Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Min gjennomgang av oppdraget Unress To Kill: Man må gå inn i strippeklubben uten våpen i handa og lokalisere de tre klubbeierne ved å overhøre samtaler fra folk inne i klubben. Jose sitter i et lite rom rett ved siden av inngangen og teller penger. Javier står i et hjørne lengst vekk fra inngangen og prater med en kvinne (man finner han ved å gå rett frem etter å ha kommet inn i klubben). Jesus sitter i et privat rom med en stripper, og han har en vakt som passer på at ingen kommer inn. For å komme til det rommet må man gå opp en liten trapp som er i motsatt side av der Javier står. Den første personen jeg tok var Jose som teller penger i et eget lite rom. Mens jeg gikk gjennom døra, tok jeg frem hagla og tok han rett ned. Har man lite ammo, gjør det ikke noe, det er mer der hvor Jose sitter. Etter at Jose var nede, ble det bråk og alle er ute etter meg. Det jeg gjorde var å vente med å gå ut, jeg stod med hagla slik at den pekte mot døra til rommet og tok 3 stykker som prøvde å komme inn, met ett hagleskudd i hver. Da de tre var nede gikk jeg ut og skjøt han som stod til venstre for døra, og gjemte meg bak gjerdet han var i nærheten av. Bak gjerdet var jeg delvis trygg og kunne ta ned alle som skjøt mot meg nedenifra. Nå gjenstår det å ta Javier og Jesus som har rømt til fluktbilen. Men ikke stress, de kjører ikke av gårde før du kommer ut av bygget. Utgangsdøra du skal gjennom er forbi stripperommet Jesus befant seg i. Pass på vakten til Jesus, han kommer plutselig ut av rommet, så rett et våpen mot rommet i det du går mot det. Etter at du er kommet ut, er det en bil rett foran deg, ta den og følg etter Javier og Jesus. Skyt bilen deres til den sprenger... eller improviser. Loose the cops and you're done. Håper den er god nok til at oppdraget blir litt lettere å gjennomføre, jeg synes i alle fall det. Letteste måten: Er det ikke dette missionet som er ca midt uti spillet? Er hvertfall et mission jeg måtte gjøre på en strippeklubb. Men dere vet han fyren utenfor, utkasteren? Jeg bare kjørte på han, så stakk alle som inne, ut bakveien så måtte jeg bare kjøre rundt på baksiden og drepe de.
Nauz Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Min gjennomgang av oppdraget Unress To Kill: Man må gå inn i strippeklubben uten våpen i handa og lokalisere de tre klubbeierne ved å overhøre samtaler fra folk inne i klubben. Jose sitter i et lite rom rett ved siden av inngangen og teller penger. Javier står i et hjørne lengst vekk fra inngangen og prater med en kvinne (man finner han ved å gå rett frem etter å ha kommet inn i klubben). Jesus sitter i et privat rom med en stripper, og han har en vakt som passer på at ingen kommer inn. For å komme til det rommet må man gå opp en liten trapp som er i motsatt side av der Javier står. Den første personen jeg tok var Jose som teller penger i et eget lite rom. Mens jeg gikk gjennom døra, tok jeg frem hagla og tok han rett ned. Har man lite ammo, gjør det ikke noe, det er mer der hvor Jose sitter. Etter at Jose var nede, ble det bråk og alle er ute etter meg. Det jeg gjorde var å vente med å gå ut, jeg stod med hagla slik at den pekte mot døra til rommet og tok 3 stykker som prøvde å komme inn, met ett hagleskudd i hver. Da de tre var nede gikk jeg ut og skjøt han som stod til venstre for døra, og gjemte meg bak gjerdet han var i nærheten av. Bak gjerdet var jeg delvis trygg og kunne ta ned alle som skjøt mot meg nedenifra. Nå gjenstår det å ta Javier og Jesus som har rømt til fluktbilen. Men ikke stress, de kjører ikke av gårde før du kommer ut av bygget. Utgangsdøra du skal gjennom er forbi stripperommet Jesus befant seg i. Pass på vakten til Jesus, han kommer plutselig ut av rommet, så rett et våpen mot rommet i det du går mot det. Etter at du er kommet ut, er det en bil rett foran deg, ta den og følg etter Javier og Jesus. Skyt bilen deres til den sprenger... eller improviser. Loose the cops and you're done. Håper den er god nok til at oppdraget blir litt lettere å gjennomføre, jeg synes i alle fall det. Letteste måten: Er det ikke dette missionet som er ca midt uti spillet? Er hvertfall et mission jeg måtte gjøre på en strippeklubb. Men dere vet han fyren utenfor, utkasteren? Jeg bare kjørte på han, så stakk alle som inne, ut bakveien så måtte jeg bare kjøre rundt på baksiden og drepe de. Jeg bare uten gikk inn våpen. Da jeg kom inn gikk jeg litt rundt og lokaliserte de tre personene. Gikk først bort til han som sitter med den private danseren, drepta vakta med ei hagle og derreter Jesus?. Så fant jeg frem maskinpistolen og henrettet hver eneste en. Tror jeg brukte noen granater også.
