Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte på en jente som hadde blitt dumpa i går kveld, og jeg forstår virkelig hvorfor. At personlighet betyr mer enn utseende fikk en ny betydning etter i går.

 

Var uansett verdt det. Revenge sex er gøy.

Og jeg møtte tilfeldigvis på han jeg er int i på byen i går, han var kjekk som superhelt ;)

 

Hva var galt mer personligheten hennes?

Lenke til kommentar

Og jeg møtte tilfeldigvis på han jeg er int i på byen i går, han var kjekk som superhelt ;)

 

Hva var galt mer personligheten hennes?

Gøy!

 

Mye banning, frekk mot andre som hun ikke kjenner, stor i munnen generelt sett, mye klaging osv.. Jeg takler seriøst ikke sånne folk.

Endret av Akse
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kort update om hu dama som er oppom jobben ofte:

 

Hu kom rett inn på kontoret mitt og hilste og jeg flørtet som jeg pleier. For å ikke ende opp som en sånn kontorflørt fiksa jeg at vi møtes i helgen.

Hadde ikke trengt å bekymre meg :p

 

 

Men, det irriterer meg fortsatt det jeg klarte å gjøre forrige gang. Det er liksom bud nr.1 omtrent når man skal forholde seg til en dame. Men, er ikke så lett når man sjekker rett etter et langt forhold. Allikevel, sånne ting gjør at jeg ikke gjør det igjen på en stund, så nå er det bare å fortsette å gjøre det jeg gjør og hale hu inn.

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg at enkelte jenter/gutter styrer unna visse nattklubber. Det er ikke alltid så kult å tråkke i knust glass, få øl på klærne, ikke kunne prate pga. høy musikk og å klemme seg fordi 100 mennesker på vei til do. Er man jente i tillegg, så opplever man også menn som klår litt for fort.

 

Det kan være litt slitsomt til tider. Kanskje like så greit å drikke enda mer når man er på sånne steder

Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg at enkelte jenter/gutter styrer unna visse nattklubber. Det er ikke alltid så kult å tråkke i knust glass, få øl på klærne, ikke kunne prate pga. høy musikk og å klemme seg fordi 100 mennesker på vei til do. Er man jente i tillegg, så opplever man også menn som klår litt for fort.

 

Det kan være litt slitsomt til tider. Kanskje like så greit å drikke enda mer når man er på sånne steder

Det fant du ut først nå?

Lenke til kommentar

Nå skal jeg bli litt mer seriøs på denne kanten - det vil si at jeg skal gå litt mer inn for å sjekke opp gutter jeg synes er interessante, men jeg har fremdeles ikke helt kål på hvordan jeg sjekker opp en gutt så han selv føler at han tar intiativet og samtidig beholde kontrollen selv. Noen gutter som føler for å fortelle hva jeg burde gjøre? (det premieres med gode og potensielt kleine historier i tråden, jeg tester ut det dere foreslår)

Lenke til kommentar

Forrige helg tho.

 

Tempest

 

Drikker med kompiser, sitter med forstuet ankel og greier så vidt å gå. Bestemmer meg for å drikke bort smertene. Hiver innpå noen øl, litt vodka osv. Tar noen slurker her og der av kompisen, merker alkoholen greit nå. Skikkelig godfull vil jeg kalle det, vi sitter og prater litt osv. Noen venninner kommer bort og slår seg ned.

 

Herifra er det litt uklart, men skal prøve og lage en sammenhengende tekst. Ser 3-4 jenter som kommer gående ved siden av meg, plutselig sitter hun ene blonde rett ovenfor meg og vi snakker. Joda, hun er 27, fra sverige og jobber som sykepleier i stavanger. Jeg derimot er 18, tar opp fag og bor hjemme. Etter par tre minutter prestere jeg og si at jeg MÅ bli med hun hjem til venninna hennes for å sove siden jeg har så vondt i foten. Hun nekter, jeg fortsetter å mase som en gærning.

 

Hun sier da på svensk: Tror du jeg er en hore? Jeg svare på den mest usjarmerende måten, selvfølgelig er du det. Tror hun går, men kommer tilbake etterpå hvor jeg da sier det samme, hun sier jo nei. Så jeg skrur på sjarmen og lener meg inn får å kysse hun. Hvor jeg da presterer og sleike hun i hele ansiktet + at jeg ramler av barstolen da jeg har litt mye innabords. Også greide jeg og få tlf nummeret hennes før vi dro hjem. Har ikke peiling på hvordan men greide det tydeligvis tross mine uforglemmelige øyeblikk.

 

På veien hjem haltet jeg nedover karl johan og alle jenter jeg så gikk alene ga jeg en klem til :) Så hvis noen av dere befant dere ute da ca 03.30 tror jeg det var så kanskje dere så meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Forrige helg tho.

 

Tempest

 

Drikker med kompiser, sitter med forstuet ankel og greier så vidt å gå. Bestemmer meg for å drikke bort smertene. Hiver innpå noen øl, litt vodka osv. Tar noen slurker her og der av kompisen, merker alkoholen greit nå. Skikkelig godfull vil jeg kalle det, vi sitter og prater litt osv. Noen venninner kommer bort og slår seg ned.

 

Herifra er det litt uklart, men skal prøve og lage en sammenhengende tekst. Ser 3-4 jenter som kommer gående ved siden av meg, plutselig sitter hun ene blonde rett ovenfor meg og vi snakker. Joda, hun er 27, fra sverige og jobber som sykepleier i stavanger. Jeg derimot er 18, tar opp fag og bor hjemme. Etter par tre minutter prestere jeg og si at jeg MÅ bli med hun hjem til venninna hennes for å sove siden jeg har så vondt i foten. Hun nekter, jeg fortsetter å mase som en gærning.

