Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å bry seg om å være høyest er needy oppførsel, med andre ord motsatt av det mange ønsker å oppnå.

Der er vi enig. Og derfor jeg orginalt ikke likte alfa diskusjonen.

 

Fordi det å være alfa på en måte inkluderer det å ikke bry seg om å være alfa.

 

EDIT: Kan man da si at det å ikke bry seg om man er attraktiv er det som gjør deg attraktiv?

Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trygg som i at du ikke trenger å ta valg? Liker du for eksempel å ikke måtte ta ansvar for hvilken musikk som settes på, og ikke trenge å ha ansvar for hvor dere skal spise? Ansvar for slike valg, medfører dessverre også ansvar for konsekvensene.

 

 

 

Man er trygg når man er komfortabel, føler seg vel og kan være seg selv rundt en person. Samtidig har man den fysiske tryggheten, at en person kan beskytte deg.

 

Anonymous poster hash: 2e925...f85

 

 

Enig i anonym bruker her. Men er litt for glad i å slippe å ta slike valg .. Hva mener du med konsekvensene?

Lenke til kommentar

Enig i anonym bruker her. Men er litt for glad i å slippe å ta slike valg .. Hva mener du med konsekvensene?

En eventuell negativ konsekvens når du velger musikk, er at andre tilstede ikke vil like den. En annen negativ konsekvens er at man blir for opphengt i musikken man setter på, og en fare for å bli for kritisk til musikken, eller la den ta opp for mye av fokuset.

 

En eventuell negativ konsekvens av å velge resturant til daten, er at partneren ikke liker resturanten (for eksempel for dyr, dårlig mat, dårlig betjening, dårlig lokale osv.)

Lenke til kommentar

En eventuell negativ konsekvens når du velger musikk, er at andre tilstede ikke vil like den. En annen negativ konsekvens er at man blir for opphengt i musikken man setter på, og en fare for å bli for kritisk til musikken, eller la den ta opp for mye av fokuset.

 

En eventuell negativ konsekvens av å velge resturant til daten, er at partneren ikke liker resturanten (for eksempel for dyr, dårlig mat, dårlig betjening, dårlig lokale osv.)

 

Sånn ja, hva tenker du om jenter/damer som unngår å ta slike valg da?

Lenke til kommentar

Sånn ja, hva tenker du om jenter/damer som unngår å ta slike valg da?

Jeg tenker at folk flest er pussys og derfor ikke vil ta slike valg. Ved å ta slike valg, gir jeg stor verdi til de rundt meg, fordi de slipper å risikere negativ sosial feedback. Derfor tror jeg det å kunne ta valg er jævlig viktig om man skal være attraktiv ovenfor kvinner.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...