Kiruk Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Har slitt med Undress til Kill, skal teste måten din Lindquist. Spørsmål om X og D, 30%+: Har kverket han på basketballbanen for X og vil straks fikse strippeklubben for D, er det lenge før jeg får valget mellom å drepe en av de to?
iMono Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Undress to kill; Drep fyren som sitter bak skjermene i det lille rommet. Avfyr et skudd i klubben og bruk bilen du hadde med deg og følg etter de to andre som flykter og skyt dem. Easycake.
Janerikn Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Bank of Liberty-oppdraget er dritfett! Men også vanskelig. Klarer ikke slutten når jeg må kjøre til det stedet. Jeg kom over broen, og måtte skifte bil tre ganger mens politiet skyter. Noen som har tips?
Bebeluv Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Hva pokkern skal man med garasjen på den lille "øya" over førstebrett? Kommer ikke inn i garasjen eller noe.
Nitrius Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Da var storyen gått igjennom. Er veldig få spill jeg har gått igjennom de siste årene, og dette har vært en helt utrolig tur. Helt klart beste spillet på lenge. Nå gjenstår det bare å få 100%(om jeg greier det ).
asad Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 faen. Gå på rampage er helt umulig nå, fikk 3 stjerner og klarte ikke å komme meg unna. Nå er det jo sånn at man tjener masse på å dø, siden det bare koster litt penger og man ikke mister alle våpen. Synes forresten folk er jævlig raske med å runde spillet. Er på 34% og har spilt i ca 40 timer. hehe
Gjest medlem-122769 Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) *slettet* Endret 4. mai 2008 av medlem-122769
Bagh Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Er det mulighet for å kjøre trailere i GTA IV, slik som i SA.Har vært rundt hele byen nå på jakt etter det, men jeg finner bare trailere uten hengere. Kommer det etter et oppdrag senere i spillet (har kommet til Ray, mafiaduden) eller har de fjernet muligheten?
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 faen. Gå på rampage er helt umulig nå, fikk 3 stjerner og klarte ikke å komme meg unna. Nå er det jo sånn at man tjener masse på å dø, siden det bare koster litt penger og man ikke mister alle våpen. Synes forresten folk er jævlig raske med å runde spillet. Er på 34% og har spilt i ca 40 timer. hehe Vanskelig? Noen av de første achivementene jeg klarte var jo "Go Free" eller hva den heter,altså å stikke av fra 4 eller 5 stjerner. Har vel aldri vært lettere å komme unna politiet synes nå jeg.
Nitrius Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Tja, til tider syns jeg det er veldig enkelt, men andre ganger så irriterer de meg noe jævlig Det varierer. Endret 4. mai 2008 av Nitrius
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Det får man vel bare regne med. At man plutselig blir dyttet inn i en bakgate og blir innesperret av 4-5 politibiler er jo dritt. Eller når du har SWAT folk etter deg og de punkterer hjulene dine.. Btw, en herlig detalj er jo at politi-folk kan bli hørt rope: "Police! I need your vehicle!" for så og sette seg inn i en sivil bil og kjøre etter deg, genialt!
TCi Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Story delen er vel opp til 68%... Så jeg har ikke kommet halveis en gang? Da er det ikke et godt tegn at jeg begynner å bli litt lei av spillet. Angående hvor langt jeg har kommet. Reddet nettopp Romani fra kidnappere. Lenge igjen?
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har kommet et godt stykke etter det, og jeg er visst halveis?, men ta det med ro, spillet skal visst ikke nå sitt positive klimaks før etter man har unlocket alle 3 øyene tror jeg(noe jeg nettopp har gjort). @TCi
TCi Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Det bør ta av snart. Syns det har tatt evigheter å låse opp den siste delen av byen.
Snurreleif Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Joda, kan virke slikt, men etter hva jeg har lest om hvilke typer oppdrag og ting man kan gjøre i den siste delen av byen, så lyder det godt. Men hvis de "løftene" ikke holdes, må jeg medgi at jeg blirganske skuffet selv, synes det tok lang nok tid for ting faktisk ble intressant første gangen (foruten omgivelsene).
Aleks Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Merka en morsom detalj her om dagen, om du skyter noen i magen eller ryggen så spruter det blod ut av munnen dems Herlig!
Random Hero Skrevet 4. mai 2008 Skrevet 4. mai 2008 Sliter litt med å redde Roman, kommer meg opp, men han kidnapperen skyter Roman før jeg rekker å skyte han...noen tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå