Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ganske interessant hvor dårlig man blir husket av jenter på byen, eller hadde i hvert fall en jeg hadde møtt på vors 1 gang og byen 3 ganger eller noe, og vi hadde faen meg snakket ganske mye. Den ene gangen gikk vi i lag fra en uteplass til en annen, og en annen gang klinte vi. Og enda husket hun meg ikke når jeg la henne til på Facebook, faktisk ikke noen av gangene jeg har møtt henne :p .

 

Med andre ord; det er ikke vits å være redd for å bli avvist, da ingen nok kommer til å huske det uansett.

 

________________________________-

 

 

Hadde i går et tidspunkt hvor jeg hadde en så syk "rockestjerne" følelse, hvor jeg var på dansegulvet, og det var ganske vilt rundt meg. Mye lys og slikt, og jeg er så sykt rolig i hele kroppen. Rundt meg er alt et kaos, mens jeg er som en fast øy i et stormfullt hav.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Men da går jeg jo glipp av ett ligg ? o.O hehe

 

Hun er jo tydelig interessert, og det at hun sier hun ikke har sex med tilfeldige gutter er som regel bare tull. Det er bare noe jenter veldig ofte sier så de ikke fremstår som "sluts". Bare prøv deg litt frem, du finner fort ut om hun virkelig mener det eller ikke. Vær litt breial, som f.eks "Hva får deg til å tro at jeg vil ligge med deg allerede? Snakk om å gå fort frem" osv osv. Det at hun spesifikt sier det betyr at hun allerede tenker på at dere ligger sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begynner noen ganger å lure på hva i all verden det er du røyker, Because I need change! :p

Sant det med hukommelsen. Jeg klarer ikke å i det hele tatt erindre hvordan mitt siste ser ut. Husker ikke øyenfarge, hårfarge, navn, ikke en gang konturer i ansiktet. Husker bare at hun var tynn, hadde god utdanning og jobb, men der stopper det.

Men, noen glemmer man aldri! Jeg husker jeg stod i baren på et utested i fjor vinter tror jeg det var. Mens jeg står der og stirrer tomt ut i luften i påvente av å bli ekspedert sier det hei hva heter du bak skulderen min. Der står det ei litta jente og i det jeg oppfatter hva jeg ser på tenker jeg bare "grøss" inni meg. Hun hadde serr verdens strammeste maske og hadde tatt mer botox i leppene enn Lara Flynn Boyle. Puppene stod omtrent oppunder haka og hun mestret glamourmodell-dialekten perfekt. Vi utvekslet noen ord og så sier hun "Ja, som du kanskje ser så er jeg litt obsessed med plastiske operasjoner, men jeg har råd til det og jeg er verdt det!". Hun sa det på en sånn måte som fikk det til å fremstå som at hun mente at det var en positiv og god ting og at hun forventet at hennes aksjer hos meg skulle stige. Jeg tenkte bare "sa hun nettop hva jeg tror hun sa" og ble vippet helt av pinnen. Jeg HATER plastisk kirurgi og feig som jeg var gadd jeg ikke si akkurat hva jeg mente, men sa noe sånt som "fint for deg" og gikk videre.. Jeg kommer hvertfall aldri til å glemme den situasjonen der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begynner noen ganger å lure på hva i all verden det er du røyker, Because I need change! :p

Ikke så mye :p . Eller, skal ikke si at jeg ikke røyker cannabis. hahahha

 

Gjør det jo egentlig absolutt best om jeg ikke røyker, men det er jævlig artig å være høy på byen, da det på mange måter forsterker alle følelsene, også slikt som nervøsitet .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

For deg ja.. Værre for de som ikke røyker og er rundt deg. Hadde 2 kompiser som var høyere enn galdhøpiggen på vorsch, endte opp med og spise 2 poser med nachochips samt søle oboy over hele kjøkkenet og seg selv..

Kommer ann på hva man gjør, og slikt er det hele tiden. Trenger ikke nødvendgvis røyke for å spise nachoposer :p .

 

Jeg vil nesten si alkohol er verre med tanke på søling ;) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Vurdert å slutte med det da? Røykinga osv. Mener ikke drikking her.

Jeg tror at i det øyeblikket du kan skryte over at du har sluttet å røyke til ei på byen, har du mye større sjanse.

