Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 haha har du en fantasi om å kjøre helikopter til en skyskraper og drepe folk med sniper fra der...
MindTooth Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Håper du har mulighet for å pleie forholdet til dama på en real måte. Birger
aspic Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 haha har du en fantasi om å kjøre helikopter til en skyskraper og drepe folk med sniper fra der... Nei, men eg skal gjere det fordi det går!
Amberlamps Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Finne eit helikopter, skaffe seg sniper, stille seg på toppen av skyskraperen der, og snipe ned folk som står i parken.. Nå fikk jeg lyst til å finne frem San Andreas... elsker å "leke" meg
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Mye kulere å kjøre på fortauet og kjøre ned folk.
Trusselvurdering Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Digget de to bildene der! Det øverste bilde så eg ikkje :O Så vakkert. Da har du sikkert ikke sett disse heller: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=315967 De er fra den quizen.
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hvilken quiz? Har det noe med updaten på siden å gjøre?
Amberlamps Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Jeg sprekker snart av denne ventinga! Har funne frem GTA Vice City til pc som jeg kjøpte for 99kr for noen måneder siden Må bare smake litt på GTA!
orginal Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Har spilt litt Assassins Creed nå. Og kom til å savne denne muligheten til å klatre på bygninger på GTA-spillene. Vil dette være mulig i GTA4?
Vrengtpolvott Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Det vet vi ingenting ennå, men jeg mener å huske å ha lest at man kan klatre over gjerder og langs kanter på byggninger om man kommer seg så høyt. Men selvfølgelig ikke like fleksibelt som Altair
Aleks Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Tror det har vært snakk om at man kan klatre opp stiger også
Kennet_H Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Hvis den klatringa blir som på Assassin`s Creed så blir jeg skuffa ass! Passer ikke inn i gta. Men er ikke serlig beskymret for at dette skal skje.
Armageddon Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Tviler på at Niko blir så fleksibel som han leiemorderen, men i hands-ons der ute står det jo at "det man ser for seg man kan klatre på, kan man klatre på". Ikke forvent at man kan klatre opp takrenner, men finner man ei branntrapp eller en stige, så kan man sikkert bruke den.
aspic Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Eg trur nok Altair hadde valgt helikopter framfor å klatre på bygninger. Heldigvis får Niko bruke helikopter Frå spøk til alvor, eg har lest at Niko kan klatre noko lunde likt som duden i GTA SA.
fug Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Jeg prøvde Liberty City Stories istad, og da savna jeg veldig klatre-systemet fra San Andreas. Det funka veldig bra, håper de ikke går bort fra det! 47 dager igjen
Armageddon Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Skal prøve å holde meg unna alt av reviews og feedback før jeg prøver spillet selv. Noe som kan bli veldig, veldig vanskelig.
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Kompisen min er helt unge når det gjelder GTAIV. Han gleder seg så mye.
aspic Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Kompisen min er helt unge når det gjelder GTAIV. Han gleder seg så mye. Då er vi to
Erasus Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Har selskapet sagt noe om omtrent hvor lang tid det tar å gå gjennom singleplayer delen? Alle sidequests og diverse tatt i betraktning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå