Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981234789
Skrevet

haha har du en fantasi om å kjøre helikopter til en skyskraper og drepe folk med sniper fra der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
haha har du en fantasi om å kjøre helikopter til en skyskraper og drepe folk med sniper fra der...

Nei, men eg skal gjere det fordi det går! :D

Skrevet
Finne eit helikopter, skaffe seg sniper, stille seg på toppen av skyskraperen der, og snipe ned folk som står i parken.. :D

:love: Nå fikk jeg lyst til å finne frem San Andreas... elsker å "leke" meg :new_woot:

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Hvilken quiz? :)

Har det noe med updaten på siden å gjøre?

Skrevet

Har spilt litt Assassins Creed nå. Og kom til å savne denne muligheten til å klatre på bygninger på GTA-spillene. Vil dette være mulig i GTA4?

Skrevet

Det vet vi ingenting ennå, men jeg mener å huske å ha lest at man kan klatre over gjerder og langs kanter på byggninger om man kommer seg så høyt. Men selvfølgelig ikke like fleksibelt som Altair :)

Skrevet

Tviler på at Niko blir så fleksibel som han leiemorderen, men i hands-ons der ute står det jo at "det man ser for seg man kan klatre på, kan man klatre på". Ikke forvent at man kan klatre opp takrenner, men finner man ei branntrapp eller en stige, så kan man sikkert bruke den.

Skrevet

Eg trur nok Altair hadde valgt helikopter framfor å klatre på bygninger. Heldigvis får Niko bruke helikopter :D

Frå spøk til alvor, eg har lest at Niko kan klatre noko lunde likt som duden i GTA SA.

Skrevet

Jeg prøvde Liberty City Stories istad, og da savna jeg veldig klatre-systemet fra San Andreas. Det funka veldig bra, håper de ikke går bort fra det! 47 dager igjen :)

Skrevet

Har selskapet sagt noe om omtrent hvor lang tid det tar å gå gjennom singleplayer delen? Alle sidequests og diverse tatt i betraktning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...