Da viser du mye med selvsikkerhet, at du tør stå opp og forandre livet ditt osv. Du fremstår mye sterkere etter min mening.

 

Men det er bare min tankemåte :)

 

Selv begynner jeg å innse hvor lite utseende betyr for mesteparten av jentene.

Til en viss grad selvfølgelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vurdert å slutte med det da? Røykinga osv. Mener ikke drikking her.

Jeg tror at i det øyeblikket du kan skryte over at du har sluttet å røyke til ei på byen, har du mye større sjanse.

Da viser du mye med selvsikkerhet, at du tør stå opp og forandre livet ditt osv. Du fremstår mye sterkere etter min mening.

 

Men det er bare min tankemåte :)

 

Selv begynner jeg å innse hvor lite utseende betyr for mesteparten av jentene.

Til en viss grad selvfølgelig.

Jeg har prøvd å ikke røyke, ikke drikke og ikke spise usunn mat, men hva er vitsen med det hele? Hva er det jeg skal bli så jævlig god til?

 

Spiser sånn sett sunt og tar mye vitaminer. Sjekket diverse nivåer hos legen min, og enkelte av nivåene mine var faktisk over det som er normalt (så skal kutte litt på vitamindosene).

 

Selv tror jeg forsåvidt ikke på skryting :p . Nesten litt for lite egentlig. Tror jeg skal begynne å skryte mer, hahahahahha.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dere snakker om vanlig røyk eller hasj, men nevermind. Jeg røyket (vanlig røyk) i flere år og så sluttet jeg. Jeg snuste før det, så byttet bare røyken ut med snus igjen og det gikk fint. Uansett, så kjøper jeg alltid en 10 pk før jeg reiser ut. Ikke nødvendigvis fordi jeg har planer om å røyke, men i tilfelle. For ofte så hender det at man møter en kvinne som røyker og ærlig talt så bryr jeg meg svært sjelden om det hvis det er snakk om et ONS. Så da tenker jeg at det er mye bedre at man da kan "være med på leken" hvis man møter en som spør "skal du bli med ut?" enn at man sitter der som en fjott og "jeg røyker ikke".

 

Edit: Hadde egentlig planlagt en rolig kveld hjemme med noen kompiser + pils, men så sender en tidligere arbeidsgiver melding og lurer på om jeg skal ut. Sier at det blir rolig, hun svarer at hun er ute med ei venninne, ei som jeg forøvrig pulte etter jeg var i utrikningslaget til arbeidsgiveren min for et drøyt halvår tilbake. To do, or not to do...?

Endret av Feh
Lenke til kommentar

 

 

Edit: Hadde egentlig planlagt en rolig kveld hjemme med noen kompiser + pils, men så sender en tidligere arbeidsgiver melding og lurer på om jeg skal ut. Sier at det blir rolig, hun svarer at hun er ute med ei venninne, ei som jeg forøvrig pulte etter jeg var i utrikningslaget til arbeidsgiveren min for et drøyt halvår tilbake. To do, or not to do...?

 

 

 

Om du ikke drar ut, kan du ikke klage ;) .

Lenke til kommentar

Jeg har to problemer med Tinder:

Føler jeg blir litt lurt jeg, er seriøst SÅ mange gutter som ser kjekke ut, men som er alt annet enn kjekke når jeg sjekker facebooken deres. Jeg ser jo at de velger ut de fineste bildene av seg selv, som gir et feilaktig inntrykk av deres utseende. Alt jeg ber om er en normal og en helt greit kjekk fyr!

 

Mitt andre problem er at jeg får så dårlig samvittighet av å skulle avvise gutta at jeg ikke klarer det. De blir selvfølgelig sjarmert etter en "date", mens jeg vil videre til neste "date" fordi det ikke funket så bra.

 

Og alle jenter klager over at ingen gutter vil inn i et forhold? For å si det sånn, jeg møter BARE gutter som vil noe mer

Lenke til kommentar

Du er vel et godt emne da? Noen faller man lettere for enn andre.

 

Gjør det heller klart på forhånd at du ikke er intr. i noe mer?

 

Jeg føler meg litt innbilsk hvis jeg bekrefter det, men noe gjør jeg i hvertfall riktig :) "Problemet" er at interessert i noe mer, men jeg kan ikke si på forhånd at jeg tar forbehold om at han er passe kjekk og at jeg

må føle at vi er på bølgelengde fordi det da blir en fornærmelse i seg selv om jeg dropper han.

