Chris_lox Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen andre enn meg som syntes at det er dårlig framerate på Xbox 360? Det verste er at den er best der. Ikke fornøyed med frameraten nei. Er vel til og med verre enn den var i Saints Row og ikke i nærheten av hvor jevn 30fps som det var i Crackdown. Var ikke direkte imponert nei! Skal sies at den er langt bedre enn Saints Row etter min mening! Vet ikke om det er noe forskjell på snuske- og lovlig-versjonen. Noen som kan konfirme om piratversjonen sliter med dårligere framerate?
dannad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Dumt spørsmål, men hvordan får man opp mobilen? Trykker piltasten opp. Men jeg har et annet dumt spørsmål; Hvordan får man av radioen i bilen?? For å skru av radioen må du holde inne pil venstre eller pil høyre. Er det ingen som følger med når disse tipsene kommer opp in-game?
Selvin Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg trodde ikke det i var mulig å skru av radioen i det hele tatt
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg trodde ikke det i var mulig å skru av radioen i det hele tatt Hehe, det kunne blitt stress i lengden.
crosby32 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Dumt spørsmål, men hvordan får man opp mobilen? Opp på den ikke analoge hjulet på xbox kontrollen. crosby: har du originalversjonen? Frameraten er stabil og fin hos meg. Laaangt bedre enn de andre gta-spillene faktisk. Ja. Stabil er den ikke. Da tror jeg ikke du er helt er klar over hvordan 30fps ser ut. Den er kanskje bedre enn det var med GTA på PS2, men Xbox versjonene hadde bedre framerate enn dette f.eks.
crosby32 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen andre enn meg som syntes at det er dårlig framerate på Xbox 360? Det verste er at den er best der. Ikke fornøyed med frameraten nei. Er vel til og med verre enn den var i Saints Row og ikke i nærheten av hvor jevn 30fps som det var i Crackdown. Var ikke direkte imponert nei! Skal sies at den er langt bedre enn Saints Row etter min mening! Vet ikke om det er noe forskjell på snuske- og lovlig-versjonen. Noen som kan konfirme om piratversjonen sliter med dårligere framerate? Piratversjonen har ikke dårligere framerate men mye grafikk problemer fordi 360 leser backups dårligere. Særlig de som har Benq drev.
MooseOnTheRun Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 ingen som vet om noe liste eller no hvor det står hva man får av de forskjellig side missionene eller dating med girlsa? Greit å vite hva man unlocker:)
Erasus Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Men er det ikke en bedre opplevelse å faktisk bli overrasket av hva man får?
Ostepølsa Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Men er det ikke en bedre opplevelse å faktisk bli overrasket av hva man får? Enig. Og skal man spoile noe så hold det i spoilertags, kkthx.
dannad Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Men er det ikke en bedre opplevelse å faktisk bli overrasket av hva man får? Enig. Og skal man spoile noe så hold det i spoilertags, kkthx. Jeg har holdt meg langt unna anmeldelser for unngå spoilere Spillopplevelsen kommer med å utforske selv det ukjente.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 er det slik at man, får sjangs hver gang til å få 100% eller kommer det ann på hva man velger. så hvis jeg er på slutten av spillet og har 95% så kan jeg ikke ta de resten av 5%?
Toska92 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Likte motorsykkelhjelmen:)Ga en skikkelig biker-følelse. Herlig spill, rett og slett.
Tevez_91 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Hei, sånn seriøst, noen sjans for å skaffe det i morgen/fredag ? Var på 13 butikker i dag og alle var utsolgt for PS3-versjonen. Noen som har noen tips?
SupremeX Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Kjøpte spillet i dag, sammen med PS3 til formålet. Må si jeg er usaklig fornøyd! Har ingen baktanker med å bruke 4k på en konsoll bare for å spille GTA IV.
Mompen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Fant en rar bug nå. Var utpå ei bru, skulle sette meg på sykkelen som lå i veibanen, og plutselig spratt Niko hundrevis av meter utover i havet!
Erlendz Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Skjønner ikke hvorfor folk klager på frameraten! Den er jo MYE bedre enn den var på f.eks. San Andreas!
aspic Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Skjer med at dama mi ikkje likte at eg fyrte av med pistolen då?! Eg kom "tilfeldig" borti skyteknappen og ho freaker totalt ut. Midt inne i mensperioden sikkert. No gidder ho ikkje å svare meg på mobilen eller noko! Kva skale eg gjere for å få ho tilbake??!
Aleks Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Jeg savner ammo koden. Er så kjipt å miste våpnene pga at de er tomme for ammo /:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå