Hvordan ditcher dere jenter dere ikke vil treffe lengre? Etter et par treff, that is. Jeg slutter som regel å svare, men føler det er fryktelig feigt og barnslig. Men kan jo heller ikke si det er fordi jenta ikke er pen nok for noe mer, eller at det fordi hun er slitsom og kjedelig. Men det er også litt vel tidlig å komme med unnskyldninger som "nei, det er ingen kjemi mellom oss" og sånne klisjeer.

Lenke til kommentar

Begynner å bli kåt.

 

__________________

 

Møtte en del folk i går. Gikk egentlig ganske greit, var artig i hvert fall.

 

Var to jenter jeg snakket med, som var så latterlig nice. Dreit meg litt, men var artig. Jeg fikk i hvert fall boner når jeg snakket med dem, og det tar jeg alltid som et godt tegn :) .

 

_____________________________________

 

 

Dagens oppdrag: Være litt mer aggresiv og "våken". Prøve meg på makeouts minst 5 ganger :) .

 

_______________________________________

 

Fy faen hvor komfortabel jeg har begynt å bli :) . I hvert fall sett mot hvordan jeg var for la oss si et år siden, eller for 2 måneder siden forsåvidt.

 

Er som om jeg har sluttet å gå tom for ting å si, da jeg heller bare sier noe bullshit, eller så kan man jo alltids si man ikke har noe å si :p . Det er faktisk rart å tenke på at det skal gå ann å gå tom for ting å si, for man har jo full kontroll over det.

 

Jeg er også blitt farlig lite redd for "weirde" situasjoner, og når jeg blir avvist nå for dagen går det i liten grad utover min "state", noe som er veldig betryggende å vite :) .

 

______________________________________

 

Ingen unnskyldninger er faen meg effektivt. Dreiv å tenkte litt i dag da, hvordan jeg virkelig burde begynne med day game. Ventet på bussen i dag, og det var en jente på andre siden av gata. Hadde veldig lyst til å gå over, men gjorde det ikke, da jeg nok var litt redd for å bli stemplet som en "stalker" :p ahhahaha. Driver forsåvidt å kødde med "stalking" hele tiden, men skal være ærlig at jeg føler meg som en i blant da jeg skjeldent drikker noe særlig og dermed husker jeg mer enn "folk flest" når jeg er ute.

 

__________________________________________

 

Dette med å føle seg hjemme uansett hvor man er, er faen meg nice :) . Er veldig artig når man har følelsen at man går rundt hjemme i sitt eget hus når man går rundt i gatene :) .

Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Second på det du skreiv først der, no fap konk med kompis, kun lov og ha seks.

Har funnet ei over middels søt blondine, endte opp i halmen sist helg, jeg blei dødskvalm og var på nippet til og kaste opp, så det blei ikke noe liggingg. Men hu klarte og lire ut av seg at hu ikke hadde seks med random gutter, men ønska noe mer.. Spm er hva gjør jeg for og ha seks, men ikke noe mer ?

Sier det rett ut, at jeg er noe av det beste hun kommer til og ligge med i livet sitt, men jeg er ikke for øyeblikket på utkikk etter noe mer ? :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...