 

Burde nesten laget en Tinder-guide

* Et portrettbilde, et helfigur og et strandbilde er å foretrekke

* Bilder uten mulighet til å identifisere deg er nope

* Bilder med kjekkere kompis, nope

* Bilder med gutta - okei du har venner, men hvem av dem er deg? nope

* Skriv noe på "veggen" som gir meg en grunn til å skrive til deg

 

Synd jeg ikke kan legge ut noen date-historier uten å røpe hvem jeg er - for jeg har noen rimelig morsomme som egentlig hører hjemme i denne tråden

Lenke til kommentar

I går danset jeg nesten bare, men åpnet vel ganske mange jenter. Jeg driter meg nok mye med tanke på dansing og slikt, er ikke akkurat den mest effektive måten å møte jenter på.

 

Meeeen, var jævlig artig i går og bra liv :) .

 

_____________________________

 

Jeg har fått en litt rar greie, og jeg åpnet faen meg jenter nesten litt "automatisk", særlig når jeg er på et dansegulv.

 

Litt flaut når jeg greide å åpne den samme jenta sånn 10 ganger i går, og hun vinket meg bare bort hver gang :p . Så når jeg så henne igjen bakfra (og dermed ikke så det var henne), også åpnet jeg henne igjen hele tiden fordi jeg følte det naturlig :p .

 

 

Nei, fuck me.

 

__________________________________

 

 

Jeg har egentlig lært utrolig mye de siste par dagene. Mye artig som har skjedd.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Off topic: Spørsmål spesielt rettet til deg, som "trenger endring".

 

Hvordan i huleste rakkern tør du å gå på byen når du har røyka? De gangene jeg har gjort det gjemmer jeg meg i skogen, eller holder meg inne. Er det ikke pokkers synlig for alle rundt deg om man er høy som en pære?

Om man ikke bryr seg, så bryr man seg ikke :) .

 

Jeg har akseptert at jeg er tatt for røyking, så da har jeg ingenting å være bekymret for.

 

Opplevelser blir fort hakket mer interessant om man er høy, også slikt som nervøsitet. Så ja, jeg kan nok fort ha ganske mye paranoia på veien til byen for å si det sånn :p .

Lenke til kommentar

Men, om man først er skikkelig fjern, vil ikke folk rundt deg merke dette? Isåfall, "gidder" de snakke med deg da? Altså, det er fint å røyke og slikt, men min erfaring er at folk som har røyka har det gøy i sin verden, evt sammen med venner som også har røyka. Om jeg ikke er høy selv merker jeg at jeg synes det er ganske uinteressant å kommunisere med andre som er høye, og dette tror jeg er en oppfatning de fleste deler. Hvordan funker det på byen, når målet ofte er nettop det å komme i kontakt med nye mennesker?

 

Gløm it, fant svaret selv. Ingen legger merke til det/bryr seg. Folk er jo fulle..

Endret av Bjarnemann
Lenke til kommentar

Jeg har to problemer med Tinder:

Føler jeg blir litt lurt jeg, er seriøst SÅ mange gutter som ser kjekke ut, men som er alt annet enn kjekke når jeg sjekker facebooken deres. Jeg ser jo at de velger ut de fineste bildene av seg selv, som gir et feilaktig inntrykk av deres utseende. Alt jeg ber om er en normal og en helt greit kjekk fyr!

 

Mitt andre problem er at jeg får så dårlig samvittighet av å skulle avvise gutta at jeg ikke klarer det. De blir selvfølgelig sjarmert etter en "date", mens jeg vil videre til neste "date" fordi det ikke funket så bra.

 

Og alle jenter klager over at ingen gutter vil inn i et forhold? For å si det sånn, jeg møter BARE gutter som vil noe mer

Er akkurat det samme for meg, bare sett fra den andre siden. Jenter er helt rå på å ta bra bilder av seg selv.

 

Og herregud så kjedelige de fleste jentene er. Og dumme. Sykt få som faktisk tar en spøk, og som klarer å kødde litt. "Hei :)" "Hvem er du da? :)" "Hva driver du med?" om igjen og om igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...