 

Hun sier da på svensk: Tror du jeg er en hore? Jeg svare på den mest usjarmerende måten, selvfølgelig er du det. Tror hun går, men kommer tilbake etterpå hvor jeg da sier det samme, hun sier jo nei. Så jeg skrur på sjarmen og lener meg inn får å kysse hun. Hvor jeg da presterer og sleike hun i hele ansiktet + at jeg ramler av barstolen da jeg har litt mye innabords. Også greide jeg og få tlf nummeret hennes før vi dro hjem. Har ikke peiling på hvordan men greide det tydeligvis tross mine uforglemmelige øyeblikk.

 

På veien hjem haltet jeg nedover karl johan og alle jenter jeg så gikk alene ga jeg en klem til :) Så hvis noen av dere befant dere ute da ca 03.30 tror jeg det var så kanskje dere så meg.

Hahahahahahahahahah
Lenke til kommentar

Bra kveld i går. Tror jeg åpnet noe slikt som 40-50 jenter, inkludert alle de hotteste jeg kunne finne :) . Hadde wingman i går, og det var veldig artig, selv om han ikke akkurat hadde dagen, men den ble heldigvis bra til slutt.

 

Fy faaen gamet mitt er rart egentlig. Tror jeg faktisk bare hilste med navn på 2-3 jenter i går :p . Mange av settene ble jævlig korte, men digger å bare åpne de samme jentene om og om igjen.

 

Slik jeg ser det: Prating er ikke så nødvendig som man skulle tro. Hadde et par veldig artig sets i går, hvor jeg ikke så at et ord, eller i hvert fall sa få av dem.

 

Av de bedre settene mine i går:

 

- En jente jeg danset super hot med, endte med at vi begge fikk advarsel fra dørvaktene :p .

 

- En jente jeg åpnet når hun var ute (hadde åpnet henne tidligere inne), og likte det veldig godt fordi det virket som en jente som avviste fort, og jeg bare pratet total bullshit. Her er faktisk hva jeg sa: "Har du adventskalander, en slik med gaver, og ikke sjokolade?" "Jeg har aldri hatt det, kun med sjokolade, og derfor har jeg dårlig tenner" osv Ble ikke så veldig langt da wingmannen min ikke var helt i form, og hun var en del av en gruppe med 3 jenter og en kar.

 

- Åpnet en jævlig hot jenta, som var omringet av kiser. Jeg satt meg egentlig bare i en stol rundt bordet hun satt på. Og min åpning var noe så banalt som ta henne på ringen med en finger. Hun ga meg et artig blikk, også gjorde jeg ikke så mye, før jeg dro opp til henne og egentlig bare sto der som en idiot. Så sa hun at hun var lesbisk, også begynte hun å kline med venninna :p . I mens jeg drev å snakket med disse to jentene, så tok alle kisene rundt bordet og snakket nedsettende om meg. Da særlig min altfor awesome T-skjorte. Noe som egentlig bare fikk meg i bedre form. Møtte samme jenta et par ganger til i løpet av kvelden, og når uteplassen stengte sto hun utenfor sammen med en kar, og de drev å varmet hverandre. Endte med at hun tok med meg i "varmesirkelen" :p .

 

- En utenlandsk en, som jeg først hadde litt problemer med da hun hadde en litt vel beskyttende (og needy) kompis. Meen, vi snakket en god del i løpet av kvelden, særlig mot slutten. Meen, ble dessverre ikke noe resultat å snakke om, men sånn sett greit om jeg møter henne igjen.

 

 

 

Kraften med å faktisk bare ville godt, er helt utrolig. Om du går opp til en jente, med intensjonen om å ha det artig, så går faen meg alt. Jeg hadde så mange super teite åpninger i går, at det er helt latterlig.

 

 

Meeeen, samtidig, ikke i nærheten av der jeg vil være. Og jeg kunne absolutt prøvd meg med på "makeouts" føler jeg, da jeg absolutt hadde muligheten minst et par ganger. Må også bli bedre på å spørre om nummer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg at enkelte jenter/gutter styrer unna visse nattklubber. Det er ikke alltid så kult å tråkke i knust glass, få øl på klærne, ikke kunne prate pga. høy musikk og å klemme seg fordi 100 mennesker på vei til do. Er man jente i tillegg, så opplever man også menn som klår litt for fort.

 

Det kan være litt slitsomt til tider. Kanskje like så greit å drikke enda mer når man er på sånne steder

Jeg elsker om noen søler øl på meg, det bare bidrar til stemningen :) . Å navigere seg gjennom tette folkemengder finner jeg også interessant, og det er en fin mulighet å åpne jenter man blir stående i "kø" med.

 

Endelig klarte jeg å kave meg ut på byen og gå skikkelig inn for å sjekke opp hoes! Enormt mye ubehag, hvertfall på danse gulvet men jeg bare peiste på som rsd folka foreslår og kom inn i den flow staten. Akkurat den samme følelsen som når jeg presser meg når jeg trener, fukings frihet.

Ineed. Ingenting overgår roen jeg får av en god kveld på byen :) . Om man er ekstra nervøs i starten, så føler jeg bare jeg blir enda roligere når jeg har kommet i "state". Det verste er egentlig å ikke være redd for noe, for da er man som en uteligger :p .

 

Angående dansegulvet, så har jeg ganske bra "game" der i det at jeg egentlig bare prøver å gjøre det dummeste jeg kan komme med, sammen med en miks av awesomeness og narsissisme (ingenting er som å stå rolig og digge musikken rolig med en hånd, når dansegulvet rundt er i full fyr).

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...