Gå til innhold

GTA IV: Den store offtopic tråden. Husk spoilertags!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dreier seg nok om Statue of Liberty ;)

Får nok ikke spillet i dag. Har ikke en over 18 som kan kjøpe til meg. Kunne prøvd selv, men jeg har ikke penger på kortet. Skulle ta ut en del, men neida. Der var det veldig tomt :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spillet kunne glatt vært beste bilspillet, beste motorsykkelspillet, beste helikopterspillet, beste fightingspillet hvis det ville :p Er seriøst ikke noe negativt med spillet å finne. Alt er bare episkt.

Onlinedelen er bare .... HELL YEAH

Skrevet

Vet ikke om det er nevnt før, men oppdaget en morsom detalj, hvis du kjører i en politibil med uttrykningslysene på, så kan du flise gjennom bompengestasjonene uten å betale og uten å bli etterlyst som ellers.

Skrevet
Vet man skal plystre men det funker ikke med L1 + trekant

Vel, man må holde inne trekant/Y mens man går inn i bilen, dersom man bare klikker en gang stjeler Niko bare bilen. Tror ikke at det er noe man må låse opp.

Skrevet

installerer på ny nå, virker som når det klikker, må jeg ta ut og inn discen ca 10-15 ganger før den leser den, men funker det så er jeg fornøyd :p

hadde noen syke øyeblikk de 5 timene jeg spilte i dag, skulle prøve å plystre på en taxi, så slo jeg inn ruta hans istdenfor :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...